Програми кафедри суспільствознавчої освіти 2025 рік 609 Громадянська та історична освіта: діяльнісний підхід до навчання історії у 5-6 класах за модельними програмами нової української школи 610 Онлайн-інструменти в роботі вчителя історії 611 Розвиток мислення на уроках історії 612 Діяльнісний підхід у гуртковій роботі: методика ігрового навчання 613 Інтерактивні технології навчання на гурткових заняттях 614 Розвиток творчих здібностей учнів на гурткових заняттях 621 Інтегроване навчання християнської етики 623 Компетентнісний підхід у навчанні християнської етики 624 Інтеграція української етнопедагогіки в сучасний виховний процес 625 Реалізація діяльнісного підходу на уроках правознавства шляхом розв’язування практичних завдань 626 Нестандартні підходи до організації сучасного уроку 627 Ігри у виховному процесі: діяльнісний підхід 628 Діяльнісний підхід як основа формування ключових компетентностей при вивченні курсів громадянської освіти 629 Діяльнісний підхід до навчання історії у 7-9 класах за модельними програмами нової української школи 630 Учнівське самоврядування в дії 631 Формування професійних компетентностей вихователя 632 Стратегія роботи вихователів спеціальних закладів в системі інклюзивної освіти 634 Нові орієнтири у вивченні етики у 5-6 класах нової української школи: діяльнісний підхід 653 Комунікація педагогів та батьків у віртуальному просторі: цінності та проблеми цифрової безпеки 654 Розвиток громадянських компетентностей учнів 655 Демократичний урок у сучасній школі: методика проведення 661 Практичні можливості цифрових застосунків та штучного інтелекту на інтерактивних заняттях 662 Розвиток хронологічної та просторової компетентності учнів на уроках історії 663 Виклики викладання інтегрованого курсу історії та громадянської освіти у базовій школі 664 Позаурочна робота учнів та її можливості у здобутті освітніх результатів ГІО державного стандарту базової середньої освіти 665 Основи фото та відеозйомки, створення візуального контенту для педагогічних працівників 669 Візуалізація навчального матеріалу на уроках історії історії 670 Організація ігрової діяльності учнів на уроках історії 671 Організація практичної діяльності учнів на уроках історії 672 Розвиток емоційного інтелекту і стресостійкості учасників освітнього процесу 673 Техніки коучингу у розвитку різних видів мислення та інтелекту 674 Національно-патріотичне виховання: нові підходи та сучасні методи 675 Рефлексія у процесі навчання: як і навіщо її проводити 676 Сторітелінг: людський вимір в шкільному курсі історії 677 Онлайн-інструменти для організації робочого простору сучасного вчителя 678 Виклики викладання інтегрованого курсу історії та громадянської освіти у базовій школі 2024 рік 607 Сучасні підходи до викладання курсу «Захист України» 609 Громадянська та історична освіта: діяльнісний підхід до навчання історії у 5-6 класах за модельними програмами нової української школи 610 Онлайн-інструменти в роботі вчителя історії 611 Розвиток мислення на уроках історії 612 Діяльнісний підхід у гуртковій роботі: методика ігрового навчання 613 Інтерактивні технології навчання на гурткових заняттях 614 Розвиток творчих здібностей учнів на гурткових заняттях 617 Інтерактивні виховні технології в роботі педагога-організатора 618 Організація учнівського самоврядування і змістовного дозвілля на засадах педагогіки партнерства 621 Інтегроване навчання християнської етики 623 Компетентнісний підхід у навчанні християнської етики 624 Інтеграція української етнопедагогіки в сучасний виховний процес 625 Реалізація діяльнісного підходу на уроках правознавства шляхом розв’язування практичних завдань 626 Нестандартні підходи до організації сучасного уроку 627 Ігри у виховному процесі: діяльнісний підхід 628 Діяльнісний підхід як основа формування ключових компетентностей при вивченні курсів громадянської освіти 629 Діяльнісний підхід до навчання історії у 7-9 класах за модельними програмами нової української