4 грудня 2023 р. в рамках курсів підвищення кваліфікації педагогів-організаторів (курс “Інтерактивні виховні технології в роботі педагога-організатора”, викладач: доцентка кафедри суспільствознавчої освіти КЗ ЛОР ЛОІППО, кандидат філософських наук, доцентка Ліліана Кудрик) відбулося інтерактивне заняття – творче віче, на якому тему «Інтерактивні форми і методи роботи – шлях до формування творчої особистості учня» розглянули крізь призму зацікавлення учнів творчою спадщиною українського генія Г.Сковороди, 301 рік від його Дня народження якого відзначили 3 грудня.
Працювали в сесійних залах над такими запитаннями: 1) В чому актуальність ідей Г.Сковороди сьогодні? 2) Як впливає на виховання і розвиток особистості учня вивчення життя і творчості Г.Сковороди? 3) Які інтерактивні форми і методи роботи можна застосувати для відзначення 301 річниці від Дня народження Г.Сковороди? Результати групової роботи представили на інтерактивній дошці «Джамборд».
Відбувся флешмоб «Г.Сковорода – наш сучасник», на якому слухачі виголосили короткі доповіді про Г.Сковороду, його біографію і творчість; декламували вірші, байки, цитували афоризми Г.Сковороди. Також показали дитячі малюнки, комікси, фотографії, пісні, відеоролики та інші витвори дитячої творчості, пов’язані з осмисленням постаті Г.Сковороди дітьми різного віку, у гуртках різного спрямування.
Методика розвитку креативності «Стратегія Уолта Діснея» допомогла подивитися на завдання «Забезпечити більшу присутність творчої спадщини Г.Сковороди в сучасному освітньому процесі” з погляду Мрійника, Критика і Реаліста, проаналізувати, що вже робимо і що ще можна і треба зробити для популяризації постаті та ідей Г.Сковороди серед учнів, батьків і педагогів.
Складали також сенкани про Г.Сковороду. За допомогою коучингової техніки «Колесо балансу» прослідковували свій прогрес у вивченні життя і вчення видатного українського мислителя і педагога.
Чимало педагогів по-новому відкрили для себе Г.Сковороду. Готуючись до заняття, придбали або взяли в бібліотеці його книги, прочитали, опрацювали з учнями байки, вірші, осмислили філософські діалоги. Дехто визнав, що раніше не використовували мудрості Г.Сковороди у своїй роботі, але тепер знайдуть час і можливість, щоб обов’язково це робити.
Запис фрагменту заняття за покликанням: https://drive.google.com/file/d/1zVqEutB6GwVoyZ7K1mA-jUdrIKj2YpB9/view?usp=sharing