Програми кафедри освітньої політики 2026 рік 202 Управлінська діяльність новопризначених заступників керівників закладів загальної середньої освіти в умовах Нової української школи205 Управлінська діяльність керівника закладу загальноїсередньої освіти в умовах автономії та децентралізації206 Управлінська діяльність новопризначених керівників ЗЗСО в умовах Нової української школи210 Викладання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 5- 6-х класах (адаптаційний цикл)211 Нові підходи до викладання трудового навчання та технологій213 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 5-6 класах215 Методика навчання новітніх варіативних модулів модельної навчальної програми з фізичної культури216 Розвиток ключових компетентностей дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання217 Розвиток ключових компетентностей учнів початкових класів НУШ через фізкультурну освітню галузь 221 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 7 – 9 класах222 Здорова школа: ролі та ресурси224 Інтегрований курс «Здоров’я, безпека та добробут» у Новій українській школі (7-9 клас / предметний цикл). Особливості викладання у 7 класі225 Безпечна і здорова школа: освітнє середовище у воєнний/повоєнний час226 «Фізична культура». Особливості викладання у 7-9 класах Нової української школи228 Виховна робота в закладах загальної середньої освіти в умовах війни та повоєнної відбудови229 Стратегічне управління персоналом у закладі освіти: ефективна кадрова політика та професійний розвиток педагогів230 Успішне подолання освітніх втрат: алгоритм для шкільної адміністрації231 Цифрові інструменти в роботі управлінця232 Формування цифрової грамотності фахівців фізичної культури233 Формування професійних компетентностей педагогів до викладання курсу “Підприємництво і фінансова грамотність” у 8-9 класах Нової української школи234 Фізкультура для дітей з особливими освітніми потребами235 Наступність початкової і базової школи: управлінський підхід 236 Управлінська діяльність директора ІРЦ252 Інклюзивне фізичне виховання254 Метод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання255 Як залучити фінансові ресурси для освітнього проєкту260 Розбудова інклюзивного освітнього середовища та управлінський супровід інклюзивного навчання у ЗЗСО261 Чат GPT у роботі вчителя: виклики та можливості263 Результати PISA: що варто знати та врахувати шкільним управлінцям264 Всеукраїнська школа онлайн в дії. Викладання предмету “Основи здоров’я” (8-9 клас)266 Документообіг у ЗЗСО267 Нові підходи до атестації педагогічних працівників, оцінювання їх педагогічної діяльності. Сертифікація269 Основи фінансової грамотності в загальноосвітніх навчальних закладах270 Основи підприємництва271 Моделювання уроку у контексті реалізації державного стандарту НУШ272 Основи шкільної медіації273 Домедична допомога: формуємо навички збереження життя та здоров’я 274 Фізичне виховання для дітей з розладами аутичного спектра 307 Базові чинники забезпечення якості дошкільної освіти331 Стратегія професійного розвитку педагогів закладів дошкільної освіти332 Організація безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти 1.205 Трансформація фізичної культури в НУШ: методики та практики для 5-9 класів1.206 Інноваційні та міждисциплінарні методики навчання з фізичного виховання в дошкільній освіті1.207 Інноваційні та міждисциплінарні методики навчання з фізичного виховання у початковій освіті1.208 Лідерство в освіті1.209 Соціальне шкільне підприємництво1.210 “Підприємництво та фінансова грамотність” у Новій українській школі: впровадження та викладання1.211 Роль керівника у творенні культури школи1.212 Управлінська діяльність керівників закладів позашкільної освіти в сучасних умовах1.258 Проєктне навчання для позашкільної освіти, елементи фандрайзингу: від ідеї до фінансування1.259 Освітній пазл: як поєднати планування, урок, оцінювання та контроль1.260 Активізація ролі батьків та учнівства у співпраці зі школою1.262 Школа емоційного добробуту 1.263 Фізична культура в сучасному світі: штучний інтелект на допомогу вчителю 1.264 Атестація педагогічних працівників за оновленим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Сертифікація1.265 Scaffold: як інтегрувати ключові компетентності в освітню практику 2025 рік 202 Управлінська діяльність новопризначених заступників керівників закладів загальної середньої освіти в умовах Нової української школи205 Управлінська діяльність керівника закладу загальноїсередньої освіти в умовах автономії та децентралізації206 Управлінська діяльність новопризначених керівників ЗЗСО в умовах Нової української школи210 Викладання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 5- 6-х класах (адаптаційний цикл)211 Нові підходи до викладання трудового навчання та технологій213 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 5-6 класах214 Особливості викладання предмета «Фізична культура» в Новій українській школі у 5-6-х класах215 Методика навчання новітніх варіативних модулів модельної навчальної програми з фізичної культури216 Розвиток ключових компетентностей дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання217 Розвиток