28 серпня 2024 року в актовій залі Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся форум спільноти учителів фізики Львівщини, в якому взяли участь понад 60 педагогів.
Учасників форуму привітав Сергій Пазюк, заступник директора з науково-педагогічної роботи КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», який відзначив успіхи та здобутки у діяльності професійної спільноти у 2023-2024 н.р., зокрема: проведення Всеукраїнського конкурсу учнівських проєктів «Запроси фізику до себе..», участь у Всеукраїнських фестивалях «STEM-зима», «STEM-весна» – 2024, організацію та проведення Платформи ідей 3 «П», олімпіад, майстер-класів.
Зоряна Максимович, старша викладачка кафедри природничо-математичної освіти Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, учителька фізики ліцею №38 Львівської міської ради, ознайомила педагогів з планом роботи професійної спільноти на 2024-2025 навчальний рік. Вона разом з Галиною Коваль, учителькою фізики ЛГ «Престиж», консультанткою ЦПРПП м. Львова, презентували матеріали з фізики 7 клас:
1. Посібник «Методичні матеріали для вчителів фізики», який містить:
- навчальну програму «Фізика. 7 клас» (авторський колектив: Максимович З. Ю., Білик М. М., Варениця Л. В., Коваль Г. С., Микитеєк О. М., Ординович М. Б., Созанський А. В., Шевців В. Ф.);
- календарно-тематичне планування з фізики у 7 класі з очікуваними результатами навчання, орієнтовними групами результатів для оцінювання (у щоденнику спостережень) та орієнтовними видами діяльності на кожному уроці.
2. Робочий зошит на друкованій основі для роботи в класі та самостійної роботи вдома, який містить:
- завдання різного рівня складності, спрямованих на реалізацію обов’язкових результатів навчання, закріплення і перевірку отриманих знань, сформованих навичок та наскрізних вмінь;
- додаток 1 «Лабораторні роботи» (для оцінювання групи результатів 1. «Здійснює дослідження природи»);
- додаток 2 «Самостійні роботи» (для оцінювання групи результатів 3. «Усвідомлює закономірності природи»).
3. Посібник «Тестові завдання» (для оцінювання групи результатів 3. «Усвідомлює закономірності природи»).
4. Посібник «Контрольні роботи» (для оцінювання групи результатів 3. «Усвідомлює закономірності природи»).
На завершення педагоги обговорили рекомендації щодо оцінювання результатів навчання.