Єфімова Світлана

Посада
Старша викладачка кафедри практичної психології

Освіта: Львівський державний університет ім. І.Франка, спеціаліність «психологія»
Графік консультацій: понеділок (10:00 – 16:00)
Електронна пошта:  efimova@loippo.lviv.ua

Напрямки роботи:
– психологічний супровід учасників освітнього процесу;
– професійний розвиток практичних психологів;
– підтримка педагогічних працівників у питаннях провадження інклюзивної освіти.

Про викладача
Завершила навчальні курси з травматерапії ENDR, схема-терапії, майндфулнесу, педагогіки Монтесорі. Психотерапевт за напрямком Гештальт-терапія (сертифікат Європейської Спілки Психотерапевтів, 2001).

Доробок викладача
Спецкурси:

410 Розвиток емоційно-етичної компетентності практичного психолога.
411 Психологічний супровід створення безпечного середовища у закладі освіти.
412 Актуальні напрями діяльності практичного психолога.
413 Травма війни: психологія травмуючих ситуацій та психологічний супровід учасників освітнього процесу.
455 Конструктивна взаємодія з учасниками освітнього процесу.
456 Методи управління власними емоційними станами.

Колективні монографії:
1. Освітній менеджмент: Навчальний посібник / За ред. Л.Даниленко, Л.Карамушки. – К.: Шкільний світ, 2003. – 400 с. С. 372-390 (підрозділ 11.5 «Стратегія навчання в психолого-управлінському консультуванні»).
2. Інклюзивна школа: особливості організації та управління: Навчально-методичний посібник / Кол. авторів за заг.ред. Даниленко Л.І., – 2ге видання, стереотипне – К.: ФО-П Парашин І.С., 2010. – 128 с. (у розділі ІІІ: параграф 3.2. Застосування успішних стратегій адміністративної роботи (с. 59-68) Параграф 3.5 Налагодження партнерських стосунків з родинами (с. 82-90)).
3. Хобзей П., Шиян Р., Панкевич А., Дуда О., Товкало М., Єфімова С., Тодчук Н., Гурей Г., Коцовська О. Освітня політика: З вершин і низин. Навчально-методичний посібник. – Львів: ЛОІППО, 2010 – 358 с. (модуль 6. Впровадження інклюзивної моделі навчання (207-251) Модуль 7. Орієнтація на Монтесорі-підхід: запрошення до школи майбутнього у співавторстві з Тодчук Н. (251-307)).
4. Svitlana Efimova, Natalia Sofiy. Inclusive Education: The Steb by Steb Program Influenching Children, Teachers, Parents and State Policies in Ukrainе (P. 121-192) in Book Pobert E. Stake Multiple Case Study Analysis The Guilford Press New York London, 2006 – 342 p.
5. Основи психотравматології: медико-психологічні аспекти реабілітації / А.М. Скрипніков, Л.В. Животовська, Д.І. Бойко, К.В. Гринь, С.М. Єфімова. – Полтава : ПУЕТ, 2021. – 160 с. (розділ  “Психотерапевтичні підходи до лікування ПТСР” С. 102-134).

Навчально-методичні матеріали:
1. Лідерство та інклюзина освіта: навч.-метод.посіб. / Єфімова С.М., Королюк С.В.; за заг.ред. Колупаєвої А.А. – ТОВ «Видавничий дім «Плеяди», 2012 р., 164 с.
2. Як зробити школу інклюзивною. Досвід проектної діяльності: методичний посібник / Канадсько-український проект «Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні» / Уклад. С. Єфімова. – К.: ТОВ «Видавничий дім «Плеяда», 2012. – с. 152.
3. Практика Монтессорі. Досвід і матеріали: методичний посібник / Укл.: С.Єфімова, Н.Тодчук. – Львів: Колесо, 2009.- 104 с.
4. Дуда О.Д., Єфімова С. М. Формування професійних компетентностей керівника: навчально-методичний  посібник для слухачів курсів підвищення кваліфікації.– Львів: ЛОІППО, 2010., 32 с.
5. Єфімова С.М. Психолого-педагогічний супровід профільного навчання: методичний посібник. – Львів: ЛОІППО, 2010. – 48 с.
6. Глазунова К., Єфімова С., Марунич Л. Робота з дітьми з особливими освітніми потребами в закладах інклюзивної освіти: порадник для педагогів. – Львів: ЛОІППО, 2020 р. – 50 с.

Партнери