Програми кафедри практичної психології 2025 рік 400 Особистісний розвиток, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної дошкільної та середньої освіти 401 Психолого-педагогічна характеристика дітей з ООП та особливості роботи з ними в умовах інклюзивного закладу освіти 404 Психологічні компетентності вчителя-дефектолога 406 Актуальні напрями діяльності соціального педагога 407 Розвиток Hard Skills та Soft Skills соціальних педагогів 408 Ненасильницьке спілкування-фасилітація-медіація у професійній культурі фахівців «людина-людина» 409 Емоційна компетентність учасників освітнього процесу 410 Розвиток емоційно-етичної компетентності практичного психолога 413 Травма війни: психологія травмуючих ситуацій та психологічний супровід учасників освітнього процесу 416 Організація освітнього простору для дітей з порушенням слуху в умовах загальної середньої освіти 423 «Виклики війни: відновлення та підтримка психічного здоров’я та психоемоційного стану учасників освітнього процесу» 424 Особливості мовленнєвого розвитку у дітей із ринолалією 425 Порушення мовлення при ДЦП. Дизартрія: причини, механізми, основні форми мовленнєвих порушень. Принципи та прийоми корекції 454 Агресивна поведінка школярів. Основні психокорекційні прийоми (тренінг-практикум) 460 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу 461 Фахове впровадження та організація інклюзивної освіти 462 Організація освітнього простору для дітей з порушенням слуху в умовах ЗДО і позашкільної освіти 463 TeenSTAR: Навчання про статевість в контексті дорослої відповідальності 467 Гіперактивна дитина в класі 468 Фахове впровадження та організація інклюзивної освіти (навчальні труднощі (дислексія, дисграфія, дискалькулія)) 469 Фахове впровадження та організація інклюзивної освіти (інтелектуальні труднощі) 470 Фахове впровадження та організація інклюзивної освіти (складні порушення) 471 Фахове впровадження та організація інклюзивної освіти (соціоадаптативні труднощі) 472 Фахове впровадження та організація інклюзивної освіти (функціональні труднощі (зір, слух, опорно-руховий апарат, мовлення)) 2024 рік 400 Особистісний розвиток, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної дошкільної та середньої освіти 401 Психолого-педагогічна характеристика дітей з ООП та особливості роботи з ними в умовах інклюзивного закладу освіти 403 Сучасні підходи до організації психолого-педагогічного діагностичного обстеження мовлення дітей з особливими освітніми потребами 404 Психологічні компетентності вчителя-дефектолога 406 Актуальні напрями діяльності соціального педагога 407 Розвиток Hard Skills та Soft Skills соціальних педагогів 408 Ненасильницьке спілкування-фасилітація-медіація у професійній культурі фахівців «людина-людина» 409 Емоційна компетентність учасників освітнього процесу 410 Розвиток емоційно-етичної компетентності практичного психолога 411 Психологічний супровід створення безпечного середовища у закладі освіти 412 Актуальні напрями діяльності практичного психолога 413 Травма війни: психологія травмуючих ситуацій та психологічний супровід учасників освітнього процесу 416 Організація освітнього простору для дітей з порушенням слуху в умовах загальної середньої освіти 417 Формування розуміння мовлення як компоненту діяльності у дітей з особливими освітніми потребами 418 Сутність та професійний зміст логопедичної роботи з немовленнєвою дитиною 453 Профілактика емоційного та професійного вигорання педагога 454 Агресивна поведінка школярів. Основні психокорекційні прийоми (тренінг-практикум) 459 Психолого-педагогічні особливості співпраці з дітьми з особливими освітніми потребами в процесі логопедичного заняття 460 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу 461 Фахове впровадження та організація інклюзивної освіти 462 Організація освітнього простору для дітей з порушенням слуху в умовах ЗДО 463 TeenSTAR: Навчання про статевість в контексті дорослої відповідальності 465 Складний учень в класі: тренінг формування взаємодії та мотивації 