Кафедра гуманітарної освіти 30-год.
100 Професійний розвиток вчителя англійської мови в умовах упровадження нової української школи
101 Нові орієнтири освітньої галузі «іноземні мови»: діяльнісний підхід до навчання англійської мови в 5-6 класах нової української школи
102 Мовно-комунікативна компетентність педагога Нової української школи
103 Розвиток предметно-методичної та цифрової компетентностей на уроках зарубіжної літератури (основна та старша школа)
104 Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури в 5-6 класах нової української школи
105 Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання інтегрованого мовно-літературного курсу (українська мова, українська та зарубіжна літератури) в 5-6 класах нової української школи
106 Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: Діяльнісний підхід до вивчення іспанської мови У 5 – 6 класах Нової української школи
107 Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання мистецтва у новій українській школі
108 Нові орієнтири дошкільної мистецької освіти: діяльнісний підхід до музичного виховання в умовах упровадження нової української школи
109 Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання музичного мистецтва в 5-6 класах нової української школи
110 Професійний розвиток музичного керівника закладів дошкільної освіти в умовах упровадження Нової української школи
111 Дидактична структура та принципи організації сучасного уроку німецької мови у світлі вимог комунікативної методики та компетентнісно орієнтованого навчання
112 Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: діяльнісний підхід до вивчення німецької мови у 5 – 6 класах Нової української школи
113 Нові орієнтири образотворчої освіти: діяльнісний підхід до навчання образотворчого мистецтва у 5-6 класах нової української школи
114 Сучасні підходи до вивчення польської мови в умовах нової української школи
115 Професійний розвиток учителя польської мови в умовах упровадження Нової української школи
116 Комунікативно-діяльнісний підхід у навчанні української мови та літератури
117 Українська мова та література в 5-6 класах нової української школи: модель активного навчання
118 Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: діяльнісний підхід до вивчення французької мови у 5 – 6 класах Нової української школи
101 Нові орієнтири освітньої галузі «іноземні мови»: діяльнісний підхід до навчання англійської мови в 5-6 класах нової української школи
102 Мовно-комунікативна компетентність педагога Нової української школи
103 Розвиток предметно-методичної та цифрової компетентностей на уроках зарубіжної літератури (основна та старша школа)
104 Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури в 5-6 класах нової української школи
105 Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання інтегрованого мовно-літературного курсу (українська мова, українська та зарубіжна літератури) в 5-6 класах нової української школи
106 Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: Діяльнісний підхід до вивчення іспанської мови У 5 – 6 класах Нової української школи
107 Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання мистецтва у новій українській школі
108 Нові орієнтири дошкільної мистецької освіти: діяльнісний підхід до музичного виховання в умовах упровадження нової української школи
109 Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання музичного мистецтва в 5-6 класах нової української школи
110 Професійний розвиток музичного керівника закладів дошкільної освіти в умовах упровадження Нової української школи
111 Дидактична структура та принципи організації сучасного уроку німецької мови у світлі вимог комунікативної методики та компетентнісно орієнтованого навчання
112 Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: діяльнісний підхід до вивчення німецької мови у 5 – 6 класах Нової української школи
113 Нові орієнтири образотворчої освіти: діяльнісний підхід до навчання образотворчого мистецтва у 5-6 класах нової української школи
114 Сучасні підходи до вивчення польської мови в умовах нової української школи
115 Професійний розвиток учителя польської мови в умовах упровадження Нової української школи
116 Комунікативно-діяльнісний підхід у навчанні української мови та літератури
117 Українська мова та література в 5-6 класах нової української школи: модель активного навчання
118 Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: діяльнісний підхід до вивчення французької мови у 5 – 6 класах Нової української школи
Кафедра гуманітарної освіти 8-год.
