Кафедра гуманітарної освіти 30, 36 год.
100 Професійний розвиток вчителя англійської мови в умовах упровадження нової української школи
101 Нові орієнтири освітньої галузі «іноземні мови»: діяльнісний підхід до навчання англійської мови в 5-6 класах нової української школи
103 Розвиток предметно-методичної та цифрової компетентностей на уроках зарубіжної літератури (основна та старша школа)
104 Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури в 5-6 класах нової української школи
105 Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання інтегрованого мовно-літературного курсу (українська мова, українська та зарубіжна літератури) в 5-6 класах нової української школи
106 Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: Діяльнісний підхід до вивчення іспанської мови У 5 – 6 класах Нової української школи
107 Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання мистецтва у новій українській школі
108 Нові орієнтири дошкільної мистецької освіти: діяльнісний підхід до музичного виховання в умовах упровадження нової української школи
109 Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання музичного мистецтва в 5-6 класах нової української школи
111 Дидактична структура та принципи організації сучасного уроку німецької мови у світлі вимог комунікативної методики та компетентнісно орієнтованого навчання
112 Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: діяльнісний підхід до вивчення німецької мови у 5 – 6 класах Нової української школи
113 Нові орієнтири образотворчої освіти: діяльнісний підхід до навчання образотворчого мистецтва у 5-6 класах нової української школи
114 Сучасні підходи до вивчення польської мови в умовах нової української школи
115 Професійний розвиток учителя польської мови в умовах упровадження Нової української школи
116 Комунікативно-діяльнісний підхід у навчанні української мови та літератури
117 Українська мова та література в 5-6 класах нової української школи: модель активного навчання
118 Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: діяльнісний підхід до вивчення французької мови у 5 – 6 класах Нової української школи
120 Розвиток мовно-комунікативної компетентності учнів на уроках англійської мови за новим Державним стандартом базової середньої освіти
121 Розвиток читацької грамотності учнів на уроках зарубіжної літератури за новим Державним стандартом базової середньої освіти
122 Конструювання музичного заняття за вимогами нового
Державного стандарту дошкільної освіти
123 Конструювання сучасного уроку музичного мистецтва за модельними програмами НУШ
124 Робота з текстом на уроках мовно-літературної освітньої галузі
125 Конструювання сучасного уроку мистецтва за модельними програмами НУШ
126 Розвиток компетентностей у системі позашкільної освіти
127 Орфографічний практикум
Інструменти штучного інтелекту для розробки практичних завдань у процесі вивчення предметів мовно-літературної освітньої галузі
128 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах
101 Нові орієнтири освітньої галузі «іноземні мови»: діяльнісний підхід до навчання англійської мови в 5-6 класах нової української школи
103 Розвиток предметно-методичної та цифрової компетентностей на уроках зарубіжної літератури (основна та старша школа)
104 Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури в 5-6 класах нової української школи
105 Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання інтегрованого мовно-літературного курсу (українська мова, українська та зарубіжна літератури) в 5-6 класах нової української школи
106 Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: Діяльнісний підхід до вивчення іспанської мови У 5 – 6 класах Нової української школи
107 Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання мистецтва у новій українській школі
108 Нові орієнтири дошкільної мистецької освіти: діяльнісний підхід до музичного виховання в умовах упровадження нової української школи
109 Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання музичного мистецтва в 5-6 класах нової української школи
111 Дидактична структура та принципи організації сучасного уроку німецької мови у світлі вимог комунікативної методики та компетентнісно орієнтованого навчання
112 Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: діяльнісний підхід до вивчення німецької мови у 5 – 6 класах Нової української школи
113 Нові орієнтири образотворчої освіти: діяльнісний підхід до навчання образотворчого мистецтва у 5-6 класах нової української школи
114 Сучасні підходи до вивчення польської мови в умовах нової української школи
115 Професійний розвиток учителя польської мови в умовах упровадження Нової української школи
116 Комунікативно-діяльнісний підхід у навчанні української мови та літератури
117 Українська мова та література в 5-6 класах нової української школи: модель активного навчання
118 Нові орієнтири вивчення освітньої галузі «Іноземна мова»: діяльнісний підхід до вивчення французької мови у 5 – 6 класах Нової української школи
120 Розвиток мовно-комунікативної компетентності учнів на уроках англійської мови за новим Державним стандартом базової середньої освіти
121 Розвиток читацької грамотності учнів на уроках зарубіжної літератури за новим Державним стандартом базової середньої освіти
122 Конструювання музичного заняття за вимогами нового
Державного стандарту дошкільної освіти
123 Конструювання сучасного уроку музичного мистецтва за модельними програмами НУШ
124 Робота з текстом на уроках мовно-літературної освітньої галузі
125 Конструювання сучасного уроку мистецтва за модельними програмами НУШ
126 Розвиток компетентностей у системі позашкільної освіти
127 Орфографічний практикум
Інструменти штучного інтелекту для розробки практичних завдань у процесі вивчення предметів мовно-літературної освітньої галузі
128 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах
Кафедра гуманітарної освіти 8 год.
