Конференція спільноти практичних психологів і соціальних педагогів  спеціальних закладів освіти

4 жовтня 2024 року відбулася конференція спільноти практичних психологів і соціальних педагогів  спеціальних закладів освіти «Психологічний і соціально-педагогічний супровід навчання дітей з особливими освітніми потребами. Стратегії реагування та підтримки дітей».

З вітальним словом до учасників звернулася Марія Васюник-Кулієва, головна спеціалістка департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації, яка окреслила важливі питання організації психологічної підтримки осіб з особливими потребами, необхідності співпраці з фахівцями інклюзивно-ресурсних центрів та внесла пропозиції до плану роботи спільноти.

Ігор Корнієнко, завідувач кафедри практичної психології КЗ ЛОР ЛОІППО, кандидат психологічних наук, зазначив, що в сучасному світі існує нагальна потреба у розробці та впровадженні підходу, який би забезпечував рівні умови для навчання всіх дітей, незалежно від їхніх особливих освітніх потреб. Інклюзивна освіта є ключовим чинником у забезпеченні освіти без дискримінації та нерівності. Вона є не лише актуальним соціальним аспектом, але й одним із прогресивних напрямків розвитку сучасної української школи.

Олена Стадник, завідувачка кабінету «Навчально-методичний центр психологічної служби» КЗ ЛОР ЛОІППО, підкреслила, що психологічна підтримка дітей з особливими потребами – це невід’ємна частина їхнього розвитку та інтеграції в суспільство, яка спрямована на створення сприятливого середовища, яке  розкриває їхній потенціал та сприяє подоланню труднощів, пов’язаних з особливостями розвитку.

Мар’яна Жила, практичний психолог КЗ ЛОР НРЦ «Оберіг», координатор професійної спільноти фахівців психологічної служби,  ознайомила присутніх з планом роботи на 2024-2025 навчальний рік, в якому висвітлена актуальна тематика засідань, зокрема: попередження та протидія булінгу в закладах спеціальної освіти, розвиток комунікаційних навичок, емоційного вираження та соціальної адаптації у дітей з ООП, залежності у дітей як актуальні проблеми сучасності. Також вона презентувала план розвитку спільноти, методи та процедури, що забезпечують співпрацю всіх членів, орієнтовану на  потреби кожного члена спільноти.

Учасники зустрічі відзначили що знання, навички, досвід кожного члена спільноти спрямовані на розв’язання конкретних труднощів дитини, розвиток її особистості та потенціалу.

Партнери