Цогла Олена

Посада
Доцентка кафедри природничо-математичної освіти, кандидат економічних наук

Освіта: Дрогобицький державний педагогічний інститут імені Івана Франка, спеціальність «Фізика і математика»;
НУ «Львівська політехніка» Інститут економіки і менеджменту, спеціальність «Бухгалтерський облік та аналіз»
Графік консультацій: четвер (10:00 – 13:00)
Електронна пошта:  tsogla@loippo.lviv.ua

Напрямки роботи:
– впровадження реформи Нової української школи;
– організація методичного супроводу освітнього процесу.

Про викладача
Авторка більше 90 науково-методичних статей, 1 монографії та співавторка 2 колективних монографій, 3 підручники та посібники, 20 праць навчально-методичного характеру; учасниця більше 40 міжнародних конференцій; отримано 35 сертифікатів, що підтверджують підвищення рівня педагогічної майстерності.

Автореферат дисертації:
Цогла О. О. Обгрунтування та економічне оцінювання диверсифікації діяльності машинобудівних підприємств: автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук: 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності / Олена Орестівна Цогла ; Національний університет “Львівська політехніка”. – Львів, 2011. – 28 с. – Бібліографія: с. 20–25 (24 назви).

Монографії:
Обгрунтування та економічне оцінювання диверсифікації діяльності підприємств // Скворцов І.Б., Цогла О.О. Монографія. – Львів: Видавництво Ліга-Прес, 2012. – 230 с.

Колективні монографії:
1. Сучасні проблеми розвитку національної економіки і шляхи їх розв’язання: Колективна наукова монографія / За наук. ред. д.е.н., проф. М.М. Єрмошенка.- К.: Національна академія управління, 2008. – 452с.
2. Обліково-аналітичне забезпечення системи менеджменту підприємства: Колективна монографія / за редакцією проф. А. Загороднього та проф. Г. Ронека. – Львів: Вид-во НУ “Львівська політехніка”, 2013. – 278 с.

Доробок викладача
Спецкурси:

Технології змішаного навчання на уроках фізики та астрономії в Новій українській школі.
Тайм-менеджмент як механізм зростання фахової майстерності вчителів фізики та астрономії.
Використання віртуального планетарію в шкільній астрономії.
Інноваційне та традиційне у педагогічних технологіях навчання фізики й астрономії в сучасній українській школі.
Особливості організації змішаного навчання на уроках математики.
Тенденції розвитку та шляхи вдосконалення сучасного уроку фізики в умовах реформування української освіти.
Актуальні питання методики навчання математики в умовах реформування української освіти.
Візуалізація сучасного  уроку з природничо-математичних дисциплін. Он-лайнові симуляції.
Онлайн-безпека та дотримання принципів академічної доброчесності педагогічних працівників в період змішаного навчання.
Академічна доброчесність.
Зацікавлення математикою через розвиток креативного та критичного мислення учнів.
Розвиток наукового та творчого мислення учнів, як спосіб підвищення мотивації навчальної діяльності на уроках фізики та астрономії.
STEM-освіта в 5-6 класах НУШ

Підручники та посібники:
1. Цогла О.О. „Підприємництво та менеджмент” для студентів спеціальності „Комп’ютерні науки”, ІКНІ. – Львів: Видавництво НУ „Львівська політехніка”, 2011. – 141 с.
2. Навчальний посібник за ред. Р.Л.Хомяка «Облік і звітність суб’єктів малого підприємництва». – 3-є вид., доп. і перероб. – Львів: «Магнолія 2006», 2012. – 254 с.
3. Інноваційне і традиційне у педагогічних технологіях навчання фізики та астрономії в сучасній українській школі // укдадачі А. Бурий, О. Цогла. – Львів КЗЛОР ЛОІППО, 2022. – 149 с.

Публікації:
1. Цогла О.О. Важливість діяльнісних методів навчання предметів природничо-математичного циклу // Неперервна освіта як засіб професійного зростання педагога (м. Тернопіль, Україна, 25 лютого 2022 року) // Науковий, методичний, інформаційний збірник Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти / Редколегія: О. М. Петровський та інші. Тернопіль: ТОКІППО, 2022. 298 с. С. 276-279 https://drive.google.com/file/d/1vV6Ef4NE_REpJUTo54P1gIJ4HMRq1aIl/view
2. Цогла О.О.  Як урізноманітнити дистанційне навчання фізики та астрономії в середній школі // Підготовка майбутніх вчителів фізики, хімії, біології та природничих наук в контексті вимог Нової української школи: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції 26-27 травня 2022 р. – Тернопіль. – 346 с. С. 251-253
3. Цогла О.О. Перспективи застосування технологій візуалізації під час навчання природничих дисциплін в середній школі // XLVІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Проблеми та перспективи розвитку сучасної  науки в країнах Європи та Азії» (31травня2022р) http://conferences.neasmo.org.ua/uk/art/6938#disqus_thread
4. Цогла О.О. Формування в школярів мотивування до навчання // XСIV Міжнародна науково-практична iнтернет-конференція Місце України у світовому розвитку науки та техніки. – Хмельницький, 28 липня 2022 року. – 136 с. С124-127 https://el-conf.com.ua/wp-content/uploads/2022/08/Khmelnytskyi_280722.pdf 5. Цогла О.О. Природничо-наукова грамотність яе складова STEM-освіти // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції «STEM-ОСВІТА: ДОСВІД, ВИКЛИКИ, ІДЕЇ ТА РІШЕННЯ» (20-21 жовтня 2022 року, м. Запоріжжя) Випуск №3(50)/2022 Електронний збірник наукових праць ЗОІППО https://drive.google.com/file/d/1O5pEbPlM3y0jHydx7lh_ATue7WXok3jy/view 6. Цогла О.О. Перспективи використання візуалізації на уроках природничих дисциплін в НУШ // Нова українська школа: від теорії до практики: збірник статей І Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Чернівці, 28 жовтня 2022 р.) / редкол.: Бирка М.Ф., Білянін Г.І., Богачик Т.С., Вамуш А.А., Куриш Н.К., Мороз Т.В., Унгурян І.К., Федунович-Швед О.Т., Чухненко П.С. Чернівці, 2022. 769 с. С.358-366 https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/43041/1/O_Kocherga_NUSHVTDP_IPO.pdf 7. Цогла О.О. Мотиваційна компетентність як визначальний чинник фахової підготовки педагога в системі післядипломної педагогічної освіти // Актуальні проблеми освітнього процесу в контексті європейського вибору України: збірник матеріалівV Міжнародної конференції (17 листопада 2022 року) до 20-річчя з дня створення кафедри професійної освіти КНУБА. – Київ: Київський національний університет будівництва і архітектури, 2023. – 408 с. С.331-335 https://www.knuba.edu.ua/wp-content/uploads/2023/01/Proceedings-of-the-V-International-Conference-11-17-2022.pdf 8. Цогла О.О. Підготовка STEM-педагога в закладах ІППО // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференція «STEM-світ інноваційних можливостей». – Київ., 10.11.2022 https://imzo.gov.ua/2022/11/11/efektyvni-naukovo-metodychni-pidkhody-obhovoryly-pid-chas-konferentsii-stem-svit-innovatsiynykh-mozhlyvostey/

Партнери