14 березня 2024 року фахівці кабінету «Навчально-методичний центр психологічної служби» КЗ ЛОР ЛОІППО провели психологічний практикум «Формування мотиваційної готовності старших дошкільників до навчання в школі» для практичних психологів ЗДО Львівщини.
Любов Зеленко, головна спеціалістка відділу дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти та інновацій департаменту освіти і науки Львівської облдержадміністрації, ознайомила з стратегією розвитку дошкільної освіти, а також наголосила про важливість безбар’єрності співпраці закладів дошкільної та закладів загальної середньої освіти.
Ігор Корнієнко, завідувач кафедри практичної психології КЗ ЛОР ЛОІППО, кандидат психологічних наук, зазначив про важливість та пріоритетність напрямків роботи ЗДО, важливість наступності між дошкільною та початковою освітою, що забезпечує неперервність здобуття дитиною освіти, створення єдиного освітнього процесу.
Олена Стадник, завідувачка кабінету «Навчально-методичний центр психологічної служби» КЗ ЛОР ЛОІППО, модераторка зустрічі, акцентувала увагу учасників на тому, що в дитини дошкільного віку формуються центральні новоутворення: нова внутрішня позиція, підпорядкування мотивів, самооцінка й усвідомлення свого місця у системі суспільних стосунків, початок становлення особистості.
Наталія Субота, методистка кабінету «Навчально-методичний центр психологічної служби» КЗ ЛОР ЛОІППО, розповіла про гендерні ролі та стереотипи у вихованні здобувачів освіти закладів дошкільної освіти.
Світлана Локоткова, психолог Центру професійного розвитку педагогічних працівників Львівської міської ради, презентувала свій досвід роботи «Батьківство без гендерних стереотипів та їх роль у вихованні дитини», ознайомила практичних психологів з елементами хібуко-терапії для підвищення мотивації навчання.
Практичні психологи ЗДО м. Самбора Галина Дербін та Наталії Мишко розповіли про шляхи мотивації та методи роботи з дітьми дошкільного віку.
Цей практикум сприятиме системності та структуризації діяльності практичних психологів у роботі щодо мотиваційної готовності дошкільників до навчання.