Програми кафедри освітньої політики 2023 рік 219 Сучасний урок фізичної культури в контексті Нової української школи 220 Технологічна компетентність учителів трудового навчання, предмета «Технології» 2022 рік 202 Управлінська діяльність новопризначених заступників керівників закладів загальної середньої освіти в умовах Нової української школи 203 Зміна культури оцінювання в новій українській школі й упровадження формувального оцінювання у середній та старшій школі: роль адміністрації ЗЗСО204 Управлінська діяльність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах Нової української школи 205 Автономія ЗЗСО в умовах Нової української школи206 Управлінська діяльність новопризначених керівників ЗЗСО в умовах Нової української школи 209 Розвиток ключових компетентностей учнів при викладанні предмета «Основи здоров’я»210 Викладання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 5- 6-х класах (адаптаційний цикл)213 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 5-х – 6-их класах214 Особливості викладання предмета «Фізична культура» в Новій українській школі у 5-6-х класах215 Методика навчання новітніх варіативних модулів модельної навчальної програми з фізичної культури216 Розвиток ключових компетентностей дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання217 Розвиток ключових компетентностей учнів початкових класів НУШ через фізкультурну освітню галузь218 Формування фізкультурної грамотності учнів 251 Надання домедичної допомоги: що потрібно вміти кожному учаснику освітнього процесу для збереження життя252 Інклюзивне фізичне виховання253 Формування культури академічної доброчесності у ЗЗСО: роль керівників та їхніх заступників 255 Як залучити фінансові ресурси для освітнього проєкту 258 Якість освіти, як комплексна оціночна категорія259 Специфіка фінансово-економічних відносин у сфері загальної середньої освіти 2021 рік 200 Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (виховна робота)201 Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (навчально-методична робота) 208 Сучасні підходи до організації методичної роботи в закладах позашкільної освіти 211 Нові підходи у викладання трудового навчання та технологій212 Розвиток ключових компетентностей при викладанні трудового навчання та технології 254 Метод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання 256 Цифрова школа або 8 простих кроків до цифровізації освітнього процесу257 Google-сервіси в роботі педагога 2020 рік 207 Стратегія розвитку позашкільної освіти 250 Атестація педагогічних працівників: виклики сьогодення та перспективи змін. Сертифікація