Програми кафедри педагогіки

2025 рік
301 Оновлення змісту освітнього процесу в контексті Базового компоненту дошкільної освіти
302 Забезпечення якості дошкільної освіти
305 Внутрішня система забезпечення якості дошкільної освіти: методична складова
307 Базові чинники забезпечення якості дошкільної освіти
308 Бази даних. Методика викладання вибіркового модуля «Бази даних»
309 Методика викладання вибіркових модулів «Графічний дизайн та комп’ютерна анімація»
310 Методика викладання теми «Алгоритмізація і програмування» в курсі інформатики базової школи»
311 Особливості викладання інформатики в 5 класі в умовах НУШ
313 Академічна свобода в НУШ: виклики та переваги (теорія і практика)
314 Педагогіка партнерства – шлях до якісної освіти
315 Використання сучасних технологій для організації інформаційних процесів у професійній роботі педагогічного та науково-педагогічного працівника
320 Діяльнісний підхід у розвитку дитини дошкільного віку: сутність та особливості реалізації
321 Практика інклюзії в закладі дошкільної освіти
322 Розвиток демократичної культури в дошкільному закладі
323 Формування та розвиток ключових компетентностей молодшого школяра
328 Підтримка педагогів ЗДО в умовах воєнного часу у роботі з
учасниками освітнього процесу

329 Розвиток базових компетентностей сучасного дошкільника
330 Актуальні напрямки у роботі вихователя-методиста закладу дошкільної освіти
331 Стратегія професійного розвитку педагогів закладів дошкільної освіти
332 Організація безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти
333 Особливості викладання інформатики в базовій школі в умовах НУШ
334 Національно-патріотичне виховання учнів початкових класів
355 Створюємо освітнє відео
356 Особливості викладання інтегрованого курсу «Робототехніка» у 5 класі Нової української школи»
357 Особливості викладання вибіркового модуля «Тривимірне моделювання» в старшій школі»
359 Профорієнтаційна робота педагога в сучасному освітньому процесі
362 Розвиток читацької грамотності молодшого школяра
363 Вчимо читати: методика «від тексту до букви»
366 Педагог-медіатор: інструменти інфомедійної та цифрової
грамотності для ефективної комунікації
 
2024 рік
300 Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти
301 Оновлення змісту освітнього процесу в контексті Базового компоненту дошкільної освіти
302 Забезпечення якості дошкільної освіти
304 Освітнє дитинство: доступне та якісне дошкілля
305 Внутрішня система забезпечення якості дошкільної освіти: методична складова
306 Управління закладом дошкільної освіти в умовах автономії та децентралізації
307 Базові чинники забезпечення якості дошкільної освіти
308 Бази даних. Методика викладання вибіркового модуля «Бази даних»
309 Методика викладання вибіркових модулів «Графічний дизайн та комп’ютерна анімація»
310 Методика викладання теми «Алгоритмізація і програмування» в курсі інформатики базової школи»
311 Особливості викладання інформатики в 5 класі в умовах НУШ
313 Академічна свобода в НУШ: виклики та переваги (теорія і практика)
314 Педагогіка партнерства – шлях до якісної освіти
315 Використання сучасних технологій для організації інформаційних процесів у професійній роботі педагогічного та науково-педагогічного працівника
316 Ресурсна валіза педагога
318 Методика викладання вибіркового модуля «Веб-технології»
320 Діяльнісний підхід у розвитку дитини дошкільного віку: сутність та особливості реалізації
321 Практика інклюзії в закладі дошкільної освіти
322 Розвиток демократичної культури в дошкільному закладі
323 Формування та розвиток ключових компетентностей молодшого школяра
324 Використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання у закладах передвищої та професійної освіти
325 Розвиток творчих здібностей учнів на уроках інформатики та в позакласній роботі
326 Шляхи подолання освітніх втрат у початковій школі
327 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах
350 Цифровий простір учителя в Новій українській школі
352 Організація освітнього середовища в закладах дошкільної освіти за критеріями якості методики ECERS-3
353 Цифрові технології інфомедійного простору в роботі педагога
355 Створюємо освітнє відео
356 Особливості викладання інтегрованого курсу «Робототехніка» у 5 класі Нової української школи»
359 Профорієнтаційна робота педагога в сучасному освітньому процесі
360 Практикум формування готовності учителів початкової школи до впровадження дослідницького методу навчання
361 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6-х класах
 
