Програми кафедри освітньої політики 2025 рік 205 Управлінська діяльність керівника закладу загальноїсередньої освіти в умовах автономії та децентралізації 210 Викладання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 5- 6-х класах (адаптаційний цикл) 211 Нові підходи до викладання трудового навчання та технологій 213 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 5-6 класах 214 Особливості викладання предмета «Фізична культура» в Новій українській школі у 5-6-х класах 215 Методика навчання новітніх варіативних модулів модельної навчальної програми з фізичної культури 216 Розвиток ключових компетентностей дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання 217 Розвиток ключових компетентностей учнів початкових класів НУШ через фізкультурну освітню галузь 218 Формування фізкультурної грамотності учнів 221 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 7 – 9 класах 222 Здорова школа: ролі та ресурси 225 Безпечна і здорова школа: освітнє середовище у воєнний/повоєнний час 226 «Фізична культура». Особливості викладання у 7-9 класах Нової української школи 228 Виховна робота в закладах загальної середньої освіти в умовах війни та повоєнної відбудови 229 Стратегічне управління персоналом у закладі освіти: ефективна кадрова політика та професійний розвиток педагогів 230 Успішне подолання освітніх втрат: алгоритм для шкільної адміністрації 231 Цифрові інструменти в роботі управлінця 232 Формування цифрової грамотності фахівців фізичної культури 234 Фізкультура для дітей з особливими освітніми потребами 252 Інклюзивне фізичне виховання 254 Метод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання 255 Як залучити фінансові ресурси для освітнього проєкту 260 Розбудова інклюзивного освітнього середовища та управлінський супровід інклюзивного навчання у ЗЗСО 264 Всеукраїнська школа онлайн в дії. Викладання предмету “Основи здоров’я” (8-9 клас) 266 Документообіг у ЗЗСО 267 Нові підходи до атестації педагогічних працівників, оцінювання їх педагогічної діяльності. Сертифікація 269 Основи фінансової грамотності в загальноосвітніх навчальних закладах 270 Основи підприємництва 271 Моделювання уроку у контексті реалізації державного стандарту НУШ 272 Основи шкільної медіації 273 Домедична допомога: формуємо навички збереження життя та здоров’я 274 Фізичне виховання для дітей з розладами аутичного спектра 2024 рік 200 Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (виховна робота) 201 Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (навчально-методична робота) 202 Управлінська діяльність новопризначених заступників керівників закладів загальної середньої освіти в умовах Нової української школи 203 Зміна культури оцінювання в новій українській школі й упровадження формувального оцінювання у середній та старшій школі: роль адміністрації ЗЗСО 204 Управлінська діяльність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах Нової української школи 205 Управлінська діяльність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах автономії та децентралізації 206 Управлінська діяльність новопризначених керівників ЗЗСО в умовах Нової української школи 207 Стратегія розвитку позашкільної освіти 208 Сучасні підходи до організації методичної роботи в закладах позашкільної освіти 209 Розвиток ключових компетентностей учнів при викладанні предмета «Основи здоров’я» 210 Викладання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 5- 6-х класах (адаптаційний цикл) 211 Нові підходи у викладання трудового навчання та технологій 212 Розвиток ключових компетентностей при викладанні трудового навчання та технології 213 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 5-х – 6-их класах 214 Особливості викладання предмета «Фізична культура» в Новій українській школі у 5-6-х класах 215 Методика навчання новітніх варіативних модулів модельної навчальної програми з фізичної культури 216 Розвиток ключових компетентностей дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання 217 Розвиток ключових компетентностей учнів початкових класів НУШ через фізкультурну освітню галузь 218 Формування фізкультурної грамотності учнів 221 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 7 – 9 класах 222 Здорова школа: ролі та ресурси 223 Якість освіти в Новій українській школі 224 Інтегрований курс «Здоров’я, безпека та добробут» у Новій українській школі (7- 9 клас / предметний цикл). Особливості викладання у 7 класі 225 Безпечна і здорова школа: освітнє середовище у воєнний/повоєнний час 226 «Фізична культура». Особливості викладання у 7-9 класах Нової української школи 227 Лікувальна фізкультура для дітей з особливими освітніми потребами 231 Впровадження реформи НУШ: завершення адаптаційного циклу 251 Надання домедичної допомоги: що потрібно вміти кожному учаснику освітнього процесу для збереження життя 252 Інклюзивне фізичне виховання 253 Формування культури академічної доброчесності у ЗЗСО: роль керівників та їхніх заступників 254 Метод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання 255 Як залучити фінансові ресурси для освітнього проєкту 259 Специфіка фінансово-економічних відносин у сфері загальної середньої освіти 260 Розбудова інклюзивного освітнього середовища та управлінський супровід інклюзивного навчання у ЗЗСО 261 Чат GPT у роботі вчителя: виклики та