150 Діяльнісний підхід до викладання інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) у 5-6 класах нової української школи
151 Інструменти і техніки формувального оцінювання на уроках мовно-літературної освітньої галузі
152 Діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури в 5-6 класах Нової української школи
153 Як стати компетентним мовцем: п’ять кроків до мети
154 Культура мовлення сучасного педагога
155 Нова редакція українського правопису: що потрібно знати освітянам
156 Медіакомпетенція як засіб створення середовища культурного й духовного зростання молоді
157 Арттерапевтичні практики за мотивами українського модерну в контексті світової культури
158 Нейромережі та штучний інтелект для створення навчального контенту
159 Інструменти і техніки планування уроку з англійської
мови
151 Інструменти і техніки формувального оцінювання на уроках мовно-літературної освітньої галузі
152 Діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури в 5-6 класах Нової української школи
153 Як стати компетентним мовцем: п’ять кроків до мети
154 Культура мовлення сучасного педагога
155 Нова редакція українського правопису: що потрібно знати освітянам
156 Медіакомпетенція як засіб створення середовища культурного й духовного зростання молоді
157 Арттерапевтичні практики за мотивами українського модерну в контексті світової культури
158 Нейромережі та штучний інтелект для створення навчального контенту
159 Інструменти і техніки планування уроку з англійської
мови
Кафедра освітньої політики 30-год.
200 Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (виховна робота)
201 Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (навчально-методична робота)
202 Управлінська діяльність новопризначених заступників керівників закладів загальної середньої освіти в умовах Нової української школи
203 Зміна культури оцінювання в новій українській школі й упровадження формувального оцінювання у середній та старшій школі: роль адміністрації ЗЗСО
204 Управлінська діяльність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах Нової української школи
205 Автономія ЗЗСО в умовах Нової української школи
206 Управлінська діяльність новопризначених керівників ЗЗСО в умовах Нової української школи
207 Стратегія розвитку позашкільної освіти
208 Сучасні підходи до організації методичної роботи в закладах позашкільної освіти
209 Розвиток ключових компетентностей учнів при викладанні предмета «Основи здоров’я»
210 Викладання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 5- 6-х класах (адаптаційний цикл)
211 Нові підходи у викладання трудового навчання та технологій
212 Розвиток ключових компетентностей при викладанні трудового навчання та технології
213 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 5-х – 6-их класах
214 Особливості викладання предмета «Фізична культура» в Новій українській школі у 5-6-х класах
215 Методика навчання новітніх варіативних модулів модельної навчальної програми з фізичної культури
216 Розвиток ключових компетентностей дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання
217 Розвиток ключових компетентностей учнів початкових класів НУШ через фізкультурну освітню галузь
218 Формування фізкультурної грамотності учнів
201 Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (навчально-методична робота)
202 Управлінська діяльність новопризначених заступників керівників закладів загальної середньої освіти в умовах Нової української школи
203 Зміна культури оцінювання в новій українській школі й упровадження формувального оцінювання у середній та старшій школі: роль адміністрації ЗЗСО
204 Управлінська діяльність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах Нової української школи
205 Автономія ЗЗСО в умовах Нової української школи
206 Управлінська діяльність новопризначених керівників ЗЗСО в умовах Нової української школи
207 Стратегія розвитку позашкільної освіти
208 Сучасні підходи до організації методичної роботи в закладах позашкільної освіти
209 Розвиток ключових компетентностей учнів при викладанні предмета «Основи здоров’я»
210 Викладання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 5- 6-х класах (адаптаційний цикл)
211 Нові підходи у викладання трудового навчання та технологій
212 Розвиток ключових компетентностей при викладанні трудового навчання та технології
213 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 5-х – 6-их класах
214 Особливості викладання предмета «Фізична культура» в Новій українській школі у 5-6-х класах
215 Методика навчання новітніх варіативних модулів модельної навчальної програми з фізичної культури
216 Розвиток ключових компетентностей дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання
217 Розвиток ключових компетентностей учнів початкових класів НУШ через фізкультурну освітню галузь
218 Формування фізкультурної грамотності учнів
Кафедра освітньої політики 8-год.
250 Атестація педагогічних працівників: виклики сьогодення та перспективи змін. Сертифікація
251 Надання домедичної допомоги: що потрібно вміти кожному учаснику освітнього процесу для збереження життя
252 Інклюзивне фізичне виховання
253 Формування культури академічної доброчесності у ЗЗСО: роль керівників та їхніх заступників
254 Метод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання
255 Як залучити фінансові ресурси для освітнього проєкту
256 Цифрова школа або 8 простих кроків до цифровізації освітнього процесу
257 Google-сервіси в роботі педагога
258 Якість освіти, як комплексна оціночна категорія
259 Специфіка фінансово-економічних відносин у сфері загальної середньої освіти
251 Надання домедичної допомоги: що потрібно вміти кожному учаснику освітнього процесу для збереження життя
252 Інклюзивне фізичне виховання
253 Формування культури академічної доброчесності у ЗЗСО: роль керівників та їхніх заступників
254 Метод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання
255 Як залучити фінансові ресурси для освітнього проєкту
256 Цифрова школа або 8 простих кроків до цифровізації освітнього процесу
257 Google-сервіси в роботі педагога
258 Якість освіти, як комплексна оціночна категорія
259 Специфіка фінансово-економічних відносин у сфері загальної середньої освіти
Кафедра педагогіки 30-год.
