У межах реалізації концепції Нової української школи (НУШ) якісна підготовка педагогічних кадрів є одним із ключових пріоритетів. Адже саме вчитель є провідником змін, який формує нове освітнє середовище, засноване на компетентнісному підході. Важливою складовою цього процесу є тренінги для тренерів-педагогів інформатичної освітньої галузі. Вони не лише оновлюють професійні знання, а й сприяють трансформації методів викладання, адаптованих до потреб сучасного учня.
Однією з результативних ініціатив у цьому напрямі стало триденне підвищення кваліфікації, організоване Львівським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти на базі Східницької територіальної громади. Навчання проводили Лілія Палюшок, старша викладачка кафедри педагогіки, та Надія Манько, викладачка кафедри педагогіки.
Протягом навчання педагоги-тренери мали змогу ознайомитися з новими підходами до викладання інформатики в 7–9 класах. Особлива увага приділялася інтегрованому навчанню, використанню інформаційно-комунікаційних технологій для розвитку життєвих компетентностей учнів, а також педагогіці партнерства, яка є важливою складовою філософії НУШ.
Серед інших актуальних тем, які розглядалися під час тренінгу, були елементи універсального дизайну навчання, оцінювання комплексних підсумкових робіт, розвиток обчислювального мислення, а також сучасне викладання розділу «Алгоритми та програми» з урахуванням впливу штучного інтелекту.
Таке професійне зростання педагогів є важливою передумовою для ефективного впровадження освітньої реформи та відповіді на виклики цифрової епохи. Адже лише підготовлений вчитель здатен реалізувати потенціал НУШ і надати учням знання та навички, необхідні у XXI столітті.