Програми кафедри гуманітарної освіти 2023 рік 102 Мовно-комунікативна компетентність педагога Нової української школи 107 Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання мистецтва у новій українській школі 113 Нові орієнтири образотворчої освіти: діяльнісний підхід до навчання образотворчого мистецтва у 5-6 класах нової української школи 151 Інструменти і техніки формувального оцінювання на уроках мовно-літературної освітньої галузі 155 Нова редакція українського правопису: що потрібно знати освітянам 157 Арттерапевтичні практики за мотивами українського модерну в контексті світової культури 119 Медіаграмотність: знання, навички, впровадження 2022 рік 101 Нові орієнтири освітньої галузі «іноземні мови»: діяльнісний підхід до навчання англійської мови в 5-6 класах нової української школи 104 Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури в 5-6 класах нової української школи 105 Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання інтегрованого мовно-літературного курсу (українська мова, українська та зарубіжна літератури) в 5-6 класах нової української школи 106 Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: Діяльнісний підхід до вивчення іспанської мови У 5 – 6 класах Нової української школи 108 Нові орієнтири дошкільної мистецької освіти: діяльнісний підхід до музичного виховання в умовах упровадження нової української школи 109 Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання музичного мистецтва в 5-6 класах нової української школи 112 Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: діяльнісний підхід до вивчення німецької мови у 5 – 6 класах Нової української школи 117 Українська мова та література в 5-6 класах нової української школи: модель активного навчання 118 Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: діяльнісний підхід до вивчення французької мови у 5 – 6 класах Нової української школи 150 Діяльнісний підхід до викладання інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) у 5-6 класах нової української школи 152 Діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури в 5-6 класах Нової української школи 156 Медіакомпетенція як засіб створення середовища культурного й духовного зростання молоді 2021 рік 100 Професійний розвиток вчителя англійської мови в умовах упровадження нової української школи 103 Розвиток предметно-методичної та цифрової компетентностей на уроках зарубіжної літератури (основна та старша школа) 110 Професійний розвиток музичного керівника закладів дошкільної освіти в умовах упровадження Нової української школи 111 Дидактична структура та принципи організації сучасного уроку німецької мови у світлі вимог комунікативної методики та компетентнісно орієнтованого навчання 114 Сучасні підходи до вивчення польської мови в умовах нової української школи 115 Професійний розвиток учителя польської мови в умовах упровадження Нової української школи 116 Комунікативно-діяльнісний підхід у навчанні української мови та літератури 153 Як стати компетентним мовцем: п’ять кроків до мети 154 Культура мовлення сучасного педагога