300 Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти
301 Оновлення змісту освітнього процесу в контексті Базового компоненту дошкільної освіти
302 Забезпечення якості дошкільної освіти
303 Нові професійні ролі і завдання сучасного вихователя-методиста закладу дошкільної освіти
304 Освітнє дитинство: доступне та якісне дошкілля
305 Внутрішня система забезпечення якості дошкільної освіти: методична складова
306 Управління закладом дошкільної освіти в умовах автономії та децентралізації
307 Базові чинники забезпечення якості дошкільної освіти
308 Бази даних. Методика викладання вибіркового модуля «Бази даних»
309 Методика викладання вибіркових модулів «Графічний дизайн та комп’ютерна анімація»
310 Методика викладання теми «Алгоритмізація і програмування» в курсі інформатики базової школи»
311 Особливості викладання інформатики в 5 класі в умовах НУШ
312 Розбудова нової української школи:очікування, реалії, перспективи
313 Академічна свобода в НУШ: виклики та переваги (теорія і практика)
314 Педагогіка партнерства – шлях до якісної освіти
315 Використання сучасних технологій для організації інформаційних процесів у професійній роботі педагогічного та науково-педагогічного працівника
316 Ресурсна валіза педагога
317 Організація змішаного навчання учнів з використанням онлайнових технологій навчання
319 Дошкілля – перший крок до НУШ
301 Оновлення змісту освітнього процесу в контексті Базового компоненту дошкільної освіти
302 Забезпечення якості дошкільної освіти
303 Нові професійні ролі і завдання сучасного вихователя-методиста закладу дошкільної освіти
304 Освітнє дитинство: доступне та якісне дошкілля
305 Внутрішня система забезпечення якості дошкільної освіти: методична складова
306 Управління закладом дошкільної освіти в умовах автономії та децентралізації
307 Базові чинники забезпечення якості дошкільної освіти
308 Бази даних. Методика викладання вибіркового модуля «Бази даних»
309 Методика викладання вибіркових модулів «Графічний дизайн та комп’ютерна анімація»
310 Методика викладання теми «Алгоритмізація і програмування» в курсі інформатики базової школи»
311 Особливості викладання інформатики в 5 класі в умовах НУШ
312 Розбудова нової української школи:очікування, реалії, перспективи
313 Академічна свобода в НУШ: виклики та переваги (теорія і практика)
314 Педагогіка партнерства – шлях до якісної освіти
315 Використання сучасних технологій для організації інформаційних процесів у професійній роботі педагогічного та науково-педагогічного працівника
316 Ресурсна валіза педагога
317 Організація змішаного навчання учнів з використанням онлайнових технологій навчання
319 Дошкілля – перший крок до НУШ
Кафедра педагогіки 8-год.
350 Цифровий простір учителя в Новій українській школі
351 Актуальність мудрости Г. Сковороди при творенні сучасного освітнього простору
352 Організація освітнього середовища в закладах дошкільної освіти за критеріями якості методики ECERS-3
353 Цифрові технології інфомедійного простору в роботі педагога
354 Python у школі
355 Створюємо освітнє відео
356 Особливості викладання інтегрованого курсу «Робототехніка» у 5 класі Нової української школи»
357 Особливості викладання вибіркового модуля «Тривимірне моделювання» в старшій школі»
351 Актуальність мудрости Г. Сковороди при творенні сучасного освітнього простору
352 Організація освітнього середовища в закладах дошкільної освіти за критеріями якості методики ECERS-3
353 Цифрові технології інфомедійного простору в роботі педагога
354 Python у школі
355 Створюємо освітнє відео
356 Особливості викладання інтегрованого курсу «Робототехніка» у 5 класі Нової української школи»
357 Особливості викладання вибіркового модуля «Тривимірне моделювання» в старшій школі»
Кафедра практичної психології 30-год.
