Актуальні питання історичної освіти в контексті НУШ для 7-8 класів обговорили на спільному семінарі Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти та КЗВО ДОР «Дніпровська академія неперервної освіти».
Ірина Васильків, старша викладачка кафедри суспільствознавчої освіти Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти на запрошення Івана Безени, завідувача кафедри соціально-гуманітарної освіти КЗВО ДОР «Дніпровська академія неперервної освіти», презентувала модельну навчальну програму «Громадянська освіта. 6-9 клас» (авт. Васильків І.Д., Кравчук В.М,, Танчин І.З.). Вона наголосила на важливості окремого курсу громадянської освіти і труднощах його впровадження у 6 і 7 класах, а також розповіла про навчально-методичний комплект (підручник і електронний додаток) для курсу «Громадянська освіта» у 8 класі від видавництва «Астон», співавторкою якого вона є.
Окресливши кроки щодо реалізації Концептуальних засад реформування історичної освіти в системі загальної середньої освіти для учнів 5-12 класів закладів загальної середньої освіти, над якими працює робоча група Міністертства освіти і науки України, Ірина Васильків пояснила своє бачення єдиного курсу історії України і світу та його суттєву відмінність від інтегрованого курсу, побудованого на механічному поєднанні двох предметів. Вона візуалізувала пропорції змісту історії України та світової історії в єдиному курсі історії та запропонувала розглянути підручник «Історія: Україна і світ» для 8 класів (авт. І.Васильків, І. Паршин, І.Димій, М.Вітенко) та навчально-методичний комплекс до нього як одну зі спроб внутрішньопредметної інтеграції.
Під час розмови також торкнулися питань нововведень в оцінюванні, педагоги висловили свої пропозиції та поділилися досвідом.
Учасники активно ставили запитання, виявили високий рівень залученості, створили атмосферу відкритості до нових ідей.