Сучасні підходи до викладання предметів природничої галузі

У Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти провели семінар «Сучасні підходи до викладання предметів природничої галузі», який організували Марія Лазорко, Ольга Туриця, Ніна Новикова, викладачки кафедри природничо-математичної освіти Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.

Актуальність теми зумовлена необхідністю переформатування традиційних підходів до навчання та формування в учнів цілісної картини світу, створення умов для формування дитини – здобувача освіти як цілісної всебічно розвиненої особистості.

На семінарі розглянули питання про інтеграційні процеси в освіті, механізми процесу інтеграції, здійснення дослідження основних вимог до інтегрованих уроків, етапи підготовки вчителя до проведення інтегрованого уроку, доцільність використання інтегрованих уроків в практиці сучасної школи.

Учасників семінару привітав Павло Хобзей, директор Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, який звернув увагу на реформу старшої профільної школи та виклики, пов’язані з впровадженням інтегрованих курсів.

У семінарі взяли участь Андрій Самойлов, учитель біології КЗ «Харківський ліцей №47 Харківської міської ради», старший учитель, відмінник освіти України, заслужений учитель України, та Юлія Мандренко, співавторка модельної навчальної програми та підручника інтегрованого курсу «Природничі науки», керівниця методичної служби видавництва «Ранок», учителька біології. Вони окреслили як у сучасних підручниках реалізовуються  підходи НУШ.          

Новий Державний стандарт ґрунтується на розвитку компетентностей учнів: ключової, предметної, міжпредметної. Тому актуальним стає формування цілісного погляду на навколишній світ і місце людини в ньому. Інтегроване навчання – один із шляхів вирішення цієї проблеми, так як навчання є необхідним дидактичним засобом, за допомогою якого можливо створити в учнів цілісну картину світу.

Опубліковано
В категорії Новини
Партнери