Знайомимо з успішними практиками EdCamp Stryi!
2 травня 2025 року в межах магістральної (не)конференції EdCamp Stryi «Нова українська школа: педагогічні спільноти як рушії змін», що відбулася у Стрийській гімназії імені Василя Стасюка, співорганізатором якої був Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, пройшла глибока за змістом і надзвичайно актуальна майстерка «Позитив у стрічці соцмереж: як педагогу не потрапити під хвилю огуди» Ірини Суховерської, завідувачки кабінету інформаційно-комунікаційної діяльності ЛОІППО, кандидатки історичних наук.
Майстерка торкається цифрової культури й інформаційної безпеки педагогів. Протягом 45 хвилин учасники не просто слухали, а взаємодіяли, аналізували, рефлексували. Це був простір, де цифрова грамотність поєднувалась з емоційною стійкістю, а освітянське середовище — з підтримкою, довірою і вірою у силу слова.
У центрі уваги — як зробити соціальні мережі щитом, а не загрозою. У формі діалогу, прикладів і міні-практикумів Ірина Суховерська:
- показала, як розпізнати й уникати ризиків у публічній цифровій комунікації;
- окреслила роль позитивного контенту як інструменту самозахисту та джерела натхнення;
- поділилася 10 порадами, як ділитися професійним досвідом у соцмережах так, щоб це надихало, а не провокувало;
- навчила алгоритму дій у випадку хвилі огуди (хету) — крок за кроком, від паузи до конструктивної відповіді;
- допомогла учасникам переосмислити свою цифрову присутність: від пасивного споживання до активного творення ціннісного простору.
Майстерка Ірини Суховерської озброїла інструментами для протистояння інформаційним атакам і сформувала уявлення про вчителя як бренд довіри — впевнений, стійкий, доброзичливий.
Цей досвід — ще одне підтвердження: педагогічні спільноти здатні не лише навчати, а й підтримувати одне одного у нових вимірах реальності. А соціальні мережі — це не загроза, якщо в руках свідомого вчителя.
Пам’ятаймо: не ховатися від соцмереж, а використовувати їх для добра — ось шлях цифрової гідності!