27 квітня 2023 року відбувся навчальний семінар «Інтервізія та супервізія як форми методичного супроводу професійного розвитку фахівців психологічної служби» у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти.
Учасників семінару привітав Павло Хобзей, директор КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», кандидат фізико-математичних наук. Він наголосив, що впровадження управлінської моделі психологічної служби системи освіти сприятиме відновленню престижу роботи практичного психолога, підвищенню кваліфікації психологів, які працюють у закладах освіти, та поверненню психологічній службі системи освіти статусу однієї з кращих у світі.
Модератор заходу – Олена Стадник, завідувачка кабінету «Навчально-методичний центр психологічної служби» КЗ ЛОР ЛОІППО, поінформувала присутніх про рішення колегії департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації про затвердження наскрізного проєкту як окремого розділу «Розвиток психологічної служби системи освіти Львівщини» в рамках Програми розвитку освіти Львівської області на 2021-2025 роки.
Світлана Єфімова, старша викладачка кафедри практичної психології КЗ ЛОР ЛОІППО, продемонструвала презентацію про теоретичні засади роботи інтервізійної групи. Учасники семінару спочатку отримали покрокову інструкцію, як організовувати та проводити інтервізійні зустрічі, потім об’єдналися в групи, отримали практичне завдання щодо створення екологічного безпечного простору для розуміння власної професійної ролі та ідентичності.
Виконання практичного завдання учасниками дало можливість усвідомити особливості своєї діяльності, набути навичок роботи в команді, проаналізувати свій маршрут індивідуального зростання. Під час представлення напрацювань спікери кожної групи зазначили, що участь в інтервізійних групах сприяє оздоровленню робочої атмосфери, позитивно впливає на фахівців, вказує напрям удосконалення взаємодії з учасниками освітнього процесу, створює атмосферу творчості і позитивного спілкування.
Інтервізія – це міжколегіальний спосіб навчання в групі спеціалістів, які займають рівні позиції, з метою покращення фахових навичок та формування траєкторії професійного розвитку педагога через призму психологічної підтримки. Учасники семінару відзначили, що інтервізійні зустрічі мають стати регулярними в організації діяльності професійних спільнот практичних психологів і соціальних педагогів з метою підвищення їхньої професійної майстерності та особистісного розвитку.