Програми кафедри педагогіки 2023 рік 314 Педагогіка пертнерства – шлях до якісної освіти 316 Ресурсна валіза педагога319 Дошкілля – перший крок до НУШ 2022 рік 302 Забезпечення якості дошкільної освіти305 Внутрішня система забезпечення якості дошкільної освіти: методична складова306 Управління закладом дошкільної освіти в умовах автономії та децентралізації307 Базові чинники забезпечення якості дошкільної освіти311 Особливості викладання інформатики в 5 класі в умовах НУШ314 Педагогіка партнерства – шлях до якісної освіти315 Використання сучасних технологій для організації інформаційних процесів у професійній роботі педагогічного та науково-педагогічного працівника354 Python у школі356 Особливості викладання інтегрованого курсу «Робототехніка» у 5 класі Нової української школи»357 Особливості викладання вибіркового модуля «Тривимірне моделювання» в старшій школі» 2021 рік 301 Оновлення змісту освітнього процесу в контексті Базового компоненту дошкільної освіти304 Освітнє дитинство: доступне та якісне дошкілля310 Методика викладання теми «Алгоритмізація і програмування» в курсі інформатики базової школи»312 Розбудова нової української школи:очікування, реалії, перспективи313 Академічна свобода в НУШ: виклики та переваги (теорія і практика) 350 Цифровий простір учителя в Новій українській школі355 Створюємо освітнє відео353 Цифрові технології інфо-медійного простору в роботі педагога 2020 рік 300 Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти303 Нові професійні ролі і завдання сучасного вихователя-методиста закладу дошкільної освіти308 Бази даних. Методика викладання вибіркового модуля «Бази даних»309 Методика викладання вибіркових модулів «Графічний дизайн та комп’ютерна анімація»317 Організація змішаного навчання учнів з використанням онлайнових технологій навчання 318 Методика викладання вибіркового модуля “Веб-технології” 351 Актуальність мудрости Г. Сковороди при творенні сучасного освітнього простору352 Організація освітнього середовища в закладах дошкільної освіти за критеріями якості методики ECERS-3