Стабілізація психоемоційного стану здобувачів освіти

16 березня 2023 року відбувся психологічний практикум «Стабілізація психоемоційного стану здобувачів освіти» для працівників психологічної служби, досвід роботи яких менше трьох років.

Понад 80 практичних психологів і соціальних педагогів мали змогу познайомитися з досвідом Тамари  Василишиної,  практичного психолога Жовківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів №2, яка розповіла про психоемоційні, фізичні і поведінкові реакції на війну. Вона поділилася власним досвідом роботи зі здобувачами освіти, презентувала кращі практики для стабілізації  психоемоційного стану, які допомагають опанувати емоції, пов’язані зі стресом, розвивають навички регуляції емоцій, виявляють та залучають ресурси, які є у кожної людини.

Учасники практикуму в онлайн-форматі опрацювали арт-терапевтичні, ігрові, процесуальні техніки, що формують внутрішній баланс та допомагають знизити рівень тривожності. Психологічні вправи «Заземлення», «Антистресове дихання», «Безпечне місце» варто використовувати, щоб уникнути страху, панічних приступів, досягти спокою.

Наталя Яремкович, методистка кабінету «Навчально-методичний центр психологічної служби» КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», закцентувала увагу присутніх на тому, що надання психологічної допомоги сьогодні – одне з найактуальніших завдань у роботі фахівця психологічної служби.

Модератор зустрічі – Олена Стадник, завідувачка кабінету «Навчально-методичний центр психологічної служби» КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти», підводячи підсумки, зауважила, що людина має проживати, а не подавляти свої емоції, та наголосила, що психоемоційна стабільність здобувачів освіти залежить від емоційної стабільності педагогів та батьків. Саме тому працівники психологічної служби мають активізувати свою діяльність щодо покращення психоемоційного стану в часи невизначеності зі всіма учасниками освітнього процесу.

Опубліковано
В категорії Новини
Партнери