У Львові 24-25 жовтня 2024 року пройшов дводенний тренінг для підготовки тренерів-педагогів, які допомагатимуть керівникам закладів загальної середньої освіти та їхнім заступникам упроваджувати зміни в рамках реформи Нової української школи. Головна тема заходу – впровадження Державного стандарту базової середньої освіти у другому (предметному) циклі.
Перший день розпочався із мотиваційної сесії, під час якої вдалося побачити, що у школах Львівщини вже є значні здобутки в питаннях реалізації НУШ на рівні середньої школи. Під час відкриття тренінгу Павло Хобзей, директор КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», кандидат фізико-математичних наук, підкреслив ключову роль управлінців у цьому процесі.
Тренери-педагоги занурилися в обговорення основних викликів реалізації нового стандарту та можливих стратегій їх подолання. Потім учасниці й учасники працювали із новими методичними рекомендаціями щодо оцінювання та обговорювали можливості фіксування оцінювання за групами результатів.
Сергій Пазюк, заступник директора з науково-педагогічної роботи КЗ ЛОР ЛОІППО, розглянув можливості електронних журналів. Окрема увага була приділена оновленням у Типовій освітній програмі для 5-9 класів. Все більше шкіл інтегровує предмети заради розвантаження учнів та оптимізації освітніх програм.
Другий день тренінгу стартував із жвавої дискусії щодо впливу шкільної культури на успішну реалізацію НУШ, яку вели старша викладачка кафедри освітньої політики Анна Байовська та Павло Хобзей.
На навчання тренерів-педагогів також завітала Олена Урдей, заступниця директора-начальниця управління освіти та інновацій департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації. Вона привітала учасників тренінгу, відповіла на запитання, які хвилювали присутніх освітян.
Христина Чушак, завідувачка кафедри освітньої політики КЗ ЛОР ЛОІППО, кандидатка політичних наук, поділилася практичними підходами до планування уроків відповідно до принципів Нової української школи.
На завершення тренінгу відбулася сесія рефлексії, де учасники ділилися враженнями та аналізували отримані знання й інструменти для подальшої роботи під час навчання на місцях. Зокрема, велике зацікавлення викликали розтиражовані інститутом асоціативні картки. Тренери-педагоги відзначили практичну цінність цього навчання та підкреслили його значущість для їхньої подальшої роботи з керівниками шкіл у своїх громадах. Захід залишив яскраві враження та став важливим кроком на шляху до трансформації української освіти.