Змістовним і багатогранним стало обговорення однієї з актуальних проблем сучасної загальноосвітньої школи – реалізації діяльнісного підходу до навчання історії – під час вебінару для вчителів, що проводився кафедрою суспільствознавчої освіти КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» спільно з Інститутом післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
Костянтин Баханов, професор кафедри суспільствознавчої освіти КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», доктор педагогічних наук, професор, окреслив теоретико-методичні аспекти діяльнісного підходу до навчання історії в школі.
Фелікс Левітас, професор кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор історичних наук, Заслужений працівник культури України, професор, висвітлив питання реалізації діяльнісного підходу до навчання історії в школі за допомогою інтерактивних методів навчання.
Оксана Салата, завідувачка кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, докторка історичних наук, професорка, докладно зупинилася на біографічному методі як складовій діяльнісного навчання історії.
Олександр Трухан, доцент кафедри історичної та громадянської освіти Інституту післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат педагогічних наук, охарактеризував інформаційні джерела як засіб реалізації діяльнісного підходу до навчання історії в школі.
Ірина Васильків та Ірина Костюк, старші викладачки кафедри суспільствознавчої освіти КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», авторки підручників з історії, ґрунтовно і яскраво продемонстрували зорієнтованість і можливості сучасних навчальних книг з історії як засобу реалізації діяльнісного підходу до навчання історії.