Розвиток креативності вчителя в Новій українській школі

3 листопада 2023 року на базі ліцею №2 Зимноводівської сільської ради відбувся семінар «Розвиток креативності вчителя в Новій українській школі» за участі провідного спеціаліста відділу освіти, молоді та спорту Зимноводівської сільської ради ІриниКаранди. Семінар організувала Ірина Ворощак, заступниця  директора ліцею №2 Зимноводівської сільської ради.

У семінарі взяли участь вчителі природничої та математичної освітніх галузей Лапаївського ліцею імені Героя України Георгія Кірпи, Ліцеїв №1 та №2 Зимноводівської сільської ради, Скнилівської гімназії ім. Праведного Андрея Шептицького, Суховільського ліцею Зимноводівської сільської ради.

Учасників привітала Ірина Ворощак, яка зазначила ефективність співпраці громади з КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» щодо посилення ролі закладів освіти у розкритті та розвитку творчого потенціалу сучасного вчителя як важливого фактора в розбудові НУШ.

Ніна Новикова, доктор педагогічних наук, професорка кафедри природничо-математичної освіти КЗ ЛОР ЛОІППО виступила з доповіддю «Педагогічна майстерність та творчість педагога: методологічні засади», у якій розглянула значення акмеологічного підходу в діяльності вчителя та професійної компетентності педагога як важливу умову розвитку креативності. Проведений аналіз рівнів творчої педагогічної діяльності (репродуктивного,  раціоналізаторського, конструкторського, новаторського) та її підсистем стали предметом обговорення та інтерактивної взаємодії учасників.

Умови і фактори розвитку креативності вчителя в НУШ висвітлила Олена Цогла, кандидат економічних наук,старша викладачка кафедри природничо-математичної освіти КЗ ЛОР ЛОІППО.

Педагогів семінару зацікавила інформація про методи тайм-менеджменту, зокрема матриця Ейзенхауера. Дана методика дозволяєзарезервувати час для виконання ключових завдань у разі необхідності коригування або перевірки, диференціювати поточні і майбутні завдання за пріоритетом, а справи з найменшим пріоритетом виключити з кола справ. На практичному занятті учителі виконали вправи: «Поглиначі» і «пастки» часу», «Мій капітал часу». Проведення тесту для визначення ефективності використання робочого часу «Куди йде час» уможливлює приймання рішення про пріоритети в тайм-менеджменті.

Учасники семінару відзначили важливість акмеологічного підходу в освітньому середовищі, високо оцінили практичну спрямованість заходу.

Опубліковано
В категорії Новини
Партнери