Впроваджуємо реформу НУШ у базовій середній освіті (математична освітня галузь)

4 грудня 2023 року у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти відбулося підсумкове заняття з тренерами-педагогами вчителів математики за програмою «Впровадження реформи НУШ у першому (адаптивному) циклі/5-6-их класах закладів загальної середньої освіти», розробниками якої є завідувач кафедри природничо-математичної освіти, кандидат фізико-математичних наук, доцент Олександр Шаповаловський та завідувачка кабінету впровадження НУШ, кандидатка педагогічних наук, доцентка Марія Барна.

Через виконання інтерактивних вправ, зокрема «Що Вам спало на думку?», «Випадкове колесо, педагоги змогли відрефлексувати те, чого вони навчилися самі на наших спеціальних курсах і чого навчали на місцях вчителів математики 5-6 класів НУШ у контексті виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2023 р. № 1023 «Питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) у 2023 році».​

На заняттях під час виконання всіх вправ і завдань, зокрема й «Вчимося оцінювати пріоритетні результати навчання» та «Урок математики у 5-6 класах НУШ», при професійній технічній підтримці працівників кабінету дистанційного навчання Юрія Гарматія, завідувача кабінету дистанційного навчання, та Надії Парій, методистки кабінету дистанційного навчання, тренери-педагоги вдало використали можливості інструменту «Інтервізія» як міжколегіального способу групового навчання з метою покращення професійних навичок та ефективності здійснення освітньої діяльності.

Під час спілкування слухачі зазначали, що викладачі даного курсу чітко працювали на досягнення, як тренерами-педагогами, так і вчителями 5-6 класів НУШ, таких очікуваних результатів навчання:

  • усвідомлює, на що слід звертати  увагу під час роботи з поколінням учнів Нової української школи;
  • бачить і розуміє  архітектуру математичної освітньої галузі у контексті вимог нового Держстандарту  базової освіти
  • володіє навичками  моделювання  сучасного уроку математики   на засадах компетентнісного підходу;
  • має сформоване  загальне уявлення про нову філософію оцінювання в базовій школі;
  • орієнтується у процедурі оцінювання професійних компетентностей учасника сертифікації вчителя математики;
  • вміє  здійснювати рефлексію власної педагогічної діяльності.

Отже, проведені курси підвищення кваліфікації допоможуть у підготовці вчителів математики та інших учасників організації освітньої діяльності до прийняття та усвідомлення новітніх процесів в освіті, до процесу входження в інноваційний простір, обумовлених змінами змісту освіти, методик навчання, оцінювання знань учнів, уведення новітніх технологій та компетентнісних завдань на уроках математики у 5-6 класах НУШ.

Марія Барна, завідувачка кабінету
впровадження НУШ, к.п.н, доцентка

Опубліковано
В категорії Новини
Партнери