Програми кафедри педагогіки 2025 рік 301 Оновлення змісту освітнього процесу в контексті Базового компоненту дошкільної освіти302 Забезпечення якості дошкільної освіти305 Внутрішня система забезпечення якості дошкільної освіти: методична складова307 Базові чинники забезпечення якості дошкільної освіти308 Бази даних. Методика викладання вибіркового модуля «Бази даних»309 Методика викладання вибіркових модулів «Графічний дизайн та комп’ютерна анімація»310 Методика викладання теми «Алгоритмізація і програмування» в курсі інформатики базової школи»311 Особливості викладання інформатики в 5 класі в умовах НУШ313 Академічна свобода в НУШ: виклики та переваги (теорія і практика)314 Педагогіка партнерства – шлях до якісної освіти315 Використання сучасних технологій для організації інформаційних процесів у професійній роботі педагогічного та науково-педагогічного працівника320 Діяльнісний підхід у розвитку дитини дошкільного віку: сутність та особливості реалізації321 Практика інклюзії в закладі дошкільної освіти322 Розвиток демократичної культури в дошкільному закладі323 Формування та розвиток ключових компетентностей молодшого школяра328 Підтримка педагогів ЗДО в умовах воєнного часу у роботі зучасниками освітнього процесу329 Розвиток базових компетентностей сучасного дошкільника330 Актуальні напрямки у роботі вихователя-методиста закладу дошкільної освіти331 Стратегія професійного розвитку педагогів закладів дошкільної освіти332 Організація безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти333 Особливості викладання інформатики в базовій школі в умовах НУШ334 Національно-патріотичне виховання учнів початкових класів 355 Створюємо освітнє відео356 Особливості викладання інтегрованого курсу «Робототехніка» у 5 класі Нової української школи»357 Особливості викладання вибіркового модуля «Тривимірне моделювання» в старшій школі»359 Профорієнтаційна робота педагога в сучасному освітньому процесі362 Розвиток читацької грамотності молодшого школяра363 Вчимо читати: методика «від тексту до букви»366 Педагог-медіатор: інструменти інфомедійної та цифровоїграмотності для ефективної комунікації 2024 рік 300 Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти301 Оновлення змісту освітнього процесу в контексті Базового компоненту дошкільної освіти302 Забезпечення якості дошкільної освіти304 Освітнє дитинство: доступне та якісне дошкілля305 Внутрішня система забезпечення якості дошкільної освіти: методична складова306 Управління закладом дошкільної освіти в умовах автономії та децентралізації307 Базові чинники забезпечення якості дошкільної освіти308 Бази даних. Методика викладання вибіркового модуля «Бази даних»309 Методика викладання вибіркових модулів «Графічний дизайн та комп’ютерна анімація»310 Методика викладання теми «Алгоритмізація і програмування» в курсі інформатики базової школи»311 Особливості викладання інформатики в 5 класі в умовах НУШ313 Академічна свобода в НУШ: виклики та переваги (теорія і практика)314 Педагогіка партнерства – шлях до якісної освіти315 Використання сучасних технологій для організації інформаційних процесів у професійній роботі педагогічного та науково-педагогічного працівника316 Ресурсна валіза педагога318 Методика викладання вибіркового модуля «Веб-технології»320 Діяльнісний підхід у розвитку дитини дошкільного віку: сутність та особливості реалізації321 Практика інклюзії в закладі дошкільної освіти322 Розвиток демократичної культури в дошкільному закладі323 Формування та розвиток ключових компетентностей молодшого школяра324 Використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання у закладах передвищої та професійної освіти 325 Розвиток творчих здібностей учнів на уроках інформатики та в позакласній роботі326 Шляхи подолання освітніх втрат у початковій школі 327 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах 350 Цифровий простір учителя в Новій українській школі352 Організація освітнього середовища в закладах дошкільної освіти за критеріями якості методики ECERS-3353 Цифрові технології інфомедійного простору в роботі педагога355 Створюємо освітнє відео356 Особливості викладання