Програми кафедри гуманітарної освіти

2025 рік
105 Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання інтегрованого мовно-літературного курсу (українська мова, українська та зарубіжна літератури) в 5-6 класах нової української школи
107 Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання мистецтва у новій українській школі
108 Нові орієнтири дошкільної мистецької освіти: діяльнісний підхід до музичного виховання в умовах упровадження нової української школи
113 Нові орієнтири образотворчої освіти: діяльнісний підхід до навчання образотворчого мистецтва у 5-6 класах нової української школи
117 Українська мова та література в 5-6 класах нової української школи: модель активного навчання
120 Розвиток мовно-комунікативної компетентності учнів на уроках англійської мови за новим Державним стандартом базової середньої освіти
121 Розвиток читацької грамотності учнів на уроках зарубіжної літератури за новим Державним стандартом базової середньої освіти
122 Конструювання музичного заняття за вимогами новогоДержавного стандарту дошкільної освіти
123 Конструювання сучасного уроку музичного мистецтва за модельними програмами НУШ
124 Робота з текстом на уроках мовно-літературної освітньої галузі
125 Конструювання сучасного уроку мистецтва за модельними програмами НУШ
130 Сучасні підходи до викладання англійської мови в НУШ: інновації, комунікація, інструменти
131 Сучасні підходи до викладання іспанської мови в НУШ: інновації, комунікація, інструменти
132 Сучасні підходи до викладання французької мови в НУШ: інновації, комунікація, інструменти
133 Діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури
за новим Державним стандартом базової середньої освіти

134 Розвиток аналітичного та критичного мислення на уроках
української мови та літератури в 7 – 9 класах НУШ

135 Актуальні напрямки мистецької освіти: діяльнісний
підхід до навчання музичного мистецтва в 7-9 класах Нової української школи

140 Діяльнісний підхід до вивчення польської мови за новим Державним стандартом базової середньої освіти
150 Діяльнісний підхід до викладання інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) у 5-6 класах нової української школи
151 Інструменти і техніки формувального оцінювання на уроках мовно-літературної освітньої галузі
153 Як стати компетентним мовцем: п’ять кроків до мети
155 Нова редакція українського правопису: що потрібно знати освітянам
156 Медіакомпетенція як засіб створення середовища культурного й духовного зростання молоді
157 Арттерапевтичні практики за мотивами українського модерну в контексті світової культури
161 Формування української національної та громадянської
ідентичності учнів

162 Нейромережі та штучний інтелект для рішення освітніх завдань
163 Культура професійного педагогічного мовлення
164 Роль феномену творчого генія художників-стипендіатів
Кир Андрея Шептицького у формуванні української
національної й громадянської ідентичності учнів
2024 рік
100 Професійний розвиток вчителя англійської мови в умовах упровадження нової української школи
101 Нові орієнтири освітньої галузі «іноземні мови»: діяльнісний підхід до навчання англійської мови в 5-6 класах нової української школи
103 Розвиток предметно-методичної та цифрової компетентностей на уроках зарубіжної літератури (основна та старша школа)
104 Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури в 5-6 класах нової української школи
105 Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання інтегрованого мовно-літературного курсу (українська мова, українська та зарубіжна літератури) в 5-6 класах нової української школи
106 Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: Діяльнісний підхід до вивчення іспанської мови У 5 – 6 класах Нової української школи
107 Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання мистецтва у новій українській школі
108 Нові орієнтири дошкільної мистецької освіти: діяльнісний підхід до музичного виховання в умовах упровадження нової української школи
109 Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання музичного мистецтва в 5-6 класах нової української школи
111 Дидактична структура та принципи організації сучасного уроку німецької мови у світлі вимог комунікативної методики та компетентнісно орієнтованого навчання
112 Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: діяльнісний підхід до вивчення німецької мови у 5 – 6 класах Нової української школи
113 Нові орієнтири образотворчої освіти: діяльнісний підхід до навчання образотворчого мистецтва у 5-6 класах нової української школи
114 Сучасні підходи до вивчення польської мови в умовах нової української школи
115 Професійний розвиток учителя польської мови в умовах упровадження Нової української школи
116 Комунікативно-діяльнісний підхід у навчанні української мови та літератури
117 Українська мова та література в 5-6 класах нової української школи: модель активного навчання
118 Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: діяльнісний підхід до вивчення французької мови у 5 – 6 класах Нової української школи
120 Розвиток мовно-комунікативної компетентності учнів на уроках англійської мови за новим Державним стандартом базової середньої освіти
121 Розвиток читацької грамотності учнів на уроках зарубіжної літератури за новим Державним стандартом базової середньої освіти
122 Конструювання музичного заняття за вимогами нового
Державного стандарту дошкільної освіти

