Програми кафедри практичної психології 2025 рік 400 Особистісний розвиток, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної дошкільної та середньої освіти 401 Психолого-педагогічна характеристика дітей з ООП та особливості роботи з ними в умовах інклюзивного закладу освіти 404 Психологічні компетентності вчителя-дефектолога 406 Актуальні напрями діяльності соціального педагога 407 Розвиток Hard Skills та Soft Skills соціальних педагогів 408 Ненасильницьке спілкування-фасилітація-медіація у професійній культурі фахівців «людина-людина» 409 Емоційна компетентність учасників освітнього процесу 410 Розвиток емоційно-етичної компетентності практичного психолога 413 Травма війни: психологія травмуючих ситуацій та психологічний супровід учасників освітнього процесу 416 Організація освітнього простору для дітей з порушенням слуху в умовах загальної середньої освіти 423 «Виклики війни: відновлення та підтримка психічного здоров’я та психоемоційного стану учасників освітнього процесу» 454 Агресивна поведінка школярів. Основні психокорекційні прийоми (тренінг-практикум) 460 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу 461 Фахове впровадження та організація інклюзивної освіти 462 Організація освітнього простору для дітей з порушенням слуху в умовах ЗДО і позашкільної освіти 463 TeenSTAR: Навчання про статевість в контексті дорослої відповідальності 467 Гіперактивна дитина в класі 2024 рік 400 Особистісний розвиток, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної дошкільної та середньої освіти 401 Психолого-педагогічна характеристика дітей з ООП та особливості роботи з ними в умовах інклюзивного закладу освіти 403 Сучасні підходи до організації психолого-педагогічного діагностичного обстеження мовлення дітей з особливими освітніми потребами 404 Психологічні компетентності вчителя-дефектолога 406 Актуальні напрями діяльності соціального педагога 407 Розвиток Hard Skills та Soft Skills соціальних педагогів 408 Ненасильницьке спілкування-фасилітація-медіація у професійній культурі фахівців «людина-людина» 409 Емоційна компетентність учасників освітнього процесу 410 Розвиток емоційно-етичної компетентності практичного психолога 411 Психологічний супровід створення безпечного середовища у закладі освіти 412 Актуальні напрями діяльності практичного психолога 413 Травма війни: психологія травмуючих ситуацій та психологічний супровід учасників освітнього процесу 416 Організація освітнього простору для дітей з порушенням слуху в умовах загальної середньої освіти 417 Формування розуміння мовлення як компоненту діяльності у дітей з особливими освітніми потребами 418 Сутність та професійний зміст логопедичної роботи з немовленнєвою дитиною 453 Профілактика емоційного та професійного вигорання педагога 454 Агресивна поведінка школярів. Основні психокорекційні прийоми (тренінг-практикум) 459 Психолого-педагогічні особливості співпраці з дітьми з особливими освітніми потребами в процесі логопедичного заняття 460 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу 461 Фахове впровадження та організація інклюзивної освіти 462 Організація освітнього простору для дітей з порушенням слуху в умовах ЗДО 463 TeenSTAR: Навчання про статевість в контексті дорослої відповідальності 465 Складний учень в класі: тренінг формування взаємодії та мотивації 2023 рік 400 Особистісний розвиток, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної дошкільної та середньої освіти 401 Психолого-педагогічна характеристика дітей з ООП та особливості роботи з ними в умовах інклюзивного закладу освіти 402 Розвивальні, проективні та інтерактивні методики в корекційній роботі з дітьми з ООП 403 Сучасні підходи до організації психолого-педагогічного діагностичного обстеження мовлення дітей з особливими освітніми потребами 404 Психологічні компетентності вчителя-дефектолога 405 Порушення писемного мовлення в дітей з ООП 406 Актуальні напрями діяльності соціального педагога 407 Розвиток Hard Skills та Soft Skills соціальних педагогів 408 Ненасильницьке спілкування-фасилітація-медіація у професійній культурі фахівців «людина-людина» 409 Емоційна компетентність учасників освітнього процесу 410 Розвиток емоційно-етичної компетентності практичного психолога 411 Психологічний супровід створення безпечного середовища у закладі освіти 412 Актуальні напрями діяльності практичного психолога 413 Травма війни: психологія травмуючих ситуацій та психологічний супровід учасників освітнього процесу 450 Психологія протистояння впливу, нападу та маніпулюванню451 Розлад з дефіцитом уваги та гіперактивністю: практичні рекомендації у здійсненні освітнього процесу452 Психологія травматичного стресу. Формування стресостійкості особистості в умовах військового стану453 Профілактика емоційного та професійного вигорання педагога454 Агресивна поведінка школярів. Основні психокорекційні прийоми (тренінг-практикум)455 Конструктивна взаємодія з учасниками освітнього процесу456 Методи управління власними емоційними станами457 Навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти458 Мотивація та стимулювання учнів у класах з інклюзивним навчанням452 Психологія травматичного стресу. Формування стресостійкості особистості в умовах військового стану453 Психологія стресу. Профілактика емоційного та професійного вигорання педагога454 Агресивна поведінка школярів. Основні психокорекційні прийоми 716 Організація та практичний підхід до якісної інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами різних рівнів підтримки 2022 рік 401 Психолого-педагогічна характеристика дітей з ООП та особливості роботи з ними в умовах інклюзивного закладу освіти 404 Психологічні компетентності вчителя-дефектолога 405 Порушення писемного мовлення в дітей з ООП 407 Розвиток Hard Skills та Soft Skills соціальних педагогів 408 Ненасильницьке спілкування-фасилітація-медіація у професійній культурі фахівців «людина-людина» 409 Емоційна компетентність учасників освітнього процесу 410 Розвиток емоційно-етичної компетентності практичного психолога 413 Травма війни: психологія травмуючих ситуацій та психологічний супровід учасників освітнього процесу 450 Психотехнології протистояння впливу, нападу та маніпулюванню 451 Розлад з дефіцитом уваги та гіперактивністю: практичні рекомендації у здійсненні освітнього процесу 452 Психологія травматичного стресу. Формування стресостійкості особистості в умовах військового стану 453 Профілактика емоційного та професійного вигорання педагога 454 Агресивна поведінка школярів. Основні психокорекційні прийоми (тренінг-практикум) 455 Конструктивна взаємодія з учасниками освітнього процесу 456 Методи управління власними емоційними станами 2021 рік 400 Особистісний розвиток, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної дошкільної та середньої освіти 402 Розвивальні, проективні та інтерактивні методики в корекційній роботі з дітьми з ООП 403 Сучасні підходи до організації психолого-педагогічного діагностичного обстеження мовлення дітей з особливими освітніми потребами 406 Актуальні напрями діяльності соціального педагога 411 Психологічний супровід створення безпечного середовища у закладі освіти 412 Актуальні напрями діяльності практичного психолога 457 Навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти 2020 рік 458 Мотивація та стимулювання учнів у класах з інклюзивним навчанням