ключових компетентностей учнів початкових класів НУШ через фізкультурну освітню галузь218 Формування фізкультурної грамотності учнів221 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 7 – 9 класах222 Здорова школа: ролі та ресурси 224 Інтегрований курс «Здоров’я, безпека та добробут» у Новій українській школі (7-9 клас / предметний цикл). Особливості викладання у 7 класі 225 Безпечна і здорова школа: освітнє середовище у воєнний/повоєнний час226 «Фізична культура». Особливості викладання у 7-9 класах Нової української школи228 Виховна робота в закладах загальної середньої освіти в умовах війни та повоєнної відбудови229 Стратегічне управління персоналом у закладі освіти: ефективна кадрова політика та професійний розвиток педагогів230 Успішне подолання освітніх втрат: алгоритм для шкільної адміністрації231 Цифрові інструменти в роботі управлінця232 Формування цифрової грамотності фахівців фізичної культури 233 Формування професійних компетентностей педагогів до викладання курсу “Підприємництво і фінансова грамотність” у 8-9 класах Нової української школи 234 Фізкультура для дітей з особливими освітніми потребами 235 Наступність початкової і базової школи: управлінський підхід 252 Інклюзивне фізичне виховання254 Метод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання255 Як залучити фінансові ресурси для освітнього проєкту260 Розбудова інклюзивного освітнього середовища та управлінський супровід інклюзивного навчання у ЗЗСО261 Чат GPT у роботі вчителя: виклики та можливості263 Результати PISA: що варто знати та врахувати шкільним управлінцям264 Всеукраїнська школа онлайн в дії. Викладання предмету “Основи здоров’я” (8-9 клас)266 Документообіг у ЗЗСО267 Нові підходи до атестації педагогічних працівників, оцінювання їх педагогічної діяльності. Сертифікація269 Основи фінансової грамотності в загальноосвітніх навчальних закладах270 Основи підприємництва271 Моделювання уроку у контексті реалізації державного стандарту НУШ272 Основи шкільної медіації273 Домедична допомога: формуємо навички збереження життя та здоров’я274 Фізичне виховання для дітей з розладами аутичного спектра 2024 рік 200 Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (виховна робота)201 Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (навчально-методична робота)202 Управлінська діяльність новопризначених заступників керівників закладів загальної середньої освіти в умовах Нової української школи203 Зміна культури оцінювання в новій українській школі й упровадження формувального оцінювання у середній та старшій школі: роль адміністрації ЗЗСО204 Управлінська діяльність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах Нової української школи205 Управлінська діяльність керівника закладу загальноїсередньої освіти в умовах автономії та децентралізації206 Управлінська діяльність новопризначених керівників ЗЗСО в умовах Нової української школи207 Стратегія розвитку позашкільної освіти208 Сучасні підходи до організації методичної роботи в закладах позашкільної освіти209 Розвиток ключових компетентностей учнів при викладанні предмета «Основи здоров’я»210 Викладання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 5- 6-х класах (адаптаційний цикл)211 Нові підходи у викладання трудового навчання та технологій212 Розвиток ключових компетентностей при викладанні трудового навчання та технології213 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 5-х – 6-их класах214 Особливості викладання предмета «Фізична культура» в Новій українській школі у 5-6-х класах215 Методика навчання новітніх варіативних модулів модельної навчальної програми з фізичної культури216 Розвиток ключових компетентностей дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання217 Розвиток ключових компетентностей учнів початкових класів НУШ через фізкультурну освітню галузь218 Формування фізкультурної грамотності учнів221 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 7 – 9 класах222 Здорова школа: ролі та ресурси223 Якість освіти в Новій українській школі224 Інтегрований курс «Здоров’я, безпека та добробут» у Новій українській школі (7- 9 клас / предметний цикл). Особливості викладання у 7 класі225 Безпечна і здорова школа: освітнє середовище у воєнний/повоєнний час226 «Фізична культура». Особливості викладання у 7-9 класах Нової української школи227 Лікувальна фізкультура для дітей з особливими освітніми потребами 231 Впровадження реформи НУШ: завершення адаптаційного циклу 251 Надання домедичної допомоги: що потрібно вміти кожному учаснику освітнього процесу для збереження життя252 Інклюзивне фізичне виховання253 Формування культури академічної доброчесності у ЗЗСО: роль керівників та їхніх заступників254 Метод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання255 Як залучити фінансові ресурси для освітнього проєкту259 Специфіка фінансово-економічних відносин у сфері загальної середньої освіти260 Розбудова інклюзивного освітнього середовища та управлінський супровід інклюзивного навчання у ЗЗСО261 Чат GPT у роботі вчителя: виклики та можливості262 Чат GPT у роботі освітнього управлінця: виклики та можливості263 Результати PISA 2022: що варто знати та