У ЛОІППО відбулося підсумкове навчання керівників-тренерів НУШ: акценти на супервізії та управлінських стратегіях

У Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти відбулося підсумкове навчання керівників-тренерів Нової української школи. Захід пройшов у межах курсу підвищення кваліфікації  «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. 7-9 класи. Управлінський аспект».

Ключовою метою зустрічі стало не лише поглиблення теоретичних знань, а й опрацювання практичних управлінських стратегій, необхідних для забезпечення якості впровадження НУШ у 7-9 класах. Особливу увагу учасники приділили формуванню чіткого бачення супервізійної підтримки педагогів — критично важливого елементу успішної імплементації стандарту.

Марія Барна, доцентка кафедри освітньої політики ЛОІППО, кандидатка педагогічних наук,  зосередила роботу групи на визначенні проблемних точок у здійсненні супервізії на рівні громад та прогнозуванні конкретних управлінських рішень на 2026 рік. Навчання також дало змогу узгодити спільні кроки керівників щодо розвитку системи супервізії безпосередньо в закладах освіти й територіальних громадах.

Павло Хобзей, директор Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат фізико-математичних наук, акцентував увагу на ролі директора закладу освіти як стратега та лідера змін, який формує культуру розвитку у сучасній школі.

Галина Лоїк, завідувачка кафедри освітньої політики ЛОІППО, кандидатка педагогічних наук, доцентка, презентувала підсумки анкетування щодо реалізації НУШ на місцях. На основі аналізу було виокремлено ключові напрями співдії, що потребують посиленої уваги:

– успішні практики впровадження НУШ та ефективне делегування управлінських обов’язків;

– командотворення та використання фасилітаційних підходів в управлінській діяльності;

– удосконалення моніторингу успішності й застосування нових інструментів компетентнісного навчання.

Навчання стало дієвою платформою для практичного обміну досвідом та спільного планування подальших кроків у розвитку та реформуванні базової середньої освіти в Україні.

Опубліковано
В категорії Новини
Партнери