123 Конструювання сучасного уроку музичного мистецтва за модельними програмами НУШ
124 Робота з текстом на уроках мовно-літературної освітньої галузі
125 Конструювання сучасного уроку мистецтва за модельними програмами НУШ
126 Розвиток компетентностей у системі позашкільної освіти
127 Орфографічний практикум
128 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах
150 Діяльнісний підхід до викладання інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) у 5-6 класах нової української школи
151 Інструменти і техніки формувального оцінювання на уроках мовно-літературної освітньої галузі
153 Як стати компетентним мовцем: п’ять кроків до мети
154 Культура мовлення сучасного педагога
155 Нова редакція українського правопису: що потрібно знати освітянам
156 Медіакомпетенція як засіб створення середовища культурного й духовного зростання молоді
157 Арттерапевтичні практики за мотивами українського модерну в контексті світової культури
158 Нейромережі та штучний інтелект для створення навчального контенту
159 Інструменти і техніки планування уроку з англійської
мови
160 Подолання освітніх втрат з української мови та літератури
Інструменти штучного інтелекту для розробки практичних завдань у процесі вивчення предметів мовно-літературної освітньої галузі
161 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах
2023 рік
100 Професійний розвиток вчителя англійської мови в умовах упровадження нової української школи
101 Нові орієнтири освітньої галузі «іноземні мови»: діяльнісний підхід до навчання англійської мови в 5-6 класах нової української школи
102 Мовно-комунікативна компетентність педагога Нової української школи
103 Розвиток предметно-методичної та цифрової компетентностей на уроках зарубіжної літератури (основна та старша школа)
104 Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури в 5-6 класах нової української школи
105 Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання інтегрованого мовно-літературного курсу (українська мова, українська та зарубіжна літератури) в 5-6 класах нової української школи
106 Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: Діяльнісний підхід до вивчення іспанської мови У 5 – 6 класах Нової української школи
107 Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання мистецтва у новій українській школі
108 Нові орієнтири дошкільної мистецької освіти: діяльнісний підхід до музичного виховання в умовах упровадження нової української школи
109 Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання музичного мистецтва в 5-6 класах нової української школи
110 Професійний розвиток музичного керівника закладів дошкільної освіти в умовах упровадження Нової української школи
111 Дидактична структура та принципи організації сучасного уроку німецької мови у світлі вимог комунікативної методики та компетентнісно орієнтованого навчання
112 Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: діяльнісний підхід до вивчення німецької мови у 5 – 6 класах Нової української школи
113 Нові орієнтири образотворчої освіти: діяльнісний підхід до навчання образотворчого мистецтва у 5-6 класах нової української школи
114 Сучасні підходи до вивчення польської мови в умовах нової української школи
115 Професійний розвиток учителя польської мови в умовах упровадження Нової української школи
116 Комунікативно-діяльнісний підхід у навчанні української мови та літератури
117 Українська мова та література в 5-6 класах нової української школи: модель активного навчання
118 Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: діяльнісний підхід до вивчення французької мови у 5 – 6 класах Нової української школи
150 Діяльнісний підхід до викладання інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) у 5-6 класах нової української школи
151 Інструменти і техніки формувального оцінювання на уроках мовно-літературної освітньої галузі
152 Діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури в 5-6 класах Нової української школи
153 Як стати компетентним мовцем: п’ять кроків до мети
154 Культура мовлення сучасного педагога
155 Нова редакція українського правопису: що потрібно знати освітянам
156 Медіакомпетенція як засіб створення середовища культурного й духовного зростання молоді
157 Арттерапевтичні практики за мотивами українського модерну в контексті світової культури
158 Нейромережі та штучний інтелект для створення навчального контенту
159 Інструменти і техніки планування уроку з англійської
мови
2022 рік
101 Нові орієнтири освітньої галузі «іноземні мови»: діяльнісний підхід до навчання англійської мови в 5-6 класах нової української школи
104 Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури в 5-6 класах нової української школи
105 Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання інтегрованого мовно-літературного курсу (українська мова, українська та зарубіжна літератури) в 5-6 класах нової української школи
106 Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: Діяльнісний підхід до вивчення іспанської мови У 5 – 6 класах Нової української школи
108 Нові орієнтири дошкільної мистецької освіти: діяльнісний підхід до музичного виховання в умовах упровадження нової української школи
109 Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання музичного мистецтва в 5-6 класах нової української школи
112 Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: діяльнісний підхід до вивчення німецької мови у 5 – 6 класах Нової української школи
117 Українська мова та література в 5-6 класах нової української школи: модель активного навчання
118 Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: діяльнісний підхід до вивчення французької мови у 5 – 6 класах Нової української школи
150 Діяльнісний підхід до викладання інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) у 5-6 класах нової української школи
152 Діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури в 5-6 класах Нової української школи
156 Медіакомпетенція як засіб створення середовища культурного й духовного зростання молоді
2021 рік
100 Професійний розвиток вчителя англійської мови в умовах упровадження нової української школи
103 Розвиток предметно-методичної та цифрової компетентностей на уроках зарубіжної літератури (основна та старша школа)
110 Професійний розвиток музичного керівника закладів дошкільної освіти в умовах упровадження Нової української школи
111 Дидактична структура та принципи організації сучасного уроку німецької мови у світлі вимог комунікативної методики та компетентнісно орієнтованого навчання
114 Сучасні підходи до вивчення польської мови в умовах нової української школи
115 Професійний розвиток учителя польської мови в умовах упровадження Нової української школи
116 Комунікативно-діяльнісний підхід у навчанні української мови та літератури
153 Як стати компетентним мовцем: п’ять кроків до мети
154 Культура мовлення сучасного педагога
Партнери