школи 630 Учнівське самоврядування в дії 631 Формування професійних компетентностей вихователя 632 Стратегія роботи вихователів спеціальних закладів в системі інклюзивної освіти 633 Діяльнісний підхід до вивчення предмета “Захисту України” 634 Нові орієнтири у вивченні етики у 5-6 класах нової української школи: діяльнісний підхід 635 Особливості викладання предмета “Культура добросусідства” у 5-6 класах закладів загальної середньої освіти 636 Нові орієнтири у вивченні предметів морального спрямування: діяльнісний підхід до навчання християнської етики у новій українській школі 637 Інтерактивні технології навчання на гурткових заняттях 638 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах 650 Техніки педагогічного коучингу у вихованні і самовихованні школярів 651 Розвиток емоційного інтелекту, стресостійкості і резильєнтності суб’єктів освітнього процесу 653 Комунікація педагогів та батьків у віртуальному просторі: цінності та проблеми цифрової безпеки 654 Розвиток громадянських компетентностей учнів 655 Демократичний урок у сучасній школі: методика проведення 657 Інструменти і техніки для ефективного навчання 658 Інфографічний супровід процесу навчання історії в школі 660 Гейміфікація навчального процесу в школі 661 Практичні можливості цифрових застосунків та штучного інтелекту на інтерактивних заняттях 662 Розвиток хронологічної та просторової компетентності учнів на уроках історії 663 Виклики викладання інтегрованого курсу історії та громадянської освіти у базовій школі 664 Позаурочна робота учнів та її можливості у здобутті освітніх результатів ГІО державного стандарту базової середньої освіти 665 Основи фото та відеозйомки, створення візуального контенту для педагогічних працівників 667 Стаємо сильнішими разом 668 Забезпечення освітою осіб з особливими освітніми потребами у воєнний та післявоєнний періоди 669 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах 2023 рік 600 Нові орієнтири у формуванні навичок ефективної комунікації в роботі вихователя групи продовженого дня 601 Розвиток комунікативної компетентності учасників педагогічного процесу закладу загальної середньої освіти 602 Формування професійних компетентностей вихователя 603 Стратегія роботи вихователів спеціальних закладів в системі інклюзивної освіти 604 Компетентнісне навчання громадянської освіти 605 Нові орієнтири громадянської освіти: діяльнісний підхід до навчання громадянської освіти у новій українській школі 606 Діяльнісний підхід до вивчення «Захисту України» та «Основ медичних знань» 607 Сучасні підходи до викладання курсу «Захист України» 608 Нові орієнтири у вивченні етики у 5-6 класах нової української школи: діяльнісний підхід 609 Громадянська та історична освіта: діяльнісний підхід до навчання історії у 5-6 класах за модельними програмами нової української школи 610 Онлайн-інструменти в роботі вчителя історії 611 Розвиток мислення на уроках історії 612 Діяльнісний підхід у гуртковій роботі: методика ігрового навчання 613 Використання інтерактивних методів змішаного навчання на гурткових заняття 614 Розвиток творчих здібностей учнів на гурткових заняттях 615 Особливості викладання предмета «Культура добросусідства» у 5-6 класах закладів загальної середньої освіти 616 Коучингові підходи і технології в роботі педагога-організатора для формування навичок ХХІ ст. 617 Інтерактивні виховні технології в роботі педагога-організатора 618 Організація учнівського самоврядування і змістовного дозвілля на засадах педагогіки партнерства 619 Компетентнісне навчання правознавства 620 «Нові орієнтири правової освіти: діяльнісний підхід до навчання правознавства у новій українській школі» 621 Інтегроване навчання християнської етики 622 Нові орієнтири у вивченні предметів морального спрямування: діяльнісний підхід до навчання християнської етики у новій українській школі 623 Компетентнісний підхід у навчанні християнської етики 650 Техніки педагогічного коучингу у вихованні і самовихованні школярів 