Організація психосоціального супроводу дитини з ООП

21 червня 2024 року у рамках швейцарсько-українського проєкту DECIDE «Стаємо сильнішими разом» відбувся вебінар «Організація психосоціального супроводу дитини з ООП», який провелаНаталя Тодчук, старша викладачка кафедри педагогіки КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», кандидатка філологічних наук.

Зустріч була присвячена детальному розгляду І рівня інклюзивної підтримки у закладі дошкільної освіти, кому і коли він надається, якими мають бути дефіцити дитини, хто їх діагностує; чи потрібне звернення в ІРЦ і за яких умов збирається команда психолого-педагогічного супроводу.

Наталя Тодчук відзначила, що індивідуальна програма розвитку дитини у випадку надання їй І рівня підтримки готується не ІРЦ, а командою супроводу закладу дошкільної освіти. Причому заяву для розгляду керівництвом ЗДО теж можуть подавати педагоги, а не тільки батьки (опікуни) дитини. У випадку надання дитині І рівня підтримки інклюзивна група не відкривається, однак можуть бути призначені корекційно-розвиткові заняття чи інші послуги, що сприяють усуненню соціально-культурних труднощів чи дезадаптації.

Слухачі вебінару – вихователі та асистенти вихователя, фахівці інклюзії в ЗДО – висловили побажання мати змогу й надалі послідовно ознайомлюватися з системою організації інклюзивної підтримки, аби грамотно інформувати батьків про можливості вчасного виявлення, корекції та надання підтримки дітям вразливих категорій населення з метою покращення якості їхнього життя.

Опубліковано
В категорії Новини
Партнери