врахувати шкільним управлінцям264 Всеукраїнська школа онлайн в дії. Викладання предмету “Основи здоров’я” (8-9 клас)265 Підприємливість та фінансова грамотність266 Документообіг у ЗЗСО267 Нові підходи до атестації педагогічних працівників, оцінювання їх педагогічної діяльності. Сертифікація 284 Здорова школа – здорова громада 285 Впровадження реформи НУШ: завершення адаптаційного циклу 2023 рік 200 Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (виховна робота)201 Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (навчально-методична робота)202 Управлінська діяльність новопризначених заступників керівників закладів загальної середньої освіти в умовах Нової української школи203 Зміна культури оцінювання в новій українській школі й упровадження формувального оцінювання у середній та старшій школі: роль адміністрації ЗЗСО204 Управлінська діяльність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах Нової української школи205 Автономія ЗЗСО в умовах Нової української школи206 Управлінська діяльність новопризначених керівників ЗЗСО в умовах Нової української школи207 Стратегія розвитку позашкільної освіти208 Сучасні підходи до організації методичної роботи в закладах позашкільної освіти209 Розвиток ключових компетентностей учнів при викладанні предмета «Основи здоров’я»210 Викладання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 5- 6-х класах (адаптаційний цикл)211 Нові підходи у викладання трудового навчання та технологій212 Розвиток ключових компетентностей при викладанні трудового навчання та технології213 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 5-х – 6-их класах214 Особливості викладання предмета «Фізична культура» в Новій українській школі у 5-6-х класах215 Методика навчання новітніх варіативних модулів модельної навчальної програми з фізичної культури216 Розвиток ключових компетентностей дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання217 Розвиток ключових компетентностей учнів початкових класів НУШ через фізкультурну освітню галузь218 Формування фізкультурної грамотності учнів 250 Атестація педагогічних працівників: виклики сьогодення та перспективи змін. Сертифікація251 Надання домедичної допомоги: що потрібно вміти кожному учаснику освітнього процесу для збереження життя252 Інклюзивне фізичне виховання253 Формування культури академічної доброчесності у ЗЗСО: роль керівників та їхніх заступників254 Метод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання255 Як залучити фінансові ресурси для освітнього проєкту256 Цифрова школа або 8 простих кроків до цифровізації освітнього процесу257 Google-сервіси в роботі педагога258 Якість освіти, як комплексна оціночна категорія259 Специфіка фінансово-економічних відносин у сфері загальної середньої освіти 2022 рік 202 Управлінська діяльність новопризначених заступників керівників закладів загальної середньої освіти в умовах Нової української школи 203 Зміна культури оцінювання в новій українській школі й упровадження формувального оцінювання у середній та старшій школі: роль адміністрації ЗЗСО204 Управлінська діяльність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах Нової української школи205 Автономія ЗЗСО в умовах Нової української школи206 Управлінська діяльність новопризначених керівників ЗЗСО в умовах Нової української школи209 Розвиток ключових компетентностей учнів при викладанні предмета «Основи здоров’я»210 Викладання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 5- 6-х класах (адаптаційний цикл)213 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 5-х – 6-их класах214 Особливості викладання предмета «Фізична культура» в Новій українській школі у 5-6-х класах215 Методика навчання новітніх варіативних модулів модельної навчальної програми з фізичної культури216 Розвиток ключових компетентностей дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання217 Розвиток ключових компетентностей учнів початкових класів НУШ через фізкультурну освітню галузь218 Формування фізкультурної грамотності учнів251 Надання домедичної допомоги: що потрібно вміти кожному учаснику освітнього процесу для збереження життя252 Інклюзивне фізичне виховання253 Формування культури академічної доброчесності у ЗЗСО: роль керівників та їхніх заступників255 Як залучити фінансові ресурси для освітнього проєкту258 Якість освіти, як комплексна оціночна категорія259 Специфіка фінансово-економічних відносин у сфері загальної середньої освіти 2021 рік 200 Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (виховна робота)201 Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (навчально-методична робота)208 Сучасні підходи до організації методичної роботи в закладах позашкільної освіти211 Нові підходи у викладання трудового навчання та технологій212 Розвиток ключових компетентностей при викладанні трудового навчання та технології254 Метод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання256 Цифрова школа або 8 простих кроків до цифровізації освітнього процесу257 Google-сервіси в роботі педагога 2020 рік 207 Стратегія розвитку позашкільної освіти250 Атестація педагогічних працівників: виклики сьогодення та перспективи змін. Сертифікація