Зміни, що нині відбуваються в освіті, визначають нові вектори для професійного розвитку педагогів. Аби вчитель міг успішно виконувати трудові функції, він потребує супроводу та підтримки в розробленні індивідуальної траєкторії професійного розвитку, реалізації власних професійних запитів та потреб.
Для професійної підтримки вчителя сьогодні в Україні набуває розвитку процес супервізії, яка є однією із інноваційних форм роботи з педагогічними працівниками, метою якої є здійснення комплексу заходів із професійної підтримки та допомоги педагогічним працівникам закладів освіти згідно з вимогами професійних і освітніх стандартів.
13, 15 та 16 листопада на базі ЛОІППО відбулося навчання педагогічних працівників мовно-літературної та математичної освітніх галузей за програмою підготовки надавачів послуг зі здійснення супервізії у сфері загальної середньої освіти «Регіональна супервізія». Провели навчання тренерки-супервізорки: Марія Барна, завідувачка кабінету координації впровадження НУШ, кандидатка педагогічних наук, доцентка, та Оксана Дільна, старша викладачка кафедри гуманітарної освіти, кандидатка філологічних наук.
Упродовж навчання майбутні супервізори ознайомилися із теоретичними, нормативно-правовими та ціннісними засадами супервізії, основними принципами й методами, детально проаналізували процедурні питання організації та проведення супервізії. Під час практичних занять педагоги спробували себе у різних ролях – і супервізора, і супервізанта, – обговорюючи питання, що стосуються планування навчальної діяльності, конструювання уроку та оцінювання навчальних досягнень учнів. Окрім цього, педагоги отримали кейс документів, який допоможе їм в процесі підготовки та проведення супервізії.
За результатами навчання 58 педагогічних працівників отримали відповідні сертифікати, що дозволяє їм здійснювати супервізійну діяльність із супервізантами у сфері базової середньої освіти відповідно до нормативно-правових документів.