400 Особистісний розвиток, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної дошкільної та середньої освіти
401 Психолого-педагогічна характеристика дітей з ООП та особливості роботи з ними в умовах інклюзивного закладу освіти
402 Розвивальні, проективні та інтерактивні методики в корекційній роботі з дітьми з ООП
403 Сучасні підходи до організації психолого-педагогічного діагностичного обстеження мовлення дітей з особливими освітніми потребами
404 Психологічні компетентності вчителя-дефектолога
405 Порушення писемного мовлення в дітей з ООП
406 Актуальні напрями діяльності соціального педагога
407 Розвиток Hard Skills та Soft Skills соціальних педагогів
408 Ненасильницьке спілкування-фасилітація-медіація у професійній культурі фахівців «людина-людина»
409 Емоційна компетентність учасників освітнього процесу
410 Розвиток емоційно-етичної компетентності практичного психолога
411 Психологічний супровід створення безпечного середовища у закладі освіти
412 Актуальні напрями діяльності практичного психолога
413 Травма війни: психологія травмуючих ситуацій та психологічний супровід учасників освітнього процесу
401 Психолого-педагогічна характеристика дітей з ООП та особливості роботи з ними в умовах інклюзивного закладу освіти
402 Розвивальні, проективні та інтерактивні методики в корекційній роботі з дітьми з ООП
403 Сучасні підходи до організації психолого-педагогічного діагностичного обстеження мовлення дітей з особливими освітніми потребами
404 Психологічні компетентності вчителя-дефектолога
405 Порушення писемного мовлення в дітей з ООП
406 Актуальні напрями діяльності соціального педагога
407 Розвиток Hard Skills та Soft Skills соціальних педагогів
408 Ненасильницьке спілкування-фасилітація-медіація у професійній культурі фахівців «людина-людина»
409 Емоційна компетентність учасників освітнього процесу
410 Розвиток емоційно-етичної компетентності практичного психолога
411 Психологічний супровід створення безпечного середовища у закладі освіти
412 Актуальні напрями діяльності практичного психолога
413 Травма війни: психологія травмуючих ситуацій та психологічний супровід учасників освітнього процесу
Кафедра практичної психології 8-год.
450 Психологія протистояння впливу, нападу та маніпулюванню
451 Розлад з дефіцитом уваги та гіперактивністю: практичні рекомендації у здійсненні освітнього процесу
452 Психологія травматичного стресу. Формування стресостійкості особистості в умовах військового стану
453 Профілактика емоційного та професійного вигорання педагога
454 Агресивна поведінка школярів. Основні психокорекційні прийоми (тренінг-практикум)
455 Конструктивна взаємодія з учасниками освітнього процесу
456 Методи управління власними емоційними станами
457 Навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти
458 Мотивація та стимулювання учнів у класах з інклюзивним навчанням
452 Психологія травматичного стресу. Формування стресостійкості особистості в умовах військового стану
453 Психологія стресу. Профілактика емоційного та професійного вигорання педагога
454 Агресивна поведінка школярів. Основні психокорекційні прийоми
451 Розлад з дефіцитом уваги та гіперактивністю: практичні рекомендації у здійсненні освітнього процесу
452 Психологія травматичного стресу. Формування стресостійкості особистості в умовах військового стану
453 Профілактика емоційного та професійного вигорання педагога
454 Агресивна поведінка школярів. Основні психокорекційні прийоми (тренінг-практикум)
455 Конструктивна взаємодія з учасниками освітнього процесу
456 Методи управління власними емоційними станами
457 Навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти
458 Мотивація та стимулювання учнів у класах з інклюзивним навчанням
452 Психологія травматичного стресу. Формування стресостійкості особистості в умовах військового стану
453 Психологія стресу. Профілактика емоційного та професійного вигорання педагога
454 Агресивна поведінка школярів. Основні психокорекційні прийоми
Кафедра природничо-математичної освіти 30-год.
500 Біологія: маркер інновацій та ключових тенденцій в освітньому просторі
501 Біологія. Освітній маркер: сучасні підходи, технології, досвід
502 Біологія: екологізація освітнього процесу
503 Шкільна біологічна освіта перехідного періоду
504 Актуальні питання методики навчання географії в умовах розбудови Нової української школи
505 Орієнтири шкільної географії: електронне навчання та пленерні уроки
506 Впровадження модельних програм Нової української школи з географії. Діяльнісне навчання географії у 6 класі
507 Сучасні технології навчання географії
508 Новітні орієнтири гурткової роботи
Варіант 1. Туристично-краєзнавчі гуртки.
