Програми кафедри природничо-математичної освіти 2025 рік 502 Біологія: екологізація освітнього процесу 505 Орієнтири шкільної географії: електронне навчання та пленерні уроки 514 Компетентнісні засади адаптації педагогів в умовах сьогодення 517 Розвиток наукового та творчого мислення учнів, як спосіб підвищення мотивації навчальної діяльності на уроках фізики та астрономії 518 Діяльнісний підхід на уроках фізики 523 Зміни у методиці викладання географії у 7 класі Нової української школи 524 Формування математичної грамотності учнів 525 Формування природничо-наукової грамотності учнів на уроках фізики та астрономії 526 Біологія у 7 класі Нової української школи: новації, підходи, пріорітети 528 Використання інноваційних технологій навчання хімії в Новій українській школі 529 Фізика. 7 клас. Зміни чи нові підходи 535 Математика за межами підручника: прикладні задачі, олімпіадні секрети 537 Сучасний урок математики: створюємо активне середовище для навчання 538 Формули оживають: практичні методи розв’язання рівнянь з параметрами 540 Фізика. 8 клас. Діяльність та оцінювання 552 Моральні основи статевого виховання 553 Тайм-менеджмент як дієвий інструмент ефективного використання часу педагога 555 Діяльнісне навчання географії та оцінювання навчальних досягнень учнів Нової української школи 560 Досліди та експерименти як чинники розкриття таємниць природи 565 Застосування програми динамічного моделювання GEOGEBRA на уроках математики 568 Сертифікація – траєкторія професійного зростання вчителів математики 5-6 класів НУШ 569 Зміцнюємо імунітет 570 Проєктна діяльність на уроках фізики 571 Візуалізація сучасного уроку з природничоматематичних дисциплін. Онлайнові симуляції 572 Організація безпечного освітнього середовища і впровадження здоров’язбережувальних технологій на уроках хімії і в позаурочний час 574 Біологія у 8 класі Нової української школи: реалізація діяльнісного навчання на уроці 576 Фінансова грамотність учнів на уроках фізики та математики: практично зорієнтовані завдання 577 Методика проведення пленерних уроків з фізикоматематичних дисциплін 578 STEM-проєкти на уроках фізики: від ідеї до втілення 579 Хімічний експеримент і STEM-діяльність на уроках хімії 2024 рік 500 Біологія: маркер інновацій та ключових тенденцій в освітньому просторі 501 Біологія. Освітній маркер: сучасні підходи, технології, досвід 502 Біологія: екологізація освітнього процесу 503 Шкільна біологічна освіта перехідного періоду 505 Орієнтири шкільної географії: електронне навчання та пленерні уроки 506 Впровадження модельних програм Нової української школи з географії. Діяльнісне навчання географії у 6 класі 510 Зацікавлення математикою через розвиток креативного та критичного мислення учнів 511 Як і для чого розв’язувати нестандартні математичні проблеми із школярами 514 Компетентнісні засади адаптації педагогів в умовах сьогодення 517 Розвиток наукового та творчого мислення учнів, як спосіб підвищення мотивації навчальної діяльності на уроках фізики та астрономії 518 Діяльнісний підхід на уроках фізики 523 Зміни у методиці викладання географії у 7 класі Нової української школи 524 Формування математичної грамотності учнів 525 Формування природничо-наукової грамотності учнів на уроках фізики та астрономії 526 Біологія у 7 класі Нової української школи: новації, підходи, пріорітети 527 Сучасний урок математики. Методика. Дидактика. Зміст 528 Використання інноваційних технологій навчання хімії в Новій українській школі 529 Фізика. 7 клас. Зміни чи нові підходи 530 Сучасна екоосвіта: орієнтири, методи, технології 532 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах 550 Екологічна грамотність та популяризація здоров’язбереження в сучасному освітньому просторі 551 Нейронавчання: підходи, інструменти, практика 552 Моральні основи статевого виховання 553 Тайм – менеджмент, як дієвий інструмент ефективного використання часу педагога 555 Діяльнісне навчання географії та оцінювання навчальних досягнень учнів Нової української школи 560 Досліди та експерименти як чинники розкриття таємниць природи 561 Фізика і STEM: в школі і вдома 562 Виклики щодо оцінювання у 5-6 класах та інструменти для здійснення переходу від рівневого до бального оцінювання у процесі навчання математики 565 Застосування програми динамічного моделювання GEOGEBRA на уроках математики 566 Екоосвітні уроки як модель навчання у довкіллі 567 Особливості викладання географії у 7 класі Нової української школи 568 Сертифікація – траєкторія професійного зростання вчителів математики 5-6 класів НУШ 569 Зміцнюємо імунітет 570 Проєктна діяльність на уроках фізики 571 Візуалізація сучасного уроку з природничо-математичних дисциплін. Онлайнові симуляції 572 Організація безпечного освітнього середовища і впровадження здоров’язбережувальних технологій на уроках хімії і в позаурочний час 573 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах 2023 рік 500 Біологія: маркер інновацій та ключових тенденцій в освітньому просторі 501 Біологія. Освітній маркер: сучасні підходи, технології, досвід 502 Біологія: екологізація освітнього процесу 503 Шкільна біологічна освіта перехідного періоду 504 Актуальні питання методики навчання географії в умовах розбудови Нової української школи 505 Орієнтири шкільної географії: електронне навчання та пленерні уроки 506 Впровадження модельних програм Нової української школи з географії. Діяльнісне навчання географії у 6 класі 507 Сучасні технології навчання географії 508 Новітні орієнтири гурткової роботи Варіант 1. Туристично-краєзнавчі гуртки. Варіант 2. Еколого-натуралістичні гуртки. 