2023 рік 
300 Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти
301 Оновлення змісту освітнього процесу в контексті Базового компоненту дошкільної освіти
302 Забезпечення якості дошкільної освіти
303 Нові професійні ролі і завдання сучасного вихователя-методиста закладу дошкільної освіти
304 Освітнє дитинство: доступне та якісне дошкілля
305 Внутрішня система забезпечення якості дошкільної освіти: методична складова
306 Управління закладом дошкільної освіти в умовах автономії та децентралізації
307 Базові чинники забезпечення якості дошкільної освіти
308 Бази даних. Методика викладання вибіркового модуля «Бази даних»
309 Методика викладання вибіркових модулів «Графічний дизайн та комп’ютерна анімація»
310 Методика викладання теми «Алгоритмізація і програмування» в курсі інформатики базової школи»
311 Особливості викладання інформатики в 5 класі в умовах НУШ
312 Розбудова нової української школи:очікування, реалії, перспективи
313 Академічна свобода в НУШ: виклики та переваги (теорія і практика)
314 Педагогіка партнерства – шлях до якісної освіти
315 Використання сучасних технологій для організації інформаційних процесів у професійній роботі педагогічного та науково-педагогічного працівника
316 Ресурсна валіза педагога
317 Організація змішаного навчання учнів з використанням онлайнових технологій навчання
319 Дошкілля – перший крок до НУШ
350 Цифровий простір учителя в Новій українській школі
351 Актуальність мудрости Г. Сковороди при творенні сучасного освітнього простору
352 Організація освітнього середовища в закладах дошкільної освіти за критеріями якості методики ECERS-3
353 Цифрові технології інфомедійного простору в роботі педагога
354 Python у школі
355 Створюємо освітнє відео
356 Особливості викладання інтегрованого курсу «Робототехніка» у 5 класі Нової української школи»
357 Особливості викладання вибіркового модуля «Тривимірне моделювання» в старшій школі»
2022 рік
302 Забезпечення якості дошкільної освіти
305 Внутрішня система забезпечення якості дошкільної освіти: методична складова
306 Управління закладом дошкільної освіти в умовах автономії та децентралізації
307 Базові чинники забезпечення якості дошкільної освіти
311 Особливості викладання інформатики в 5 класі в умовах НУШ
314 Педагогіка партнерства – шлях до якісної освіти
315 Використання сучасних технологій для організації інформаційних процесів у професійній роботі педагогічного та науково-педагогічного працівника
354 Python у школі
356 Особливості викладання інтегрованого курсу «Робототехніка» у 5 класі Нової української школи»
357 Особливості викладання вибіркового модуля «Тривимірне моделювання» в старшій школі»
2021 рік
301 Оновлення змісту освітнього процесу в контексті Базового компоненту дошкільної освіти
304 Освітнє дитинство: доступне та якісне дошкілля
310 Методика викладання теми «Алгоритмізація і програмування» в курсі інформатики базової школи»
312 Розбудова нової української школи:очікування, реалії, перспективи
313 Академічна свобода в НУШ: виклики та переваги (теорія і практика) 350 Цифровий простір учителя в Новій українській школі
355 Створюємо освітнє відео
353 Цифрові технології інфо-медійного простору в роботі педагога
2020 рік
300 Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти
303 Нові професійні ролі і завдання сучасного вихователя-методиста закладу дошкільної освіти
308 Бази даних. Методика викладання вибіркового модуля «Бази даних»
309 Методика викладання вибіркових модулів «Графічний дизайн та комп’ютерна анімація»
317 Організація змішаного навчання учнів з використанням онлайнових технологій навчання   
318 Методика викладання вибіркового модуля “Веб-технології”
351 Актуальність мудрости Г. Сковороди при творенні сучасного освітнього простору
352 Організація освітнього середовища в закладах дошкільної освіти за критеріями якості методики ECERS-3

Партнери