Вебінар про важливість надання психологічної  підтримки учасникам освітнього процесу в умовах воєнних дій

19 вересня 2024 року відбувся вебінар для працівників психологічної служби закладів загальної середньої освіти та закладів дошкільної освіти, на якому говорили про важливість надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу в умовах воєнних дій.

У вебінарі взяла участь Марія Васюник-Кулієва, головна спеціалістка департаменту освіти і науки Львівської облдержадміністрації, яка поділилася досвідом реалізації управлінської моделі психологічної служби та окреслила основні виклики психологічної служби в системі освіти.

Іванна Бородчук, директорка Львівської обласної Малої академії наук, розповіла про можливість залучення школярів до психологічних секцій, діяльність яких спрямована на те, щоб допомогти учням глибше розуміти психологію, навчитися будувати здорові стосунки та знаходити рішення для нестандартних життєвих ситуацій. Це особливо важливо в умовах кризи, коли діти потребують додаткової підтримки й розуміння.

Ігор Корнієнко, завідувач кафедри практичної психології КЗ ЛОР ЛОІППО, кандидат психологічних наук, представив ідею трансформації психологічної служби, акцентував увагу на важливості професійної діяльності психологів, окреслив перспективи розвитку психологічної служби, необхідність підвищення професійного рівня практичних психологів та соціальних педагогів, впровадження інноваційних підходів для надання якісних психологічних послуг у воєнний час.

Олена Стадник, завідувачка кабінету «Навчально-методичний центр психологічної служби» КЗ ЛОР ЛОІППО, поінформувала учасників вебінару про негативні наслідки освітніх втрат та освітніх розривів, презентувала конкретні рекомендації щодо організації роботи з учнями, які переживають кризові ситуації, а також практичні методи підтримки вчителів, батьків, здобувачів освіти.

Наталя Яремкович та Наталія Субота, методистки кабінету «Навчально-методичний центр психологічної служби» КЗ ЛОР ЛОІППО, представили присутнім основні напрями соціально-педагогічного патронажу здобувачів освіти під час кризи, розповіли про специфіку роботи з дітьми, які постраждали внаслідок війни, про створення безпечного середовища, психологічну стійкість  вчителів, яка допомагає здобувачам освіти подолати стрес і емоційні навантаження. 

Підвищення професійної компетентності практичних психологів та соціальних педагогів у напряму оволодіння сучасними технологіями психологічної допомоги сприятиме подоланню наслідків травматичних інцидентів, налагодженню контакту, довіри та комунікації між усіма учасниками освітнього процесу, створенню стабільного та комфортного освітнього середовища.

Щиро дякуємо всім учасникам за активну участь, професіоналізм і творчу атмосферу!

Партнери