Зміни у викладанні фізики в рамках реформи Нової української школи

У жовтні 2024 року у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти було проведено низку майстерок для вчителів фізики як майбутніх тренерів-педагогів НУШ, які допоможуть зреалізувати зміни у викладанні фізики в рамкам реформи Нової української школи.

Зоряна Максимович, старша викладачка кафедри природничо-математичної освіти КЗ ЛОР ЛОІППО,  надала рекомендації щодо проведення оцінювання навчання з урахуванням вимог до обов’язкових результатів навчання учнів у природничій освітній галузі, ознайомила з напрацюваннями форм та видів діяльності на уроках фізики у 7 класі, які дадуть змогу оцінити знання учнів за трьома групами результатів згідно критеріїв оцінювання.

Сергій Пазюк, заступник директора з науково-педагогічної роботи КЗ ЛОР ЛОІППО, проаналізував різні моделі оцінювання результатів навчання учнів, наголосив на важливості правильного підходу до здійснення формувального оцінювання, а також презентував можливості електронного журналу для здійснення записів результатів навчання учнів з подальшим їх аналізом та виставленням підсумкових оцінок. 

Тренери-педагоги не тільки обговорювали проблеми, ділилися досвідом, а ще й побували у ролі учнів 7 класу НУШ, оскільки видами діяльності, реалізованими у модельній навчальній програмі «Фізика. 7-9 класи», є проєктна діяльність і розв’язок проблемних ситуацій: вчителям було запропоновано побудувати кораблик «Титанік», який перевезе вантаж, але не потоне; порятувати звірят від вогню, сконструювавши такий пліт, який перевезе якомога більше тваринок; збудувати вежу – прототип Львівської водонапірної вежі, дотримуючись заданого масштабу; створити моделі води Ніагарського водоспаду в різних агрегатних станах.

Позитивні емоції, продуктивна співпраця і скарбничка ідей – це результат зустрічі вчителів фізики.

Опубліковано
В категорії Новини
Партнери