150 Діяльнісний підхід до викладання інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) у 5-6 класах нової української школи
151 Інструменти і техніки формувального оцінювання на уроках мовно-літературної освітньої галузі
153 Як стати компетентним мовцем: п’ять кроків до мети
154 Культура мовлення сучасного педагога
155 Нова редакція українського правопису: що потрібно знати освітянам
156 Медіакомпетенція як засіб створення середовища культурного й духовного зростання молоді
157 Арттерапевтичні практики за мотивами українського модерну в контексті світової культури
158 Нейромережі та штучний інтелект для створення навчального контенту
159 Інструменти і техніки планування уроку з англійської
мови
160 Подолання освітніх втрат з української мови та літератури
161 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах
151 Інструменти і техніки формувального оцінювання на уроках мовно-літературної освітньої галузі
153 Як стати компетентним мовцем: п’ять кроків до мети
154 Культура мовлення сучасного педагога
155 Нова редакція українського правопису: що потрібно знати освітянам
156 Медіакомпетенція як засіб створення середовища культурного й духовного зростання молоді
157 Арттерапевтичні практики за мотивами українського модерну в контексті світової культури
158 Нейромережі та штучний інтелект для створення навчального контенту
159 Інструменти і техніки планування уроку з англійської
мови
160 Подолання освітніх втрат з української мови та літератури
161 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах
Кафедра освітньої політики 30, 36 год.
200 Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (виховна робота)
201 Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (навчально-методична робота)
203 Зміна культури оцінювання в новій українській школі й упровадження формувального оцінювання у середній та старшій школі: роль адміністрації ЗЗСО
204 Управлінська діяльність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах Нової української школи
205 Управлінська діяльність керівника закладу загальної
середньої освіти в умовах автономії та децентралізації
207 Стратегія розвитку позашкільної освіти
208 Сучасні підходи до організації методичної роботи в закладах позашкільної освіти
209 Розвиток ключових компетентностей учнів при викладанні предмета «Основи здоров’я»
210 Викладання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 5- 6-х класах (адаптаційний цикл)
211 Нові підходи у викладання трудового навчання та технологій
212 Розвиток ключових компетентностей при викладанні трудового навчання та технології
213 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 5-х – 6-их класах
214 Особливості викладання предмета «Фізична культура» в Новій українській школі у 5-6-х класах
215 Методика навчання новітніх варіативних модулів модельної навчальної програми з фізичної культури
216 Розвиток ключових компетентностей дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання
217 Розвиток ключових компетентностей учнів початкових класів НУШ через фізкультурну освітню галузь
218 Формування фізкультурної грамотності учнів
221 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 7 – 9 класах
222 Здорова школа: ролі та ресурси
223 Якість освіти в Новій українській школі
224 Інтегрований курс «Здоров’я, безпека та добробут» у Новій українській школі (7- 9 клас / предметний цикл). Особливості викладання у 7 класі
225 Безпечна і здорова школа: освітнє середовище у воєнний/повоєнний час
226 «Фізична культура». Особливості викладання у 7-9 класах Нової української школи
227 Лікувальна фізкультура для дітей з особливими освітніми потребами
231 Впровадження реформи НУШ: завершення адаптаційного циклу
201 Професійні компетентності заступників директорів Нової української школи (навчально-методична робота)
203 Зміна культури оцінювання в новій українській школі й упровадження формувального оцінювання у середній та старшій школі: роль адміністрації ЗЗСО
