На хакатоні «Міжнародна методика ECERS-3: інструмент для самооцінювання середовища дошкільної групи» директори та вихователі-методисти закладів дошкільної освіти Львівщини обмінялися досвідом використання Шкали методики у дошкільних групах, обговорили ефективність заходів в рамках проєкту «Організація освітнього середовища в закладах дошкільної освіти за критеріями якості методики ECERS-3» у рамках Програми розвитку освіти Львівської області на 2021-2025 роки та роздумували над завданнями роботи проєкту у 2025 році.
Ольга Банах, старша викладачка кафедри педагогіки Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, координаторка проєкту, зазначила, що впровадження міжнародної методики ECERS-3 дозволяє оцінити якість освіти в закладах дошкільної освіти відповідно до європейських стандартів. Ця методика застосовується в усьому світі та передбачає комплексний підхід до розуміння раннього розвитку дитини. Оцінювання саме по собі не впливає на якість освітнього процесу, проте передбачає надання рекомендацій.
Проєкт «Організація освітнього середовища в закладах дошкільної освіти за критеріями якості методики ECERS-3» продовжать реалізовувати у 2025 році.

