Завершення курсів підвищення кваліфікації тренерів-педагогів учителів хімії щодо впровадження Державного стандарту базової середньої освіти у 7-9 класах НУШ

16 червня 2025 року на базі Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти завершилися курси підвищення кваліфікації для тренерів-педагогів, які здійснюють підготовку вчителів хімії. Тематика навчання була присвячена актуальним аспектам впровадження Державного стандарту базової середньої освіти у 7-9 класах Нової української школи (НУШ) за напрямом «Хімія».

Фінальне заняття проводили:

  • Ольга Туриця, доцентка кафедри природничо-математичної освіти КЗ ЛОР ЛОІППО, кандидата педагогічних наук;
  • Олена Стадник, завідувачки кабінету «Навчально-методичний центр психологічної служби» КЗ ЛОР ЛОІППО.

У межах заняття висвітлювалися питання організації освітнього процесу для учнів з особливими освітніми потребами в умовах НУШ, а також обговорювалися ознаки та методи подолання професійного вигорання педагогічних працівників. Завершальним етапом стало проведення рефлексії.

Упродовж навчання учасники курсів детально опрацювали низку важливих тем, зокрема:

  • особливості впровадження оновленого Державного стандарту базової середньої освіти в 7-9 класах;
  • планування та організація навчальної діяльності з використанням діяльнісного підходу;
  • універсальний дизайн навчання й ефективна мотивація учнів до вивчення хімії;
  • принципи оцінювання результатів навчання в базовій школі;
  • засади інклюзивної освіти відповідно до концепції НУШ.

За результатами проходження курсів тренери-педагоги:

  • засвоїли сучасні підходи до реалізації змісту природничої освітньої галузі відповідно до вимог нового стандарту;
  • набули компетентностей у проєктуванні й моделюванні сучасного уроку хімії;
  • усвідомили переваги використання діяльнісного підходу в навчальному процесі;
  • опанували принципи об’єктивного оцінювання результатів навчання;
  • здійснили самооцінювання та проаналізували власну професійну траєкторію.

Окрему увагу на курсах було приділено міжрегіональному обміну досвідом: учасники активно взаємодіяли з педагогами територіальних громад, ділилися практиками та обговорювали ефективні освітні стратегії. Навчання сприяло зміцненню професійної спільноти, формуванню єдиної методичної платформи та вдосконаленню якості підготовки вчителів до впровадження змін у шкільній освіті.

Опубліковано
В категорії Новини
Партнери