Варіант 2. Еколого-натуралістичні гуртки.
509 Методика підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з математики. Частина 2
510 Зацікавлення математикою через розвиток креативного та критичного мислення учнів
511 Як і для чого розв’язувати нестандартні математичні проблеми із школярами
512 Впровадження Державного стандарту базової середньої освіти та модельних програм математичної галузі
513 Впровадження Державного стандарту базової середньої освіти та модельних програм природничої галузі
514 Компетентнісні засади адаптації педагогів в умовах сьогодення
515 Тенденції розвитку та шляхи вдосконалення сучасного уроку фізики в умовах реформування української освіти
516 Хакатон креативних ідей та інноваційних навичок комунікації
517 Розвиток наукового та творчого мислення учнів, як спосіб підвищення мотивації навчальної діяльності на уроках фізики та астрономії
518 Діяльнісний підхід на уроках фізики
519 Комунікативні та інтерактивні методи навчання у курсі хімії закладу загальної середньої освіти
520 Тенденції навчання хімії в Новій українській школі
521 Розвиток креативності та творчих здібностей засобами хімічної науки як впровадження інноваційної компетентності
522 Шкільний хімічний експеримент як засіб діяльнісного підходу в навчанні хімії
501 Біологія. Освітній маркер: сучасні підходи, технології, досвід
502 Біологія: екологізація освітнього процесу
503 Шкільна біологічна освіта перехідного періоду
504 Актуальні питання методики навчання географії в умовах розбудови Нової української школи
505 Орієнтири шкільної географії: електронне навчання та пленерні уроки
506 Впровадження модельних програм Нової української школи з географії. Діяльнісне навчання географії у 6 класі
507 Сучасні технології навчання географії
508 Новітні орієнтири гурткової роботи
Варіант 1. Туристично-краєзнавчі гуртки.
Варіант 2. Еколого-натуралістичні гуртки.
509 Методика підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з математики. Частина 2
510 Зацікавлення математикою через розвиток креативного та критичного мислення учнів
511 Як і для чого розв’язувати нестандартні математичні проблеми із школярами
512 Впровадження Державного стандарту базової середньої освіти та модельних програм математичної галузі
513 Впровадження Державного стандарту базової середньої освіти та модельних програм природничої галузі
514 Компетентнісні засади адаптації педагогів в умовах сьогодення
515 Тенденції розвитку та шляхи вдосконалення сучасного уроку фізики в умовах реформування української освіти
516 Хакатон креативних ідей та інноваційних навичок комунікації
517 Розвиток наукового та творчого мислення учнів, як спосіб підвищення мотивації навчальної діяльності на уроках фізики та астрономії
518 Діяльнісний підхід на уроках фізики
519 Комунікативні та інтерактивні методи навчання у курсі хімії закладу загальної середньої освіти
520 Тенденції навчання хімії в Новій українській школі
521 Розвиток креативності та творчих здібностей засобами хімічної науки як впровадження інноваційної компетентності
522 Шкільний хімічний експеримент як засіб діяльнісного підходу в навчанні хімії
Кафедра природничо-математичної освіти 8-год.
550 Екологічна грамотність та популяризація здоров’язбереження в сучасному освітньому просторі
551 Нейронавчання: підходи, інструменти, практика
552 Моральні основи статевого виховання
553 Тайм – менеджмент, як дієвий інструмент ефективного використання часу педагога
554 Онлайн-безпека та дотримання принципів академічної доброчесності педагогічних працівників в період змішаного навчання
555 Діяльнісне навчання географії та оцінювання навчальних досягнень учнів Нової української школи
556 Упровадження Державного стандарту базової середньої освіти та модельних програм математичної галузі
557 Формування громадянської компетентності школярів на уроках курсу «Пізнаємо природу» 5-6 класи»
558 Розвиток дивергентного мислення та методика тренінгів як набуття професійно-педагогічної компетентності
559 Актуальні проблеми екології та сучасні завдання «Зеленої хімії»
560 Досліди та експерименти як чинники розкриття таємниць природи
561 Фізика і STEM: в школі і вдома
562 Виклики щодо оцінювання у 5-6 класах та інструменти для здійснення переходу від рівневого до бального оцінювання у процесі навчання математики
551 Нейронавчання: підходи, інструменти, практика
552 Моральні основи статевого виховання
553 Тайм – менеджмент, як дієвий інструмент ефективного використання часу педагога
554 Онлайн-безпека та дотримання принципів академічної доброчесності педагогічних працівників в період змішаного навчання
555 Діяльнісне навчання географії та оцінювання навчальних досягнень учнів Нової української школи
556 Упровадження Державного стандарту базової середньої освіти та модельних програм математичної галузі
557 Формування громадянської компетентності школярів на уроках курсу «Пізнаємо природу» 5-6 класи»
558 Розвиток дивергентного мислення та методика тренінгів як набуття професійно-педагогічної компетентності
559 Актуальні проблеми екології та сучасні завдання «Зеленої хімії»
560 Досліди та експерименти як чинники розкриття таємниць природи
561 Фізика і STEM: в школі і вдома
562 Виклики щодо оцінювання у 5-6 класах та інструменти для здійснення переходу від рівневого до бального оцінювання у процесі навчання математики
Кафедра суспільствознавчої освіти 30-год.
