На засіданні експертної комісії з історії було надано гриф Міністерства освіти і науки України програмі навчального курсу за вибором учнів профільної загальноосвітньої школи (10–11 класи) «Культурно-історичні традиції української повсякденності». Програма укладена Костянтином Бахановим, професором кафедри суспільствознавчої освіти КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», доктором педагогічних наук, та Володимиром Дзьобаком, керівником громадської організації «Центр дослідження і відродження Волині», засновником і керівником етнопарку «Ладомирія», кандидатом історичних наук.
Особливість програми полягає в тому, що автори розглядають явище «української повсякденності» як багатоаспектне. Кожний з цих аспектів потребує окремої уваги. Тому в програмі курсу виокремлені можливі ракурси вивчення цього явища, на якому / яких з них зосередитися вирішують вчитель / вчителька і учні / учениці. Це може бути:
- єдиний для всіх учнів / учениць ракурс, який випливає зі специфіки обраного профілю або відповідає їхнім уподобанням, виходячи з тематики курсу;
- обраний окремими учнями / ученицями або групами учнів / учениць ракурс, який зберігається протягом вивчення всього курсу;
- ракурс, обраний окремими учнями / ученицями або групами учнів / учениць при вивченні конкретної теми, який може змінюватися під час роботи над іншими темами.
До основних дидактичних ракурсів вивчення курсу автори відносять:
- історико-хронологічний – зосередження уваги на зміні складових повсякдення протягом певного часу, впливі історичних обставин на повсякденне життя, відображення у повсякденному житті характерних ознак епохи;
- географічно-просторовий – вивчення своєрідності культурно-історичних традицій повсякденного життя в різних регіонах України, впливу географічних чинників на повсякдення людини;
- полікультурний – урахування наявності в суспільстві різних категорій людей, які неоднаково організують своє повсякденне життя (різні етнічні групи, представники різних конфесій, люди з різним соціальним статусом, мешканці міст і сіл, чоловіки і жінки, люди різних вікових категорій (діти, підлітки, дорослі, літні люди) тощо;
- літературно-художній – погляд на українське повсякдення крізь призму усної народної творчості та відображення його в художній літературі;
- мистецько-образотворчий – ознайомлення з традиціями українського повсякдення за допомогою вивчення продуктів декоративно-ужиткового мистецтва і творів живопису побутової тематики, а також з кінематографічними роботами;
- технологічний – орієнтація на вивчення процесу виготовлення речей, якими послуговується людина у повсякденному житті, послідовності проведення обряду тощо.