У межах реалізації проєктів «Плекаймо характер!», «Читаймо українське!» «Комплексної програми посилення державотворчої й консолідаційної ролі української мови у Львівській області на 2023 – 2026 рр.» у Сокальському ліцеї №1 імені Олега Романіва відбувся семінар-практикум «Виховання патріота засобами художнього слова та народознавства».
Марія Деленко, методистка кабінету координаційно-методичної діяльності Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, поділилася ідеями застосування штучного інтелекту на уроках української мови та літератури та у позакласній виховній роботі. У кожного учасника був ноутбук та список покликань, щоб одразу спробувати інструменти ШІ.
Оксана Трошина, учителька української мови й літератури, голова професійної спільноти учителів української мови, розповіла про плідну роботу педагогів із формування національно свідомої, духовно багатої особистості в позакласній діяльності ліцею.
Галина Тимчишин, учителька української мови й літератури, завідувачка музею, провела екскурсію «Стежинами слова літературної Сокальщини» в кабінеті-музеї літератури рідного краю.
Майстер-клас із писанкарства «Писанко з мережкою, стань нам обережкою» провели учителі мистецтва і технологій Ольга Владичко та Наталія Куцяба. Кожен із учасників спробував написати свою писанку.
Учні читали поезію на патріотичну тематику та виконали авторські пісні.
Висловлюємо вдячність директорці ліцею Надії Генташ, заступниці з навчально-виховної роботи Галині Матвіїв, педагогу-організатору Христині Бендзяк за сприяння та допомогу у проведенні семінару-практикуму, а голові професійної спільноти Оксані Трошиній за безпосередню роботу з виконання плану семінару.
Марія Деленко зазначила, що сучасні діти зростають в умовах суспільно-політичних катаклізмів, тому важливо допомогти їм відчути причетність до життя своєї країни, міцний зв’язок з рідним народом, його минулим. Сьогодні патріотичне виховання дітей актуалізується через військові дії на території нашої держави. Відтак постає питання зростити тих, хто віддано любитиме свою країну.
Патріотичні почуття не з’являються самі по собі, а є результатом спільної роботи учительства, батьків та громадськості. Тож у ліцеї актуальні цікаві та ефективні форми роботи, аби формування ідентичності української дитини відбувалося природно та невимушено.