2024 рік
300 Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти
301 Оновлення змісту освітнього процесу в контексті Базового компоненту дошкільної освіти
302 Забезпечення якості дошкільної освіти
304 Освітнє дитинство: доступне та якісне дошкілля
305 Внутрішня система забезпечення якості дошкільної освіти: методична складова
306 Управління закладом дошкільної освіти в умовах автономії та децентралізації
307 Базові чинники забезпечення якості дошкільної освіти
308 Бази даних. Методика викладання вибіркового модуля «Бази даних»
309 Методика викладання вибіркових модулів «Графічний дизайн та комп’ютерна анімація»
310 Методика викладання теми «Алгоритмізація і програмування» в курсі інформатики базової школи»
311 Особливості викладання інформатики в 5 класі в умовах НУШ
313 Академічна свобода в НУШ: виклики та переваги (теорія і практика)
314 Педагогіка партнерства – шлях до якісної освіти
315 Використання сучасних технологій для організації інформаційних процесів у професійній роботі педагогічного та науково-педагогічного працівника
316 Ресурсна валіза педагога
318 Методика викладання вибіркового модуля «Веб-технології»
320 Діяльнісний підхід у розвитку дитини дошкільного віку: сутність та особливості реалізації
321 Практика інклюзії в закладі дошкільної освіти
322 Розвиток демократичної культури в дошкільному закладі
323 Формування та розвиток ключових компетентностей молодшого школяра
324 Використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання у закладах передвищої та професійної освіти
325 Розвиток творчих здібностей учнів на уроках інформатики та в позакласній роботі
326 Шляхи подолання освітніх втрат у початковій школі