Навчання тренерів-педагогів мовно-літературної освітньої галузі

8-9 жовтня викладачі кафедри гуманітарної освіти (Анна-Марія Богосвятська, завідувачка кафедри, кандидатка філологічних наук, Наталія Пастушенко, доцентка, кандидатка педагогічних наук, Оксана Дільна, доцентка, кандидатка філологічних наук, Тетяна Должикова, доцентка, кандидатка філологічних наук) провели чергове навчання тренерів-педагогів мовно-літературної освітньої галузі. Програма була насичена теоретичними і практичними модулями, що спрямовані на вдосконалення професійної компетентності педагогів і поглиблення розуміння сучасних підходів до навчання української мови та літератури.

Під час роботи учасники опрацювали концептуальні засади мовно-літературної освітньої галузі, розглянули основні підходи до укладання підсумкових робіт, а також практично попрацювали над створенням завдань для оцінювання результатів за обов’язковими групами результатів: «Усне мовлення», «Робота з текстом», «Письмова взаємодія» та «Дослідження мовлення».

Важливою частиною навчання став модуль із медіаграмотності, який допоміг педагогам осмислити роль медіаосвіти у формуванні критичного мислення та інформаційної культури здобувачів освіти. У межах цього блоку учасники ознайомилися з теоретичними засадами медіаграмотності, взяли участь у практикумі з аналізу медіатекстів, дослідили, як медіаосвітній компонент реалізується у змісті сучасних підручників.

Під час інтерактивних занять педагоги розробляли вправи для розвитку критичного мислення та аналізу інформації, а також створювали власний медіаконтент. Окрема увагу приділили розвитку вмінь візуального та аудіо-сприйняття як важливих складників компетентнісного підходу в освіті.

Навчання пройшло у форматі професійного діалогу, обміну досвідом і спільного пошуку ефективних рішень. Тренери-педагоги отримали не лише нові знання, а й практичні інструменти для подальшого навчання вчителів у своїх громадах.

Опубліковано
В категорії Новини
Партнери