204 Управлінська діяльність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах Нової української школи
205 Управлінська діяльність керівника закладу загальної
середньої освіти в умовах автономії та децентралізації
207 Стратегія розвитку позашкільної освіти
208 Сучасні підходи до організації методичної роботи в закладах позашкільної освіти
209 Розвиток ключових компетентностей учнів при викладанні предмета «Основи здоров’я»
210 Викладання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 5- 6-х класах (адаптаційний цикл)
211 Нові підходи у викладання трудового навчання та технологій
212 Розвиток ключових компетентностей при викладанні трудового навчання та технології
213 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 5-х – 6-их класах
214 Особливості викладання предмета «Фізична культура» в Новій українській школі у 5-6-х класах
215 Методика навчання новітніх варіативних модулів модельної навчальної програми з фізичної культури
216 Розвиток ключових компетентностей дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання
217 Розвиток ключових компетентностей учнів початкових класів НУШ через фізкультурну освітню галузь
218 Формування фізкультурної грамотності учнів
221 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 7 – 9 класах
222 Здорова школа: ролі та ресурси
223 Якість освіти в Новій українській школі
224 Інтегрований курс «Здоров’я, безпека та добробут» у Новій українській школі (7- 9 клас / предметний цикл). Особливості викладання у 7 класі
225 Безпечна і здорова школа: освітнє середовище у воєнний/повоєнний час
226 «Фізична культура». Особливості викладання у 7-9 класах Нової української школи
227 Лікувальна фізкультура для дітей з особливими освітніми потребами
231 Впровадження реформи НУШ: завершення адаптаційного циклу
Кафедра освітньої політики 8, 15 год.
251 Надання домедичної допомоги: що потрібно вміти кожному учаснику освітнього процесу для збереження життя
252 Інклюзивне фізичне виховання
253 Формування культури академічної доброчесності у ЗЗСО: роль керівників та їхніх заступників
254 Метод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання
255 Як залучити фінансові ресурси для освітнього проєкту
259 Специфіка фінансово-економічних відносин у сфері загальної середньої освіти
260 Розбудова інклюзивного освітнього середовища та управлінський супровід інклюзивного навчання у ЗЗСО
261 Чат GPT у роботі вчителя: виклики та можливості
262 Чат GPT у роботі освітнього управлінця: виклики та можливості
263 Результати PISA 2022: що варто знати та врахувати шкільним управлінцям
264 Всеукраїнська школа онлайн в дії. Викладання предмету “Основи здоров’я” (8-9 клас)
265 Підприємливість та фінансова грамотність
266 Документообіг у ЗЗСО
267 Нові підходи до атестації педагогічних працівників, оцінювання їх педагогічної діяльності. Сертифікація
284 Здорова школа – здорова громада
285 Впровадження реформи НУШ: завершення адаптаційного циклу
252 Інклюзивне фізичне виховання
253 Формування культури академічної доброчесності у ЗЗСО: роль керівників та їхніх заступників
254 Метод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання
255 Як залучити фінансові ресурси для освітнього проєкту
259 Специфіка фінансово-економічних відносин у сфері загальної середньої освіти
260 Розбудова інклюзивного освітнього середовища та управлінський супровід інклюзивного навчання у ЗЗСО
261 Чат GPT у роботі вчителя: виклики та можливості
262 Чат GPT у роботі освітнього управлінця: виклики та можливості
263 Результати PISA 2022: що варто знати та врахувати шкільним управлінцям
264 Всеукраїнська школа онлайн в дії. Викладання предмету “Основи здоров’я” (8-9 клас)
265 Підприємливість та фінансова грамотність
266 Документообіг у ЗЗСО
267 Нові підходи до атестації педагогічних працівників, оцінювання їх педагогічної діяльності. Сертифікація
284 Здорова школа – здорова громада
285 Впровадження реформи НУШ: завершення адаптаційного циклу
Кафедра педагогіки 30, 36 год.
