30 березня 2023 року у cередній загальноосвітній школі №95 Львівської міської ради відбувся тренінг «Дезінформація під прицілом критичного мислення», який провела Ірина Суховерська, завідувачка кабінету інформаційно-комунікаційної діяльності, доцентка кафедри суспільствознавчої освіти Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидатка історичних наук.
Далі29 березня 2023 року на базі ліцею №66 Львівської міської ради (директорка Оксана Назар) відбулася робоча зустріч учителів математики та мовно-літературної освітньої галузі 6 класів пілотних закладів освіти Львівщини з регіональними координаторами впровадження НУШ у базовій освіті.
Далі29 березня 2023 року у КУ «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Стрийської міської ради Львівської області відбувся тренінг «7 кроків до злагодженої роботи учнівського самоврядування у закладі загальної середньої освіти».
ДаліУ Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти стартував постійний семінар «Сучасні технології творення художнього образу в навчальному процесі» для учителів, що викладають міжгалузевий інтегративний курс «Драматургія і театр».
Далі23 березня у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся Другий освітній форум «НУШ в реаліях 2023: пріоритети, виклики, шляхи впровадження», який організувала кафедра педагогіки.
Далі23 березня 2023 року в ЛОІППО відбувся семінар керівників закладів позашкільної освіти Львівської області, організований кабінетом координаційно-методичної діяльності.
ДаліЩо може зробити учнів успішними у вивченні англійської мови? Які вміння дитині потрібно сформувати, аби розвинути власну індивідуальність та відчути здатність спілкуватись захоплено, натхненно?
Далі
Метою курсу «Фінансова грамотність» є ознайомлення учнів із сучасними фінансовими продуктами та послугами, розвиток в них навичок використання таких продуктів, а також вміння власного фінансового планування на майбутнє.
До загальних цілей, які реалізуються при вивченні фінансової грамотності у класах усіх профілів навчання, належать:
- засвоєння фундаментальних знань про фінансове життя суспільства, а саме: основних економічних категорій, законів, закономірностей, тенденцій;
- формування світогляду цивілізованої людини, що визнає такі загальнолюдські цінності, як свобода діяльності та вибору, право приватної власності, дотримання законності тощо;
- сприяння розвитку навичок раціональної економічної та фінансової поведінки людини як споживача фінансових послуг, платника податків, тощо;
- підтримка інтересу до вивчення предметів економічного спрямування;
- формування фінансової культури.
Основні завдання полягають в тому, щоб через практичну діяльність, адаптовану до вікових особливостей учнів, сформувати певні економічні компетенції:
- розуміння ролі фінансових установ в економіці;
- уміння знаходити інформацію про конкретні види фінансових послуг, що надаються різними фінансовими установами;
- уміння визначати доцільність користування тими чи іншими фінансовими послугами
- навички оцінки переваг та недоліків різних фінансових продуктів.