600 Нові орієнтири у формуванні навичок ефективної комунікації в роботі вихователя групи продовженого дня
601 Розвиток комунікативної компетентності учасників педагогічного процесу закладу загальної середньої освіти
602 Формування професійних компетентностей вихователя
603 Стратегія роботи вихователів спеціальних закладів в системі інклюзивної освіти
604 Компетентнісне навчання громадянської освіти
605 Нові орієнтири громадянської освіти: діяльнісний підхід до навчання громадянської освіти у новій українській школі
606 Діяльнісний підхід до вивчення «Захисту України» та «Основ медичних знань»
607 Сучасні підходи до викладання курсу «Захист України»
608 Нові орієнтири у вивченні етики у 5-6 класах нової української школи: діяльнісний підхід
609 Громадянська та історична освіта: діяльнісний підхід до навчання історії у 5-6 класах за модельними програмами нової української школи
610 Онлайн-інструменти в роботі вчителя історії
611 Розвиток мислення на уроках історії
612 Діяльнісний підхід у гуртковій роботі: методика ігрового навчання
613 Використання інтерактивних методів змішаного навчання на гурткових заняття
614 Розвиток творчих здібностей учнів на гурткових заняттях
615 Особливості викладання предмета «Культура добросусідства» у 5-6 класах закладів загальної середньої освіти
616 Коучингові підходи і технології в роботі педагога-організатора для формування навичок ХХІ ст.
617 Інтерактивні виховні технології в роботі педагога-організатора
618 Організація учнівського самоврядування і змістовного дозвілля на засадах педагогіки партнерства
619 Компетентнісне навчання правознавства
620 «Нові орієнтири правової освіти: діяльнісний підхід до навчання правознавства у новій українській школі»
621 Інтегроване навчання християнської етики
622 Нові орієнтири у вивченні предметів морального спрямування: діяльнісний підхід до навчання християнської етики у новій українській школі
623 Компетентнісний підхід у навчанні християнської етики
601 Розвиток комунікативної компетентності учасників педагогічного процесу закладу загальної середньої освіти
602 Формування професійних компетентностей вихователя
603 Стратегія роботи вихователів спеціальних закладів в системі інклюзивної освіти
604 Компетентнісне навчання громадянської освіти
605 Нові орієнтири громадянської освіти: діяльнісний підхід до навчання громадянської освіти у новій українській школі
606 Діяльнісний підхід до вивчення «Захисту України» та «Основ медичних знань»
607 Сучасні підходи до викладання курсу «Захист України»
608 Нові орієнтири у вивченні етики у 5-6 класах нової української школи: діяльнісний підхід
609 Громадянська та історична освіта: діяльнісний підхід до навчання історії у 5-6 класах за модельними програмами нової української школи
610 Онлайн-інструменти в роботі вчителя історії
611 Розвиток мислення на уроках історії
612 Діяльнісний підхід у гуртковій роботі: методика ігрового навчання
613 Використання інтерактивних методів змішаного навчання на гурткових заняття
614 Розвиток творчих здібностей учнів на гурткових заняттях
615 Особливості викладання предмета «Культура добросусідства» у 5-6 класах закладів загальної середньої освіти
616 Коучингові підходи і технології в роботі педагога-організатора для формування навичок ХХІ ст.