2023 рік 400 Особистісний розвиток, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної дошкільної та середньої освіти 401 Психолого-педагогічна характеристика дітей з ООП та особливості роботи з ними в умовах інклюзивного закладу освіти 402 Розвивальні, проективні та інтерактивні методики в корекційній роботі з дітьми з ООП 403 Сучасні підходи до організації психолого-педагогічного діагностичного обстеження мовлення дітей з особливими освітніми потребами 404 Психологічні компетентності вчителя-дефектолога 405 Порушення писемного мовлення в дітей з ООП 406 Актуальні напрями діяльності соціального педагога 407 Розвиток Hard Skills та Soft Skills соціальних педагогів 408 Ненасильницьке спілкування-фасилітація-медіація у професійній культурі фахівців «людина-людина» 409 Емоційна компетентність учасників освітнього процесу 410 Розвиток емоційно-етичної компетентності практичного психолога 411 Психологічний супровід створення безпечного середовища у закладі освіти 412 Актуальні напрями діяльності практичного психолога 413 Травма війни: психологія травмуючих ситуацій та психологічний супровід учасників освітнього процесу 450 Психологія протистояння впливу, нападу та маніпулюванню451 Розлад з дефіцитом уваги та гіперактивністю: практичні рекомендації у здійсненні освітнього процесу452 Психологія травматичного стресу. Формування стресостійкості особистості в умовах військового стану453 Профілактика емоційного та професійного вигорання педагога454 Агресивна поведінка школярів. Основні психокорекційні прийоми (тренінг-практикум)455 Конструктивна взаємодія з учасниками освітнього процесу456 Методи управління власними емоційними станами457 Навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти458 Мотивація та стимулювання учнів у класах з інклюзивним навчанням452 Психологія травматичного стресу. Формування стресостійкості особистості в умовах військового стану453 Психологія стресу. Профілактика емоційного та професійного вигорання педагога454 Агресивна поведінка школярів. Основні психокорекційні прийоми 716 Організація та практичний підхід до якісної інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами різних рівнів підтримки 2022 рік 401 Психолого-педагогічна характеристика дітей з ООП та особливості роботи з ними в умовах інклюзивного закладу освіти 404 Психологічні компетентності вчителя-дефектолога 405 Порушення писемного мовлення в дітей з ООП 407 Розвиток Hard Skills та Soft Skills соціальних педагогів 408 Ненасильницьке спілкування-фасилітація-медіація у професійній культурі фахівців «людина-людина» 409 Емоційна компетентність учасників освітнього процесу 410 Розвиток емоційно-етичної компетентності практичного психолога 413 Травма війни: психологія травмуючих ситуацій та психологічний супровід учасників освітнього процесу 450 Психотехнології протистояння впливу, нападу та маніпулюванню 451 Розлад з дефіцитом уваги та гіперактивністю: практичні рекомендації у здійсненні освітнього процесу 452 Психологія травматичного стресу. Формування стресостійкості особистості в умовах військового стану 453 Профілактика емоційного та професійного вигорання педагога 454 Агресивна поведінка школярів. Основні психокорекційні прийоми (тренінг-практикум) 455 Конструктивна взаємодія з учасниками освітнього процесу 456 Методи управління власними емоційними станами 2021 рік 400 Особистісний розвиток, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної дошкільної та середньої освіти 402 Розвивальні, проективні та інтерактивні методики в корекційній роботі з дітьми з ООП 403 Сучасні підходи до організації психолого-педагогічного діагностичного обстеження мовлення дітей з особливими освітніми потребами 406 Актуальні напрями діяльності соціального педагога 411 Психологічний супровід створення безпечного середовища у закладі освіти 412 Актуальні напрями діяльності практичного психолога 457 Навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти 2020 рік 458 Мотивація та стимулювання учнів у класах з інклюзивним навчанням