Львівська творча майстерня вчителів історії професора Костянтина Баханова

У науково-методичному журналі «ІСТОРІЯ в рідній школі» опубліковано напрацювання учасників творчих майстерень вчителів історії Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти під керівництвом професора кафедри суспільствознавчої освіти, доктора педагогічних наук, професора Костянтина Баханова.

Під назвою «Львівська творча майстерня вчителів історії професора Костянтина Баханова» опубліковано напрацювання учасників творчих майстерень «Гейміфікація навчання історії в 7 класі базової загальноосвітньої школи» та «Гейміфікація навчання історії в 8 класі базової загальноосвітньої школи» Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти у науково-методичному журналі «ІСТОРІЯ в рідній школі» (№ 4-6, 2022). До матеріалу увійшла стаття Костянтина Баханова, доктора педагогічних наук, професора кафедри суспільствознавчої освіти ЛОІППО «Театралізована гра як засіб гейміфікації процесу навчання історії в школі» та розробки театралізованих ігор учителів історії.

Учитель історії Середкевицького закладу загальної середньої І–ІІІ ступенів Яворівської міської ради Михайло Завадка пропонує вивчати тему «Суспільний устрій. Влада князя. Повсякденне життя» за допомогою театралізованої вистави на дві дії, під час якої учні ознайомляться з соціальними станами тогочасного суспільства. Перша дія відбувається у князівському палаці. Учні стають свідками діалогу між князем і боярином, з якого дізнаються про характер князівської влади і суспільні стани, на які вона спирається. У другій дії відбувається емоційна розмова між чоловіком і дружиною в сільській хаті, під час якої торкаються різних аспектів соціального становища і повсякденного життя тих, хто працює. У виставі задіяно чотири актори.

Розробка вчительки Дацьківського закладу загальної середньої освіти І–ІІ ступенів Зоряни Шипки присвячена театралізованій виставі на тему «Київська держава (Русь-Україна) Ярослава Мудрого». Вона теж складається з двох дій. Перша дія відбувається в школі при Софійському соборі в 1054 р., де по завершенні уроку до священника підходить учень-хлопчина з заможної родини, який розпитує вчителя про князя Ярослава Володимировича. У другій дії літописець Нестор уголос розмірковує над значенням «Руської правди».

Задум театралізованої вистави на тему «Внутрішня і зовнішня політика Данила Романовича», запропонованої вчителькою Бучалівського закладу загальної середньої освіти І–ІІ ступенів Марією Шпить, полягає в розігруванні учнями трьох епізодів з життя Данила Романовича: розмови князя з воєводою Дмитром про збирання руських земель, обговорення боротьби з монголами на княжій раді та діалог князя з братом Васильком напередодні коронації.

Опубліковано
В категорії Новини
Партнери