21 квітня 2023 року відбувся третій вебінар Академії освітнього коучингу: «Інструменти коучингу та їх застосування в освітньому процесі», який провела Ліліана Кудрик, доцентка кафедри суспільствознавчої освіти, кандидатка філософських наук, доцент.
Спікерка – доцентка кафедри суспільствознавчої освіти, кандидатка філософських наук, доцент, коуч Ліліана Кудрик ділилася власним досвідом застосування коучингових інструментів у роботі зі слухачами на курсах підвищення кваліфікації, а також наводила приклади учасників авторської творчої майстерні «Коучингові технології у вихованні школярів» (Львів, ЛОІППО, 2021).
На вебінарі розглянули варіанти застосування коучингової шкали в діяльності класного керівника, психолога, педагога-організатора, учителя-предметника, учителя початкової школи, використання шкалювання для вимірювання прогресу у різних аспектах життя і діяльності.
Класичну коучингову техніку «Колесо життєвого балансу» також переосмислили у найрізноманітніших контекстах: колесо адаптації першокласника до навчання в школі; колесо професійних ролей педагога, колесо лідерства; колесо балансу у розвитку різних видів мислення, видів інтелекту; колесо балансу у вихованні патріотизму і національної самосвідомості; колесо балансу у володінні навичками ХХІ ст.; колесо ефективної комунікації, колесо гармонійного спілкування; колесо здорового способу життя; колесо виховання; колесо самоорганізації; колесо любові до себе; колесо вдячності та ін.
Пройшлися сходинками піраміди Ділтса в аналізі людини й організації як живих систем, опанували простий принцип подолання організаційних та особистих труднощів: визначити, до якого рівня належить проблема і шукати її вирішення на більш високому рівні. Побачили переваги цієї техніки і доцільність її застосування у роботі з учнями, вчителями та батьками з метою поглиблення усвідомленості, розвитку системного, критичного, відповідального мислення.
За допомогою стратегії Уолта Діснея поміркували – з позицій Мрійника, Критика та Реаліста – над тим, як вплине на освітній процес застосування технік та інструментів освітнього коучингу.
Слухачі отримали відповіді на свої запитання, які вони ставили, заповнюючи реєстраційну форму для участі у вебінарі, а також які виникали під час заняття. Даючи зворотний зв’язок, учасники вебінару відзначили, що отримана інформація була для них корисною; вони змогли поглибити, систематизувати свої знання про коучинг та його інструменти і будуть застосовувати їх у педагогічній практиці.
Покликання на запис вебінару на YouTube-каналі КЗ ЛОР «ЛОІППО»: https://www.youtube.com/watch?v=rYieIarjoCs