інтегрованого курсу «Робототехніка» у 5 класі Нової української школи»359 Профорієнтаційна робота педагога в сучасному освітньому процесі360 Практикум формування готовності учителів початкової школи до впровадження дослідницького методу навчання 361 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6-х класах 2023 рік 300 Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти301 Оновлення змісту освітнього процесу в контексті Базового компоненту дошкільної освіти302 Забезпечення якості дошкільної освіти303 Нові професійні ролі і завдання сучасного вихователя-методиста закладу дошкільної освіти304 Освітнє дитинство: доступне та якісне дошкілля305 Внутрішня система забезпечення якості дошкільної освіти: методична складова306 Управління закладом дошкільної освіти в умовах автономії та децентралізації307 Базові чинники забезпечення якості дошкільної освіти308 Бази даних. Методика викладання вибіркового модуля «Бази даних»309 Методика викладання вибіркових модулів «Графічний дизайн та комп’ютерна анімація»310 Методика викладання теми «Алгоритмізація і програмування» в курсі інформатики базової школи»311 Особливості викладання інформатики в 5 класі в умовах НУШ312 Розбудова нової української школи:очікування, реалії, перспективи313 Академічна свобода в НУШ: виклики та переваги (теорія і практика)314 Педагогіка партнерства – шлях до якісної освіти315 Використання сучасних технологій для організації інформаційних процесів у професійній роботі педагогічного та науково-педагогічного працівника316 Ресурсна валіза педагога317 Організація змішаного навчання учнів з використанням онлайнових технологій навчання319 Дошкілля – перший крок до НУШ 350 Цифровий простір учителя в Новій українській школі351 Актуальність мудрости Г. Сковороди при творенні сучасного освітнього простору352 Організація освітнього середовища в закладах дошкільної освіти за критеріями якості методики ECERS-3353 Цифрові технології інфомедійного простору в роботі педагога354 Python у школі355 Створюємо освітнє відео356 Особливості викладання інтегрованого курсу «Робототехніка» у 5 класі Нової української школи»357 Особливості викладання вибіркового модуля «Тривимірне моделювання» в старшій школі» 2022 рік 302 Забезпечення якості дошкільної освіти305 Внутрішня система забезпечення якості дошкільної освіти: методична складова306 Управління закладом дошкільної освіти в умовах автономії та децентралізації307 Базові чинники забезпечення якості дошкільної освіти311 Особливості викладання інформатики в 5 класі в умовах НУШ314 Педагогіка партнерства – шлях до якісної освіти315 Використання сучасних технологій для організації інформаційних процесів у професійній роботі педагогічного та науково-педагогічного працівника354 Python у школі356 Особливості викладання інтегрованого курсу «Робототехніка» у 5 класі Нової української школи»357 Особливості викладання вибіркового модуля «Тривимірне моделювання» в старшій школі» 2021 рік 301 Оновлення змісту освітнього процесу в контексті Базового компоненту дошкільної освіти304 Освітнє дитинство: доступне та якісне дошкілля310 Методика викладання теми «Алгоритмізація і програмування» в курсі інформатики базової школи»312 Розбудова нової української школи:очікування, реалії, перспективи313 Академічна свобода в НУШ: виклики та переваги (теорія і практика) 350 Цифровий простір учителя в Новій українській школі355 Створюємо освітнє відео353 Цифрові технології інфо-медійного простору в роботі педагога 2020 рік 300 Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти303 Нові професійні ролі і завдання сучасного вихователя-методиста закладу дошкільної освіти308 Бази даних. Методика викладання вибіркового модуля «Бази даних»309 Методика викладання вибіркових модулів «Графічний дизайн та комп’ютерна анімація»317 Організація змішаного навчання учнів з використанням онлайнових технологій навчання 318 Методика викладання вибіркового модуля “Веб-технології” 351 Актуальність мудрости Г. Сковороди при творенні сучасного освітнього простору352 Організація освітнього середовища в закладах дошкільної освіти за критеріями якості методики ECERS-3