Кудрик Ліліана

Посада
Доцентка кафедри суспільствознавчої освіти, кандидат філософських наук, доцент

Освіта: Львівський державний університет ім. І.Франка, спеціальність «Філолог. Викладач української мови і літератури»;
ПрАТ «ВНЗ «Міжрегіональна Академія управління персоналом»», спеціальність «Психолог»
Графік консультацій: четвер (10:00 – 16:00)
Електронна пошта:  kydruk@loippo.lviv.ua

Напрямки роботи:
– організація освітнього процесу педагогів-організаторів, учителів предмета «Культура добросусідства»;
– організація виховання і самовиховання учнів;
– опанування нових професійних ролей педагога, відповідно до Концепції Нової української школи;
– інноваційні педагогічні технології: коучинг як освітня технологія; коучингові підходи в організації виховного процесу;
– розвиток емоційно-етичної компетентності педагога; розвиток емоційного інтелекту, стресостійкості і резильєнтності суб’єктів освітнього процесу;
– впровадження здобутків української етнопедагогіки, творчої спадщини видатних українських мислителів і педагогів, представників української філософії і педагогіки серця (Г.Сковорода, П.Юркевич, В.Сухомлинський, І.Огієнко та ін.) в сучасний освітній процес.

Про викладача
Професорка МКА (Міжнародна Кадрова Академія). Міжнародний університет коучингу  Coaching UP – International University of Coaching Development, спеціальність «Професійний коуч міжнародного рівня». Авторка 6 і співавторка 18 посібників; авторка перекладу (з російської мови) філософсько-педагогічної праці П.Юркевича «Читання про виховання» і вступної статті до неї; авторка словникових статей у словнику-довіднику; співавторка 2  колективних монографій; авторка понад 150 наукових і науково-методичних статей.

Автореферат дисертації:
Кудрик Л.Г. Філософія як цілісне світосприйняття в концепції П.Юркевича: автореферат дисертації канд. філос. наук: 09.00.05 / Л.Г.Кудрик; наук. кер. А.І. Пашук; Львівський державний університет ім. І. Франка. – Львів, 1999. – 19 с.

Нагороди:
Грамота департаменту освіти і науки Львівської обласної державної адміністрації (2019)

Колективні монографії:
1. Кудрик Л.Г., Сурмяк Ю.Р. Адаптація дітей нової свідомості в сучасних суспільних умовах // Психолого-педагогічні умови професійної адаптації майбутніх фахівців: Монографія / За  ред. Г.П.Васяновича. – Львів: Вид-во «СПОЛОМ», 2008. – 464 с. – С.368-420.
2. Кудрик Л.Г., Сурмяк Ю.Р. Психолого-педагогічні та організаційно-правові чинники спільної діяльності навчальних закладів і поліції у профілактичній і правоосвітній роботі / Л.Г.Кудрик, Ю.Р. Сурмяк // Теоретико – прикладні засади конструктивної взаємодії поліції і населення в соціумі [Колективна монографія]. – Львів: ЛьвДУВС, 2017. – С. 156-180. – 315 с.

Доробок викладача
Спецкурси:

618 Організація учнівського самоврядування і змістовного дозвілля на засадах педагогіки партнерства.
617 Інтерактивні виховні технології в роботі педагога-організатора.
616 Коучингові підходи і технології в роботі педагога-організатора для формування навичок ХХІ ст.
615 Особливості викладання предмета «Культура добросусідства» у 5-6 класах закладів загальної середньої освіти.
612 Діяльнісний підхід у гуртковій роботі: методика ігрового навчання.
651 Розвиток емоційного інтелекту, стресостійкості і резильєнтності суб’єктів освітнього процесу.
650 Техніки педагогічного коучингу у вихованні і самовихованні школярів.

Підручники та посібники:
1. Здорова школа: аспекти духовного здоров’я: Навч. посіб. / О.І.Шиян, Л.Г.Кудрик; за наук. ред. Олени Шиян. – Л.: Літопис, 2011. – 92 с.
2. Діти Індиго – зерна нового людства. 2-ге видання,  доповнене і перероблене / Кудрик Л.Г., Сурмяк Ю.Р.  Посібник для вчителів, виховників і батьків. – Львів: Аверс, 2012. – 376 с.
3. Здорова школа: аспекти моніторингу: навч. посіб. / Олена Шиян, Юлія Павлова, Ліліана Кудрик, Наталія Сороколіт, Оксана Микитюк; за наук. ред. Олени Шиян. – Л.: Кольорове небо, 2013. – 122 с. – С. 71-86.
4. Сучасний педагог – тренер з розвитку і гармонізації особистості : навчально-методичний посібник  для вчителя-практика / А.І.Богосвятська, Л.Г.Кудрик. – Львів : ЛОІППО, 2017. – 74 с.
5. Професійна майстерність і фахова компетентність педагога-організатора. Навчально-методичний посібник для педагогів-організаторів / Кудрик Л.Г., Шиян О.І. – Львів: КЗ ЛОР «ЛОІППО», 2018. – 72 с.
6. Самокоучинг: Як запобігти  професійному вигоранню / авт.- упоряд. Л. Кудрик, А. Бешлей, У. Мельник. – Київ: «Видавнича група «Шкільний світ», 2019. – 216 с.
7. Нова українська школа: організація взаємодії з батьками учнів початкової школи: Навчально-методичний посібник. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України / Тетяна Бабко, Ольга Банах, Алла Вознюк, Галина Коломоєць, Ліліана Кудрик, Олена Мельник. – Київ: Видавничий дім «Освіта», 2020. – 208 с.
8. Плекаймо характер! На допомогу педагогу-виховнику (довідник-порадник) / Деленко М., Кудрик Л., Химко М.  У рамках  проєкту «Плекаймо характер!» Програми розвитку освіти Львівської області на 2021-2025 роки. – Львів: ЛОІППО, 2022. – 138 с.