617 Інтерактивні виховні технології в роботі педагога-організатора
618 Організація учнівського самоврядування і змістовного дозвілля на засадах педагогіки партнерства
619 Компетентнісне навчання правознавства
620 «Нові орієнтири правової освіти: діяльнісний підхід до навчання правознавства у новій українській школі»
621 Інтегроване навчання християнської етики
622 Нові орієнтири у вивченні предметів морального спрямування: діяльнісний підхід до навчання християнської етики у новій українській школі
623 Компетентнісний підхід у навчанні християнської етики
Кафедра суспільствознавчої освіти 8-год.
650 Техніки педагогічного коучингу у вихованні і самовихованні школярів
651 Розвиток емоційного інтелекту, стресостійкості і резильєнтності суб’єктів освітнього процесу
652 Тьюторство як форма педагогічного супроводу обдарованих дітей в закладах освіти
653 Комунікація педагогів та батьків у віртуальному просторі: цінності та проблеми цифрової безпеки
654 Розвиток громадянських компетентностей учнів
655 Демократичний урок у сучасній школі: методика проведення
656 Оцінювально-аналітична компетентність учителів історії. Формувальне оцінювання: від теорії до практики
657 Інструменти і техніки для ефективного навчання
658 Інфографічний супровід процесу навчання історії в школі
659 Гейміфікація навчальних занять з історії в школі
660 Гейміфікація навчального процесу в школі
661 Практичні можливості цифрових застосунків та штучного інтелекту на інтерактивних заняттях
662 Розвиток хронологічної та просторової компетентності
учнів на уроках історії
663 Виклики викладання інтегрованого курсу історії та
громадянської освіти у базовій школі
664 Позаурочна робота учнів та її можливості у здобутті освітніх
результатів ГІО державного стандарту базової середньої освіти
665 Основи фото та відеозйомки, створення візуального контенту для педагогічних працівників
651 Розвиток емоційного інтелекту, стресостійкості і резильєнтності суб’єктів освітнього процесу
652 Тьюторство як форма педагогічного супроводу обдарованих дітей в закладах освіти
653 Комунікація педагогів та батьків у віртуальному просторі: цінності та проблеми цифрової безпеки
654 Розвиток громадянських компетентностей учнів
655 Демократичний урок у сучасній школі: методика проведення
656 Оцінювально-аналітична компетентність учителів історії. Формувальне оцінювання: від теорії до практики
657 Інструменти і техніки для ефективного навчання
658 Інфографічний супровід процесу навчання історії в школі
659 Гейміфікація навчальних занять з історії в школі
660 Гейміфікація навчального процесу в школі
661 Практичні можливості цифрових застосунків та штучного інтелекту на інтерактивних заняттях
662 Розвиток хронологічної та просторової компетентності
учнів на уроках історії
663 Виклики викладання інтегрованого курсу історії та
громадянської освіти у базовій школі
664 Позаурочна робота учнів та її можливості у здобутті освітніх
результатів ГІО державного стандарту базової середньої освіти
665 Основи фото та відеозйомки, створення візуального контенту для педагогічних працівників
Освітня субвенція 2023
Освітня програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів (керівників ЗЗСО та їх заступників) «Впровадження реформи НУШ у першому (адаптаційному) циклі/5-6-их класах закладів загальної середньої освіти»
Освітня програма підвищення кваліфікації керівників ЗЗСО та їх заступників «Впровадження реформи НУШ у першому (адаптаційному) циклі/5-6-их класах закладів загальної середньої освіти»
Освітня програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів вчителів української мови та літератури «Впровадження реформи НУШ у першому (адаптивному) циклі/5-6-их класах закладів загальної середньої освіти»
Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів української мови та літератури «Впровадження реформи НУШ у першому (адаптивному) циклі/5-6-их класах закладів загальної середньої освіти»
Освітня програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів вчителів математики «Впровадження реформи НУШ у першому (адаптивному) циклі/5-6-их класах закладів загальної середньої освіти»
Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів математики
«Впровадження реформи НУШ у першому (адаптивному) циклі/5-6-их класах закладів загальної середньої освіти»
Освітня програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів вчителів історії та громадянської освіти у професійних спільнотах «Впровадження реформи НУШ у першому (адаптивному) циклі/5-6-их класах закладів загальної середньої освіти»
Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів історії та громадянської освіти «Впровадження реформи НУШ у першому (адаптивному) циклі/5-6-их класах закладів загальної середньої освіти»
Освітня програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів вчителів природничої освітньої галузі «Впровадження реформи НУШ у 5 – 6-х класах закладів загальної середньої освіти. (Природнича освітня галузь)»
Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів природничої освітньої галузі «Впровадження реформи НУШ у 5 – 6-х класах закладів загальної середньої освіти. (Природнича освітня галузь)»
Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів інформатики «Проблеми впровадження Державного стандарту базової середньої освіти та модельних програм з інформатики у 5-6 класах НУШ та шляхи їх вирішення»
Освітня програма підвищення кваліфікації учителів технологічної освітньої галузі з впровадження Державного стандарту базової середньої освіти за освітніми галузями
Освітня програма підвищення кваліфікації учителів музичного мистецтва «Впровадження реформи НУШ у першому (адаптивному) циклі / 5-6-их класах закладів загальної середньої освіти»
Освітня програма підвищення кваліфікації учителів образотворчого мистецтва «Впровадження реформи НУШ у першому (адаптаційному) циклі / 5-6-их класах закладів загальної середньої освіти»
Освітня програма підвищення кваліфікації учителів основ здоров’я для роботи за новим Державним стандартом базової середньої освіти «Викладання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 6-х класах»
Освітня програма підвищення кваліфікації учителів фізичної культури для роботи за новим Державним стандартом базової середньої освіти «Упровадження НУШ в освітній галузі «Фізична культура» та завершення адаптаційного циклу базової середньої освіти»
Освітня програма підвищення кваліфікації для вчителів інтегрованого курсу «Робототехніка» «Особливості викладання інтегрованого курсу «Робототехніка» у Новій українській школі»
Освітня програма підвищення кваліфікації керівників ЗЗСО та їх заступників «Впровадження реформи НУШ у першому (адаптаційному) циклі/5-6-их класах закладів загальної середньої освіти»
Освітня програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів вчителів української мови та літератури «Впровадження реформи НУШ у першому (адаптивному) циклі/5-6-их класах закладів загальної середньої освіти»
Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів української мови та літератури «Впровадження реформи НУШ у першому (адаптивному) циклі/5-6-их класах закладів загальної середньої освіти»
Освітня програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів вчителів математики «Впровадження реформи НУШ у першому (адаптивному) циклі/5-6-их класах закладів загальної середньої освіти»
Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів математики
«Впровадження реформи НУШ у першому (адаптивному) циклі/5-6-их класах закладів загальної середньої освіти»
Освітня програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів вчителів історії та громадянської освіти у професійних спільнотах «Впровадження реформи НУШ у першому (адаптивному) циклі/5-6-их класах закладів загальної середньої освіти»
Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів історії та громадянської освіти «Впровадження реформи НУШ у першому (адаптивному) циклі/5-6-их класах закладів загальної середньої освіти»
Освітня програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів вчителів природничої освітньої галузі «Впровадження реформи НУШ у 5 – 6-х класах закладів загальної середньої освіти. (Природнича освітня галузь)»
Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів природничої освітньої галузі «Впровадження реформи НУШ у 5 – 6-х класах закладів загальної середньої освіти. (Природнича освітня галузь)»
Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів інформатики «Проблеми впровадження Державного стандарту базової середньої освіти та модельних програм з інформатики у 5-6 класах НУШ та шляхи їх вирішення»
Освітня програма підвищення кваліфікації учителів технологічної освітньої галузі з впровадження Державного стандарту базової середньої освіти за освітніми галузями
Освітня програма підвищення кваліфікації учителів музичного мистецтва «Впровадження реформи НУШ у першому (адаптивному) циклі / 5-6-их класах закладів загальної середньої освіти»
Освітня програма підвищення кваліфікації учителів образотворчого мистецтва «Впровадження реформи НУШ у першому (адаптаційному) циклі / 5-6-их класах закладів загальної середньої освіти»
Освітня програма підвищення кваліфікації учителів основ здоров’я для роботи за новим Державним стандартом базової середньої освіти «Викладання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 6-х класах»
Освітня програма підвищення кваліфікації учителів фізичної культури для роботи за новим Державним стандартом базової середньої освіти «Упровадження НУШ в освітній галузі «Фізична культура» та завершення адаптаційного циклу базової середньої освіти»
Освітня програма підвищення кваліфікації для вчителів інтегрованого курсу «Робототехніка» «Особливості викладання інтегрованого курсу «Робототехніка» у Новій українській школі»