651 Розвиток емоційного інтелекту, стресостійкості і резильєнтності суб’єктів освітнього процесу 652 Тьюторство як форма педагогічного супроводу обдарованих дітей в закладах освіти 653 Комунікація педагогів та батьків у віртуальному просторі: цінності та проблеми цифрової безпеки 654 Розвиток громадянських компетентностей учнів 655 Демократичний урок у сучасній школі: методика проведення 656 Оцінювально-аналітична компетентність учителів історії. Формувальне оцінювання: від теорії до практики 657 Інструменти і техніки для ефективного навчання 658 Інфографічний супровід процесу навчання історії в школі 659 Гейміфікація навчальних занять з історії в школі 660 Гейміфікація навчального процесу в школі 661 Практичні можливості цифрових застосунків та штучного інтелекту на інтерактивних заняттях 662 Розвиток хронологічної та просторової компетентності учнів на уроках історії 663 Виклики викладання інтегрованого курсу історії та громадянської освіти у базовій школі 664 Позаурочна робота учнів та її можливості у здобутті освітніх результатів ГІО державного стандарту базової середньої освіти 665 Основи фото та відеозйомки, створення візуального контенту для педагогічних працівників 2022 рік 600 Нові орієнтири у формуванні навичок ефективної комунікації в роботі вихователя групи продовженого дня 603 Стратегія роботи вихователів спеціальних закладів в системі інклюзивної освіти 605 Нові орієнтири громадянської освіти: діяльнісний підхід до навчання громадянської освіти у новій українській школі 607 Сучасні підходи до викладання курсу «Захист України» 608 Нові орієнтири у вивченні етики у 5-6 класах нової української школи: діяльнісний підхід 609 Громадянська та історична освіта: діяльнісний підхід до навчання історії у 5-6 класах за модельними програмами нової української школи 610 Онлайн-інструменти в роботі вчителя історії 611 Розвиток мислення на уроках історії 612 Діяльнісний підхід у гуртковій роботі: методика ігрового навчання 613 Використання інтерактивних методів змішаного навчання на гурткових заняття 615 Особливості викладання предмета «Культура добросусідства» у 5-6 класах закладів загальної середньої освіти 617 Інтерактивні виховні технології в роботі педагога-організатора 620 «Нові орієнтири правової освіти: діяльнісний підхід до навчання правознавства у новій українській школі» 622 Нові орієнтири у вивченні предметів морального спрямування: діяльнісний підхід до навчання християнської етики у новій українській школі 623 Компетентнісний підхід у навчанні християнської етики 650 Техніки педагогічного коучингу у вихованні і самовихованні школярів 651 Розвиток емоційного інтелекту, стресостійкості і резильєнтності суб’єктів освітнього процесу 652 Тьюторство як форма педагогічного супроводу обдарованих дітей в закладах освіти 653 Комунікація педагогів та батьків у віртуальному просторі: цінності та проблеми цифрової безпеки 654 Розвиток громадянських компетентностей учнів 655 Демократичний урок у сучасній школі: методика проведення 656 Оцінювально-аналітична компетентність учителів історії. Формувальне оцінювання: від теорії до практики 657 Інструменти і техніки для ефективного навчання 658 Інфографічний супровід процесу навчання історії в школі 659 Гейміфікація навчальних занять з історії в школі 660 Гейміфікація навчального процесу в школі 2021 рік 601 Розвиток комунікативної компетентності учасників педагогічного процесу закладу загальної середньої освіти 602 Формування професійних компетентностей вихователя 604 Компетентнісне навчання громадянської освіти 606 Діяльнісний підхід до вивчення «Захисту України» та «Основ медичних знань» 614 Розвиток творчих здібностей учнів на гурткових заняттях 616 Коучингові підходи і технології в роботі педагога-організатора для формування навичок ХХІ ст. 618 Організація учнівського самоврядування і змістовного дозвілля на засадах педагогіки партнерства 619 Компетентнісне навчання правознавства 621 Інтегроване навчання християнської етики