Програми кафедри освітньої політики

2023 рік
219 Сучасний урок фізичної культури в контексті Нової української школи
220 Технологічна компетентність учителів трудового навчання, предмета «Технології»
2022 рік
202 Управлінська діяльність новопризначених заступників керівників закладів загальної середньої освіти в умовах Нової української школи 
203 Зміна культури оцінювання в новій українській школі й упровадження формувального оцінювання у середній та старшій школі: роль адміністрації ЗЗСО
204 Управлінська діяльність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах Нової української школи
205 Автономія ЗЗСО в умовах Нової української школи
206 Управлінська діяльність новопризначених керівників ЗЗСО в умовах Нової української школи
209 Розвиток ключових компетентностей учнів при викладанні предмета «Основи здоров’я»
210 Викладання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 5- 6-х класах (адаптаційний цикл)
213 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 5-х – 6-их класах
214 Особливості викладання предмета «Фізична культура» в Новій українській школі у 5-6-х класах
215 Методика навчання новітніх варіативних модулів модельної навчальної програми з фізичної культури
216 Розвиток ключових компетентностей дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання
217 Розвиток ключових компетентностей учнів початкових класів НУШ через фізкультурну освітню галузь
218 Формування фізкультурної грамотності учнів
251 Надання домедичної допомоги: що потрібно вміти кожному учаснику освітнього процесу для збереження життя
252 Інклюзивне фізичне виховання
253 Формування культури академічної доброчесності у ЗЗСО: роль керівників та їхніх заступників
255 Як залучити фінансові ресурси для освітнього проєкту
258 Якість освіти, як комплексна оціночна категорія
259 Специфіка фінансово-економічних відносин у сфері загальної середньої освіти
2021 рік
200 Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (виховна робота)
201 Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (навчально-методична робота)
208 Сучасні підходи до організації методичної роботи в закладах позашкільної освіти
211 Нові підходи у викладання трудового навчання та технологій
212 Розвиток ключових компетентностей при викладанні трудового навчання та технології
254 Метод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання
256 Цифрова школа або 8 простих кроків до цифровізації освітнього процесу
257 Google-сервіси в роботі педагога
2020 рік
207 Стратегія розвитку позашкільної освіти
250 Атестація педагогічних працівників: виклики сьогодення та перспективи змін. Сертифікація
Партнери