509 Методика підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з математики. Частина 2 510 Зацікавлення математикою через розвиток креативного та критичного мислення учнів 511 Як і для чого розв’язувати нестандартні математичні проблеми із школярами 512 Впровадження Державного стандарту базової середньої освіти та модельних програм математичної галузі 513 Впровадження Державного стандарту базової середньої освіти та модельних програм природничої галузі 514 Компетентнісні засади адаптації педагогів в умовах сьогодення 515 Тенденції розвитку та шляхи вдосконалення сучасного уроку фізики в умовах реформування української освіти 516 Хакатон креативних ідей та інноваційних навичок комунікації 517 Розвиток наукового та творчого мислення учнів, як спосіб підвищення мотивації навчальної діяльності на уроках фізики та астрономії 518 Діяльнісний підхід на уроках фізики 519 Комунікативні та інтерактивні методи навчання у курсі хімії закладу загальної середньої освіти 520 Тенденції навчання хімії в Новій українській школі 521 Розвиток креативності та творчих здібностей засобами хімічної науки як впровадження інноваційної компетентності 522 Шкільний хімічний експеримент як засіб діяльнісного підходу в навчанні хімії 550 Екологічна грамотність та популяризація здоров’язбереження в сучасному освітньому просторі 551 Нейронавчання: підходи, інструменти, практика 552 Моральні основи статевого виховання 553 Тайм – менеджмент, як дієвий інструмент ефективного використання часу педагога 554 Онлайн-безпека та дотримання принципів академічної доброчесності педагогічних працівників в період змішаного навчання 555 Діяльнісне навчання географії та оцінювання навчальних досягнень учнів Нової української школи 556 Упровадження Державного стандарту базової середньої освіти та модельних програм математичної галузі 557 Формування громадянської компетентності школярів на уроках курсу «Пізнаємо природу» 5-6 класи» 558 Розвиток дивергентного мислення та методика тренінгів як набуття професійно-педагогічної компетентності 559 Актуальні проблеми екології та сучасні завдання «Зеленої хімії» 560 Досліди та експерименти як чинники розкриття таємниць природи 561 Фізика і STEM: в школі і вдома 562 Виклики щодо оцінювання у 5-6 класах та інструменти для здійснення переходу від рівневого до бального оцінювання у процесі навчання математики 564 Робоча програма фізики: Платформи ідей 3«П» – простір інновацій та трансформацій 715 STEM-освіта – освіта сучасності для професій майбутнього 2022 рік 506 Впровадження модельних програм Нової української школи з географії. Діяльнісне навчання географії у 6 класі 507 Сучасні технології навчання географії 508 Новітні орієнтири гурткової роботи Варіант 1. Туристично-краєзнавчі гуртки. Варіант 2. Еколого-натуралістичні гуртки. 510 Зацікавлення математикою через розвиток креативного та критичного мислення учнів 511 Як і для чого розв’язувати нестандартні математичні проблеми із школярами 512 Впровадження Державного стандарту базової середньої освіти та модельних програм математичної галузі 513 Впровадження Державного стандарту базової середньої освіти та модельних програм природничої галузі 514 Компетентнісні засади адаптації педагогів в умовах сьогодення 517 Розвиток наукового та творчого мислення учнів, як спосіб підвищення мотивації навчальної діяльності на уроках фізики та астрономії 518 Діяльнісний підхід на уроках фізики 521 Розвиток креативності та творчих здібностей засобами хімічної науки як впровадження інноваційної компетентності 522 Шкільний хімічний експеримент як засіб діяльнісного підходу в навчанні хімії 550 Екологічна грамотність та популяризація здоров’язбереження в сучасному освітньому просторі 551 Нейронавчання: підходи, інструменти, практика 552 Моральні основи статевого виховання 553 Тайм – менеджмент, як дієвий інструмент ефективного використання часу педагога 554 Онлайн-безпека та дотримання принципів академічної доброчесності педагогічних працівників в період змішаного навчання 555 Діяльнісне навчання географії та оцінювання навчальних досягнень учнів Нової української школи 556 Упровадження Державного стандарту базової середньої освіти та модельних програм математичної галузі 557 Формування громадянської компетентності школярів на уроках курсу «Пізнаємо природу» 5-6 класи» 558 Розвиток дивергентного мислення та методика тренінгів як набуття професійно-педагогічної компетентності 560 Досліди та експерименти як чинники розкриття таємниць природи 561 Фізика і STEM: в школі і вдома 562 Виклики щодо оцінювання у 5-6 класах та інструменти для здійснення переходу від рівневого до бального оцінювання у процесі навчання математики 2021 рік 500 Біологія: маркер інновацій та ключових тенденцій в освітньому просторі 501 Біологія. Освітній маркер: сучасні підходи, технології, досвід 502 Біологія: екологізація освітнього процесу 503 Шкільна біологічна освіта перехідного періоду 504 Актуальні питання методики навчання географії в умовах розбудови Нової української школи 505 Орієнтири шкільної географії: електронне навчання та пленерні уроки 509 Методика підготовки учнів до зовнішнього незалежного оцінювання з математики. Частина 2 515 Тенденції розвитку та шляхи вдосконалення сучасного уроку фізики в умовах реформування української освіти 516 Хакатон креативних ідей та інноваційних навичок комунікації 519 Комунікативні та інтерактивні методи навчання у курсі хімії закладу загальної середньої освіти 520 Тенденції навчання хімії в Новій українській школі 559 Актуальні проблеми екології та сучасні завдання «Зеленої хімії»