Лоїк Галина

Посада
Завідувачка кафедри педагогіки, кандидат педагогічних наук

Освіта: Державний університет «Львівська політехніка» за спеціальністю «Автоматизовані системи обробки інформації та управління»;
Педагогічне відділення Дослідницького Центру МОН при ДУ «Львівська політехніка» за спеціальністю “Викладач інформатики та математики”
Графік консультацій: п’ятниця (10:00 – 14:00)
Електронна пошта: gallojik@loippo.lviv.ua

Напрямки роботи:
– використання ІКТ, інтернет-ресурсів та онлайнових технологій навчання закладами дошкільної  в умовах розвинутого інформаційного суспільства;
– удосконалення інформаційно-комунікаційної компетентності педагога ЗДО;
– удосконалення методичного та практичного рівнів професійної компетентності педагогів до практичного застосування методів і прийомів критичного мислення в освітньому процесі.

Про викладача
Тренерка підготовки педагогічних працівників закладів дошкільної освіти для викладання за програмами наскрізного інтегрованого курсу «Культура добросусідства». Авторка, співавторка серії статей у наукових збірниках та періодиці, навчальних програм для вихователів ЗДО.

Доробок викладача
Спецкурси:
339,122 SOFT SKILLS: критичне мислення – як розвивати в дітей і дорослих?
393 Сучасне візуальне середовище навчальних проектів «SCRATCH».

Публікації:
1. Loiik H., Romanyshyna O., Ostrovska N. PRAXEOLOGICAL BASES OF THE VOCATIONAL TRAINING OF TEACHERS IN THE COLLEGE-UNIVERSITY SYSTEM // Теорія і практика підготовки майбутніх вчителів до роботи в Новій українській школі. Монографія. – Прага – 2020, С.54-64 https://dspace.hnpu.edu.ua/bitstream/123456789/3678/1/_TAPOFT_09.06.2020.pdf
2. Лоїк Г.Б. Перспективи розвитку інклюзивної освіти в Україні // Збірник наукових праць «Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах» – 2020. – Вип. № 72. Т. 1. – С.63-67 http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2020/72/part_1/13.pdf
3. Лоїк Г., Романишина Л., Бопко І. Шляхи вдосконалення підготовки майбутніх учителів до роботи в інклюзивному середовищі // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2021, № 5 (109). – С.389-396 https://pedscience.sspu.edu.ua/wp-content/uploads/2022/02/39.pdf
4. Лоїк Г., Вихрущ В., Брижак Н. Спеціифіка підготовки майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. – 2021. – Випуск 1(48). – С.235-238 https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/37502?locale=uk

Партнери