300 Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти
301 Оновлення змісту освітнього процесу в контексті Базового компоненту дошкільної освіти
302 Забезпечення якості дошкільної освіти
304 Освітнє дитинство: доступне та якісне дошкілля
305 Внутрішня система забезпечення якості дошкільної освіти: методична складова
306 Управління закладом дошкільної освіти в умовах автономії та децентралізації
307 Базові чинники забезпечення якості дошкільної освіти
308 Бази даних. Методика викладання вибіркового модуля «Бази даних»
309 Методика викладання вибіркових модулів «Графічний дизайн та комп’ютерна анімація»
310 Методика викладання теми «Алгоритмізація і програмування» в курсі інформатики базової школи»
311 Особливості викладання інформатики в 5 класі в умовах НУШ
313 Академічна свобода в НУШ: виклики та переваги (теорія і практика)
314 Педагогіка партнерства – шлях до якісної освіти
315 Використання сучасних технологій для організації інформаційних процесів у професійній роботі педагогічного та науково-педагогічного працівника
316 Ресурсна валіза педагога
318 Методика викладання вибіркового модуля «Веб-технології»
320 Діяльнісний підхід у розвитку дитини дошкільного віку: сутність та особливості реалізації
321 Практика інклюзії в закладі дошкільної освіти
322 Розвиток демократичної культури в дошкільному закладі
323 Формування та розвиток ключових компетентностей молодшого школяра
324 Використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання у закладах передвищої та професійної освіти
325 Розвиток творчих здібностей учнів на уроках інформатики та в позакласній роботі
326 Шляхи подолання освітніх втрат у початковій школі
327 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах
301 Оновлення змісту освітнього процесу в контексті Базового компоненту дошкільної освіти
302 Забезпечення якості дошкільної освіти
304 Освітнє дитинство: доступне та якісне дошкілля
305 Внутрішня система забезпечення якості дошкільної освіти: методична складова
306 Управління закладом дошкільної освіти в умовах автономії та децентралізації
307 Базові чинники забезпечення якості дошкільної освіти
308 Бази даних. Методика викладання вибіркового модуля «Бази даних»
309 Методика викладання вибіркових модулів «Графічний дизайн та комп’ютерна анімація»
310 Методика викладання теми «Алгоритмізація і програмування» в курсі інформатики базової школи»
311 Особливості викладання інформатики в 5 класі в умовах НУШ
313 Академічна свобода в НУШ: виклики та переваги (теорія і практика)
314 Педагогіка партнерства – шлях до якісної освіти
315 Використання сучасних технологій для організації інформаційних процесів у професійній роботі педагогічного та науково-педагогічного працівника
316 Ресурсна валіза педагога
318 Методика викладання вибіркового модуля «Веб-технології»
320 Діяльнісний підхід у розвитку дитини дошкільного віку: сутність та особливості реалізації
321 Практика інклюзії в закладі дошкільної освіти
322 Розвиток демократичної культури в дошкільному закладі
323 Формування та розвиток ключових компетентностей молодшого школяра
324 Використання інформаційно-комунікаційних технологій навчання у закладах передвищої та професійної освіти
325 Розвиток творчих здібностей учнів на уроках інформатики та в позакласній роботі
326 Шляхи подолання освітніх втрат у початковій школі
327 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах
Кафедра педагогіки 8 год.
350 Цифровий простір учителя в Новій українській школі
352 Організація освітнього середовища в закладах дошкільної освіти за критеріями якості методики ECERS-3
353 Цифрові технології інфомедійного простору в роботі педагога
355 Створюємо освітнє відео
356 Особливості викладання інтегрованого курсу «Робототехніка» у 5 класі Нової української школи»
359 Профорієнтаційна робота педагога в сучасному освітньому процесі
360 Практикум формування готовності учителів початкової школи до впровадження дослідницького методу навчання
361 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6-х класах
352 Організація освітнього середовища в закладах дошкільної освіти за критеріями якості методики ECERS-3
353 Цифрові технології інфомедійного простору в роботі педагога
355 Створюємо освітнє відео
356 Особливості викладання інтегрованого курсу «Робототехніка» у 5 класі Нової української школи»
359 Профорієнтаційна робота педагога в сучасному освітньому процесі
360 Практикум формування готовності учителів початкової школи до впровадження дослідницького методу навчання
361 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6-х класах
Кафедра практичної психології 30, 36 год.
