17 листопада 2025 року у Львівському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти завершилися курси підвищення кваліфікації тренерів-педагогів хімії «Упровадження Державного стандарту базової середньої освіти у 7–8 класах. Хімія. ІІ етап навчання». Програма стала важливим етапом підготовки фахівців, які надалі здійснюватимуть методичний супровід учителів хімії в територіальних громадах області.
Фінальне заняття провела Ольга Туриця, завідувачка кафедри природничо-математичної освіти ЛОІППО, кандидатка педагогічних наук. Під її наставництвом учасники детально опрацювали особливості розвитку професійних компетентностей учителів хімії, а також інструменти, що сприяють формуванню сучасного методичного підходу.
У групових формах роботи тренери-педагоги аналізували й обговорювали:
● «Карту професійних компетентностей учителя хімії» як інструмент самооцінювання та планування професійного зростання;
● матрицю професійного розвитку, що дозволяє структурувати індивідуальні освітні потреби педагога;
● ресурси та інструменти для самоосвіти та самомотивації, необхідні сучасному учителю хімії.
Упродовж навчання тренери-педагоги:
● оволоділи навичками моделювання уроків хімії відповідно до компетентнісного підходу та принципів НУШ;
● навчилися розробляти й адаптовувати навчальні матеріали, зокрема компетентнісно орієнтовані завдання;
● поглибили розуміння нових підходів до оцінювання результатів навчання здобувачів освіти;
● здійснили рефлексію власної педагогічної діяльності та методичних рішень.
Важливою складовою програми стала практична робота тренерів-педагогів з учителями хімії у територіальних громадах області. Учасники курсів:
● провели лекційні й практичні заняття відповідно до програми;
● поділилися актуальними методичними матеріалами й напрацюваннями;
● обговорили виклики сучасної хімічної освіти та організували продуктивний обмін досвідом, сприяючи зміцненню професійної спільноти педагогів-хіміків Львівщини.
Проведені навчальні заняття стали вагомим кроком у підтримці вчителів хімії та підвищенні якості природничої освіти в регіоні. Учасники курсів продемонстрували високий рівень мотивації, відповідальності та готовності до впровадження сучасних освітніх підходів у практику.
Плідно попрацювавши, педагоги отримали нові знання та практичні інструменти, досягли поставлених цілей і зробили ще один важливий крок у розвитку хімічної освіти Львівщини.












