Програми кафедри педагогіки

2023 рік 
314 Педагогіка пертнерства – шлях до якісної освіти
316 Ресурсна валіза педагога
319 Дошкілля – перший крок до НУШ
2022 рік
302 Забезпечення якості дошкільної освіти
305 Внутрішня система забезпечення якості дошкільної освіти: методична складова
306 Управління закладом дошкільної освіти в умовах автономії та децентралізації
307 Базові чинники забезпечення якості дошкільної освіти
311 Особливості викладання інформатики в 5 класі в умовах НУШ
314 Педагогіка партнерства – шлях до якісної освіти
315 Використання сучасних технологій для організації інформаційних процесів у професійній роботі педагогічного та науково-педагогічного працівника
354 Python у школі
356 Особливості викладання інтегрованого курсу «Робототехніка» у 5 класі Нової української школи»
357 Особливості викладання вибіркового модуля «Тривимірне моделювання» в старшій школі»
2021 рік
301 Оновлення змісту освітнього процесу в контексті Базового компоненту дошкільної освіти
304 Освітнє дитинство: доступне та якісне дошкілля
310 Методика викладання теми «Алгоритмізація і програмування» в курсі інформатики базової школи»
312 Розбудова нової української школи:очікування, реалії, перспективи
313 Академічна свобода в НУШ: виклики та переваги (теорія і практика) 350 Цифровий простір учителя в Новій українській школі
355 Створюємо освітнє відео
353 Цифрові технології інфо-медійного простору в роботі педагога
2020 рік
300 Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти
303 Нові професійні ролі і завдання сучасного вихователя-методиста закладу дошкільної освіти
308 Бази даних. Методика викладання вибіркового модуля «Бази даних»
309 Методика викладання вибіркових модулів «Графічний дизайн та комп’ютерна анімація»
317 Організація змішаного навчання учнів з використанням онлайнових технологій навчання   
318 Методика викладання вибіркового модуля “Веб-технології”
351 Актуальність мудрости Г. Сковороди при творенні сучасного освітнього простору
352 Організація освітнього середовища в закладах дошкільної освіти за критеріями якості методики ECERS-3

Партнери