Публікації:
1. Кудрик Л. Г., Cурмяк Ю. Р.  Психологічні механізми духовного розвитку особистості / Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна: збірник наукових праць / головний редактор В. В. Середа.– Львів: ЛьвДУВС, 2017. – Вип. 2. – С.63-72.
2. Кудрик Л.Г., Сурмяк Ю.Р.  Розвиток креативності учнів у навчально-виховному процесі / Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. Серія психологічна: збірник наукових праць / головний редактор Благута Р.І. – Львів: ЛьвДУВС, 2017. – Вип. 1.  – С. 72-84.
3. Кудрик Л.Г., Богосвятська А.-М.І. Сучасний урок у Новій українській школі. Спроба рефлексії // Зарубіжна література в школах України. – 2018. – № 10. – С.6-10
4. Кудрик Л.Г., Шиян О.І. Учнівське самоврядування як інструмент розбудови здорової школи // Матеріали другого міжнародного симпозіуму «Освіта і здоров’я підростаючого покоління»: Зб. наук. праць в 2-х частинах / За ред. Страшка С.В. – Вип. 2. – Ч. 1. – К.: Алатон, 2018. – 87 с. –  С. 73-76.
5. Кудрик Л. Формування коучингової компетентності сучасного педагога // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки: проблеми та перспективи: Збірник наукових праць. Вип. 5. – Київ – Львів – Бережани – Гомель, 2019. – 381 с. – С. 55 – 59. http://lnncpo.zzz.com.ua/Zbirnyk-5.pdf.
6. Кудрик Л.Г. «Мудрий педагог є добрим генієм дитячого здоров’я» (В. Сухомлинський) // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи: зб. наук. праць / [упорядник Ю.І. Колісник-Гуменюк]. – Київ – Львів – Бережани – Гомель, 2018. – Вип. 3. ‒ 451 с. – С. 91-95. http://lnncpo.zzz.com.ua/Zbirnyk_LNNCPO-3.pdf.
7. Кудрик Л.Г. Застосування коучингу у системі післядипломної педагогічної освіти // Збірник матеріалів V Всеукраїнського педагогічного конгресу (м. Львів, 1-2 жовтня 2019 р.). – Львів, 2019. – С. 81-89.
8. Кудрик Л.Г., Богосвятська А.-М.І. Стрес-менеджмент у професійній діяльності педагога // Зарубіжна література в школах України. – № 10. – жовтень 2019. – С.4-10.
9. Кудрик Л., Богосвятська А.-М. Комунікативна компетентність педагога-коуча // Зарубіжна література в школах України.  2020. № 4. С.14-19.
10. Кудрик Л., Богосвятська А.-М. Значення думки як визначального фактора світобудови // Зарубіжна література в школах України.  2020. № 10. С.9-15.
11. Кудрик Л.Г., Банах О.В. Актуальність освітнього коучингу в контексті педагогіки партнерства // Шляхи удосконалення професійних компетентностей фахівців в умовах сьогодення: матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет конф. (28–29 травня 2020 р., м. Київ) / уклад.: О. Ю. Дикий, Г.А. Коломоєць, А.А. Ребрина. Луцьк: СНУ ім. Лесі Українки, 2020. 621 с. – С. 58-61.
12. Кудрик Л.Г. Опанування інструментів коучингу – завдання професійного розвитку сучасного педагога  // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи: зб. наук. праць / [гол.ред. Ю.І. Колісник-Гуменюк]. Київ–Львів–Бережани–Гомель–Кєльце, 2021. Вип. 9. Том 1. 186 с. – C. 33-39.
13. Кудрик Л.Г. Розвиток ключових компетенцій педагога-коуча // «Перспективи та інновації науки. Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»: журнал. 2022. № 11(16) 2022. С. 367 – С. 80-92.
14. Кудрик Л. Коучингова техніка «колесо балансу» у вихованні патріотизму і формуванні національної самосвідомості учнів і педагогів // Сучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи: зб. наук. праць / [гол.ред. Ю.І. Колісник-Гуменюк]. Київ – Львів – Бережани – Ломза, 2022. Вип. 11. 221 с. – С. 33-39.
15. Кудрик Л.Г. Техніки педагогічного коучингу у вихованні і самовихованні школярів // Шляхи удосконалення професійних компетентностей фахівців в умовах сьогодення: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (25-26 серпня 2022 року в режимі онлайн) / упорядн.: Баженков Є. В., Цьось А. В., Коломоєць Г. А., Дикий О. Ю., Ребрина А. А., Боляк А. А., Кліванська Ю. А., Буянова Г. В., 2022. 412 с. – С. 247-253. Наукова робота – Інститут модернізації змісту освіти (imzo.gov.ua) Тези_конференція Н.pdf – Google Диск

Партнери