Посада
Старша викладачка кафедри гуманітарної освіти, доктор філософії, кандидатка педагогічних наук
Освіта: Дрогобицький державний педагогічний інститут імені Івана Франка, спеціальність «Музика»
Графік консультацій: вівторок (10:00 – 16:00)
Електронна пошта: ohuryn@loippo.lviv.ua
Напрямки роботи:
– підвищення методичного та практичного рівнів професійної компетентності музичних керівників закладів дошкільної освіти та учителів музичного мистецтва закладів загальної середньої освіти;
– забезпечення професійно-діяльнісного самовдосконалення педагогів у процесі реалізації сучасної освітньої політики;
– впровадження інноваційних підходів до музичного виховання та викладання музичного мистецтва.
Про викладача
Співавторка понад 15 навчально-методичних посібників, 25 науково-методичних статей, співавторка навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим викладанням мистецтва та критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів.
Співавторка Концепції шкільної мистецької освіти ДОН ЛОДА. Учасниця методичної школи «Впровадження у навчальний процес інтегрованого курсу «Мистецтво». Членкиня оглядової комісії з присвоєння та підтвердження почесних звань «Народний художній колектив», «Зразковий художній колектив» дитячо-юнацьким колективам і гурткам загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів Львівської області
Автореферат дисертації
Гурин О.М. Полікультурне виховання старшокласників у взаємодії загальноосвітніх навчальних закладів і музеїв мистецького профілю: автореферат дисертації канд. пед. наук: 13.00.07 / О. М. Гурин; наук. кер. Л. М. Масол; Інститут проблем виховання НАПН України. – Київ, 2015. – 20 с.
Нагороди:
грамота Міністерства освіти України (1999)
Спецкурси:
Постійно діючий семінар «Сучасні технології творення художнього образу у навчальному процесі» для викладачів міжгалузевого інтегрованого курсу «Драматургія і театр» у 5-6 класах НУШ» – 2023.
108 Нові орієнтири дошкільної мистецької освіти: діяльнісний підхід до музичного виховання в умовах упровадження нової української школи
109 Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання музичного мистецтва в 5-6 класах нової української школи
Підручники і посібники:
«Ансамблі для фортепіано: улюблені мелодії» / навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Львів – 2011.
«Моя професія – вчитель музики! Сценарії тематичних свят» / навчальний посібник / Львів – 2012.
Школа і музей: працюємо разом / Навчально-методичний посібник з музейної педагогіки.
«Культурно-мистецький простір Львова: варіації прекрасного» / Навчально-методичний посібник з музейної педагогіки (присвячений ХХ-річчю проведення Педагогічних марафонів у СЗШ № 50 м. Львова) / Львів – 2021.
Статті:
1. «Технологічний підхід до викладання мистецтва у співпраці загальноосвітньої школи і музею»
2. «Художньо-педагогічне спілкування як основа морально-етичного виховання»
3. «ІнтеГРАція» // Мистецтво та освіта. – 2009. – № 2 . – С. 39−40.
Мистецтво як складова частина системи полікультурного виховання / Олександра Гурин // Горизонти освіти. − Горизонты образования : науч.-метод. журнал. – Севастополь : РИБЭСТ. − 2012. – № 3, т. 1. – С. 95−98
4. «Освітня технологія «День школи в музеї» / Олександра Гурин // Мистецтво та освіта. – 2014. − № 4. − С. 51−55.
5. «Полікультурне виховання старшокласників у процесі взаємодії школи і музею» // Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал : матеріали наук.-практ. конф. (за результатами науково-дослідницької роботи Інституту проблем виховання НАПН України у 2010 р.) / за ред.: І. Д. Беха, О. В. Мельника. – Івано-Франківськ : Тіповіт, 2011. – Вип. 1. – С. 124−126.
6. «Використання пошукової діяльності з елементами групової роботи на уроках художньої культури» // Виховний потенціал музею в системі інтегративної мистецької освіти : матеріали Всеукр. наук.-практ. семін. / Л. М. Масол, О. В. Гайдамака, О. Я. Біла. – Львів : НМЦО, 2011. – С. 64–72.
7. «Моделювання технології полікультурного виховання старшокласників у процесі взаємодії школи і музею мистецького профілю» // Матеріали звіт. наук.-практ. конф. Інституту проблем виховання НАПН України за 2012 р. [Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал], / за ред.: О. В. Сухомлинської, І. Д. Беха, Г. П. Пустовіта, О. В. Мельника. – Івано-Франківськ : НАЇР, 2012. – Вип. 2. – С. 211−214.
8. «Школа і музей: працюємо разом!» // Поліхудожнє виховання учнів загальноосвітньої школи у процесі впровадження інтегрованих курсів : матеріали Міжнар. Школи метод. досвіду / Л. М. Масол, Л. В. Школяр, А. М. Старєва, Т. В. Кібалова ; за заг. ред. А. М. Старєвої. – Миколаїв : ОІППО, 2012. – С. 51–57.
9. «Інтерактивна комунікація сучасного уроку у просторі музею» // Розвиток творчого потенціалу учнів загальноосвітніх закладів у системі поліхудожнього виховання : матеріали ІІ Міжнар. школи метод. досвіду. – Миколаїв : 2013. – С. 87−90.