можливості 262 Чат GPT у роботі освітнього управлінця: виклики та можливості 263 Результати PISA 2022: що варто знати та врахувати шкільним управлінцям 264 Всеукраїнська школа онлайн в дії. Викладання предмету “Основи здоров’я” (8-9 клас) 265 Підприємливість та фінансова грамотність 266 Документообіг у ЗЗСО 267 Нові підходи до атестації педагогічних працівників, оцінювання їх педагогічної діяльності. Сертифікація 284 Здорова школа – здорова громада 285 Впровадження реформи НУШ: завершення адаптаційного циклу 2023 рік 200 Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (виховна робота) 201 Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (навчально-методична робота) 202 Управлінська діяльність новопризначених заступників керівників закладів загальної середньої освіти в умовах Нової української школи 203 Зміна культури оцінювання в новій українській школі й упровадження формувального оцінювання у середній та старшій школі: роль адміністрації ЗЗСО 204 Управлінська діяльність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах Нової української школи 205 Автономія ЗЗСО в умовах Нової української школи 206 Управлінська діяльність новопризначених керівників ЗЗСО в умовах Нової української школи 207 Стратегія розвитку позашкільної освіти 208 Сучасні підходи до організації методичної роботи в закладах позашкільної освіти 209 Розвиток ключових компетентностей учнів при викладанні предмета «Основи здоров’я» 210 Викладання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 5- 6-х класах (адаптаційний цикл) 211 Нові підходи у викладання трудового навчання та технологій 212 Розвиток ключових компетентностей при викладанні трудового навчання та технології 213 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 5-х – 6-их класах 214 Особливості викладання предмета «Фізична культура» в Новій українській школі у 5-6-х класах 215 Методика навчання новітніх варіативних модулів модельної навчальної програми з фізичної культури 216 Розвиток ключових компетентностей дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання 217 Розвиток ключових компетентностей учнів початкових класів НУШ через фізкультурну освітню галузь 218 Формування фізкультурної грамотності учнів 250 Атестація педагогічних працівників: виклики сьогодення та перспективи змін. Сертифікація 251 Надання домедичної допомоги: що потрібно вміти кожному учаснику освітнього процесу для збереження життя 252 Інклюзивне фізичне виховання 253 Формування культури академічної доброчесності у ЗЗСО: роль керівників та їхніх заступників 254 Метод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання 255 Як залучити фінансові ресурси для освітнього проєкту 256 Цифрова школа або 8 простих кроків до цифровізації освітнього процесу 257 Google-сервіси в роботі педагога 258 Якість освіти, як комплексна оціночна категорія 259 Специфіка фінансово-економічних відносин у сфері загальної середньої освіти 2022 рік 202 Управлінська діяльність новопризначених заступників керівників закладів загальної середньої освіти в умовах Нової української школи 203 Зміна культури оцінювання в новій українській школі й упровадження формувального оцінювання у середній та старшій школі: роль адміністрації ЗЗСО204 Управлінська діяльність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах Нової української школи 205 Автономія ЗЗСО в умовах Нової української школи206 Управлінська діяльність новопризначених керівників ЗЗСО в умовах Нової української школи 209 Розвиток ключових компетентностей учнів при викладанні предмета «Основи здоров’я»210 Викладання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 5- 6-х класах (адаптаційний цикл)213 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 5-х – 6-их класах214 Особливості викладання предмета «Фізична культура» в Новій українській школі у 5-6-х класах215 Методика навчання новітніх варіативних модулів модельної навчальної програми з фізичної культури216 Розвиток ключових компетентностей дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання217 Розвиток ключових компетентностей учнів початкових класів НУШ через фізкультурну освітню галузь218 Формування фізкультурної грамотності учнів 251 Надання домедичної допомоги: що потрібно вміти кожному учаснику освітнього процесу для збереження життя252 Інклюзивне фізичне виховання253 Формування культури академічної доброчесності у ЗЗСО: роль керівників та їхніх заступників 255 Як залучити фінансові ресурси для освітнього проєкту 258 Якість освіти, як комплексна оціночна категорія259 Специфіка фінансово-економічних відносин у сфері загальної середньої освіти 2021 рік 200 Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (виховна робота)201 Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (навчально-методична робота) 208 Сучасні підходи до організації методичної роботи в закладах позашкільної освіти 211 Нові підходи у викладання трудового навчання та технологій212 Розвиток ключових компетентностей при викладанні трудового навчання та технології 254 Метод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання 256 Цифрова школа або 8 простих кроків до цифровізації освітнього процесу257 Google-сервіси в роботі педагога 2020 рік 207 Стратегія розвитку позашкільної освіти 250 Атестація педагогічних працівників: виклики сьогодення та перспективи змін. Сертифікація