07-11 листопада 2025 року у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти у змішаному форматі відбулося навчання тренерів — практичних психологів Нової української школи за програмою «Комплексна психологічна підтримка учасників освітнього процесу в умовах впровадження Державного стандарту базової середньої освіти».
Навчання проходило під гаслом: «Стратегічні орієнтири та завдання практичних психологів закладів освіти. Захист психічного здоров’я учасників освітнього процесу як пріоритет у роботі».
Провели навчання регіональні тренери:
– Олена Стадник, завідувачка кабінету «Навчально-методичний центр психологічної служби» Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти;
– Наталя Яремкович, методистка кабінету «Навчально-методичний центр психологічної служби»;
– Жанна Кобзар, методистка кабінету «Навчально-методичний центр психологічної служби».
Учасники опрацювали ключові теми, що охоплюють сучасні аспекти діяльності практичного психолога в системі освіти:
– нормативно-правове забезпечення роботи в умовах реалізації Концепції НУШ;
– створення безпечного освітнього простору та модель «зцілюючих класів»;
– формування ефективної комунікації та партнерської взаємодії між учасниками в умовах війни;
– психологічний супровід подолання освітніх втрат;
– розвиток психологічної готовності педагогів до змін;
– профілактика професійного вигорання та зміцнення резилієнтності педагогів;
– супервізія та інтервізія як інструменти професійної підтримки;
– надання першої психологічної допомоги у кризових ситуаціях;
– вікові особливості та підвищення мотивації учнів 7-9 класів;
– формування компетентностей для побудови освітньо-професійної траєкторії;
– профілактика булінгу, кібербулінгу, насильства, розвиток медіаграмотності та цифрової безпеки;
– підтримка дітей і родин, які постраждали від наслідків війни. ⠀
У результаті підготовлено 28 тренерів — практичних психологів, які вже найближчим часом розпочнуть навчання колег із закладів загальної середньої освіти щодо комплексної психологічної підтримки учнів та педагогів.
Попереду — реалізація набутих знань, упровадження сучасних підходів, опрацювання практичних кейсів і професійний обмін досвідом, що сприятиме створенню безпечного та здорового освітнього середовища в Новій українській школі.














