Подолання освітніх втрат шляхом тьюторства

Напередодні нового навчального року у cередній загальноосвітній школі №95 Львівської міської ради відбувся тренінг «Тьюторство як форма взаємодії між учасниками освітнього процесу у воєнний час», який провела Ірина Суховерська, завідувачка кабінету інформаційно-комунікаційної діяльності, доцентка кафедри суспільствознавчої освіти КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної освіти», кандидатка історичних наук.

Педагоги професійних спільнот суспільно-гуманітарних дисциплін (очолює спільноту Ольга Туркало) та природничо-математичних дисциплін (очолює спільноту Лілія Знак) взяли участь в обговоренні проблеми подолання освітніх втрат шляхом тьюторства.

Ірина Суховерська охарактеризувала завдання тьюторства, охарактеризувала його як ефективну форму педагогічного супроводу внутрішньо переміщених осіб, а також окреслила міжособистісні навички спілкування крізь призму філософії тьюторства, наголосивши на важливості соціально-емоційного навчання учнів, спрямованого навчити їх справлятися з емоціями.

Під час тренінгу педагоги визначили основні тренди в освіті, виконували дидактичні вправи на розвиток дивергентного мислення, випробовували техніки ненасильницького спілкування. Педагоги обговорили у групах проблеми та виклики, пов’язані із забороною використання мобільних телефонів у закладі освіти за допомогою стратегії Уолта Діснея, розділившись на мрійників, критиків та реалістів.

Захід пройшов у доброзичливій атмосфері. Учасники тренінгу отримали інформаційні матеріали, які зможуть використати на заняттях та висловили сподівання на нові зустрічі.

Партнери