20 листопада 2024 року відбулося урочисте відкриття І туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2025» у номінації «Хімія». Метою Конкурсу є підвищення престижності професії учителя в суспільстві.
Учасників конкурсу привітали Микола Кацюба, заступник директора з науково-педагогічної роботи КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»; Оксана Зелінська, голова журі, доцентка кафедри неорганічної хімії, заступниця декана хімічного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка, кандидатка хімічних наук; Ольга Туриця,доцентка кафедри природничо-математичної освіти КЗ ЛОР ЛОІППО, кандидатка педагогічних наук; Ніна Новикова, професорка кафедри природничо-математичної освіти КЗ ЛОР ЛОІППО, докторка педагогічних наук.
Відкриття конкурсу проходило інтерактивно – після представлення членів журі всі конкурсанти коротко розповіли про своє життєве і педагогічне кредо. У перший день І (відбіркового) етапу на базі Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено випробування «Тестування» і «Практична робота».
Випробування «Тестування» проводилося у форматі комп’ютерного тестування протягом 1 год. 30 хв. з метою визначення рівня професійної компетентності конкурсантів. Зміст тестових завдань різного рівня складності передбачав запитання з предмета, методики й технології його навчання. Максимальна кількість балів – 50 балів.
Випробування «Практична робота» проводилося протягом 2 годин з метою визначення рівня предметно-методичної компетентності конкурсантів у вигляді письмової роботи, яка складалася з двох завдань: розв’язування задач із хімії; формулювання завдань для здобувачів освіти на основі наведених фактів та явищ, пропонування можливих шляхів вирішення. Для оцінювання роботи шифрували, використовували такі критерії оцінювання: предметно-методична компетентність; гнучкість педагогічного мислення; володіння методикою розв’язування задач із хімії, раціональність шляхів їх розв’язку; уміння на основі наведених фактів та явищ розробляти завдання для здобувачів освіти, знаходити шляхи їх вирішення; урахування вікових особливостей учнів. Максимально конкурсанти могли набрати 50 балів.
За підсумками проведення І ( відбіркового) етапу першого дня конкурсу журі конкурсу визначило 12 учасників на основі рейтингу, укладеного за загальною кількістю балів, одержаних під час конкурсних випробувань «Тестування» і «Практична робота». Вони допускаються до участі у наступних випробуваннях.