На базі Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти як STEM-хабу відбулася зустріч «STEM-освіта: мотивація та практичний досвід» педагогічних працівників, які викладають міжгалузевий інтегрований курс «STEM. 7–9 класи». Подія стала важливою частиною розбудови професійної спільноти педагогів, які шукають сучасні підходи до навчання через науково-дослідницьку, проєктну та творчу діяльність учнів.
Модератор зустрічі та координатор спільноти учителів фізики та учителів природничого циклу, які впроваджують STEM-навчання на уроках у 7-9 класах, — Зоряна Максимович, старша викладачка кафедри природничо-математичної освіти ЛОІППО, учителька фізики ліцею №38 Львівської міської ради. Вона презентувала учасникам структуру й зміст навчальної програми міжгалузевого курсу, окреслила орієнтири співпраці спільноти та поділилася власними напрацюваннями й інструментами для впровадження STEM-компонентів у курс фізики.
Особливо натхненною частиною зустрічі стала презентація STEM-проєкту ««3» + «8» — безпечне середовище для мене», створеного ученицями 11 класу ліцею №38 Надією Балою та Вікторією Скольською. Проєкт поєднав дослідницьку діяльність, цифрові технології та соціально значущу тематику. Учасники заходу здійснили віртуальну екскурсію територією ліцею завдяки 3D-моделі, створеній у середовищі Minecraft (розробка — Надія Бала), ознайомилися з результатами досліджень радіаційного фону приміщень, ґрунту, а також провели власні вимірювання гамма-фону одягу й взуття за допомогою побутового дозиметра-радіометра. Завершальним етапом став практичний блок: складання кошика з продуктів, що можуть допомогти організму протистояти впливу іонізуючого випромінювання.
У другій частині зустрічі учасники спільноти долучилися до реалізації навчального проєкту «STEM-парк: місце відпочинку, наукових досліджень та фінансових розрахунків». Проєкт об’єднав міждисциплінарний підхід і творчість — педагоги розробляли 4 відпочинкові зони (фізичну, біологічну, хімічну та географічну), аквазону, елементи ландшафтного дизайну. Команди не лише втілювали просторові рішення відповідно до тематики, але й складали реальний кошторис побудови такого парку, враховуючи фінансові обґрунтування.
Зустріч продемонструвала, що STEM — це не лише інноваційна методика викладання, а й потужний інструмент формування дослідницьких навичок, критичного мислення, екологічної та соціальної відповідальності. Взаємодія між педагогами, учнями та наставниками у форматі живого спілкування створює нові можливості до впровадження креативних рішень в освітній процес та сприяє сталому розвитку STEM-спільноти Львівщини.