400 Особистісний розвиток, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної дошкільної та середньої освіти
401 Психолого-педагогічна характеристика дітей з ООП та особливості роботи з ними в умовах інклюзивного закладу освіти
403 Сучасні підходи до організації психолого-педагогічного діагностичного обстеження мовлення дітей з особливими освітніми потребами
404 Психологічні компетентності вчителя-дефектолога
406 Актуальні напрями діяльності соціального педагога
407 Розвиток Hard Skills та Soft Skills соціальних педагогів
408 Ненасильницьке спілкування-фасилітація-медіація у професійній культурі фахівців «людина-людина»
409 Емоційна компетентність учасників освітнього процесу
410 Розвиток емоційно-етичної компетентності практичного психолога
411 Психологічний супровід створення безпечного середовища у закладі освіти
412 Актуальні напрями діяльності практичного психолога
413 Травма війни: психологія травмуючих ситуацій та психологічний супровід учасників освітнього процесу
416 Організація освітнього простору для дітей з порушенням слуху в умовах загальної середньої освіти
417 Формування розуміння мовлення як компоненту діяльності у дітей з особливими освітніми потребами
418 Сутність та професійний зміст логопедичної роботи з немовленнєвою дитиною
401 Психолого-педагогічна характеристика дітей з ООП та особливості роботи з ними в умовах інклюзивного закладу освіти
403 Сучасні підходи до організації психолого-педагогічного діагностичного обстеження мовлення дітей з особливими освітніми потребами
404 Психологічні компетентності вчителя-дефектолога
406 Актуальні напрями діяльності соціального педагога
407 Розвиток Hard Skills та Soft Skills соціальних педагогів
408 Ненасильницьке спілкування-фасилітація-медіація у професійній культурі фахівців «людина-людина»
409 Емоційна компетентність учасників освітнього процесу
410 Розвиток емоційно-етичної компетентності практичного психолога
411 Психологічний супровід створення безпечного середовища у закладі освіти
412 Актуальні напрями діяльності практичного психолога
413 Травма війни: психологія травмуючих ситуацій та психологічний супровід учасників освітнього процесу
416 Організація освітнього простору для дітей з порушенням слуху в умовах загальної середньої освіти
417 Формування розуміння мовлення як компоненту діяльності у дітей з особливими освітніми потребами
418 Сутність та професійний зміст логопедичної роботи з немовленнєвою дитиною
Кафедра практичної психології 8, 15 год.
453 Профілактика емоційного та професійного вигорання педагога
454 Агресивна поведінка школярів. Основні психокорекційні прийоми (тренінг-практикум)
459 Психолого-педагогічні особливості співпраці з дітьми з особливими освітніми потребами в процесі логопедичного заняття
460 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу.
461 Фахове впровадження та організація інклюзивної освіти
462 Організація освітнього простору для дітей з порушенням слуху в умовах ЗДО
463 TeenSTAR: Навчання про статевість в контексті дорослої відповідальності
465 Складний учень в класі: тренінг формування взаємодії та мотивації
454 Агресивна поведінка школярів. Основні психокорекційні прийоми (тренінг-практикум)
459 Психолого-педагогічні особливості співпраці з дітьми з особливими освітніми потребами в процесі логопедичного заняття
460 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу.
461 Фахове впровадження та організація інклюзивної освіти
462 Організація освітнього простору для дітей з порушенням слуху в умовах ЗДО
463 TeenSTAR: Навчання про статевість в контексті дорослої відповідальності
465 Складний учень в класі: тренінг формування взаємодії та мотивації
Кафедра природничо-математичної освіти 30, 36 год.
500 Біологія: маркер інновацій та ключових тенденцій в освітньому просторі
501 Біологія. Освітній маркер: сучасні підходи, технології, досвід
502 Біологія: екологізація освітнього процесу
503 Шкільна біологічна освіта перехідного періоду
505 Орієнтири шкільної географії: електронне навчання та пленерні уроки
506 Впровадження модельних програм Нової української школи з географії. Діяльнісне навчання географії у 6 класі
510 Зацікавлення математикою через розвиток креативного та критичного мислення учнів
511 Як і для чого розв’язувати нестандартні математичні проблеми із школярами
514 Компетентнісні засади адаптації педагогів в умовах сьогодення
517 Розвиток наукового та творчого мислення учнів, як спосіб підвищення мотивації навчальної діяльності на уроках фізики та астрономії
518 Діяльнісний підхід на уроках фізики
523 Зміни у методиці викладання географії у 7 класі Нової української школи
524 Формування математичної грамотності учнів
525 Формування природничо-наукової грамотності учнів на уроках фізики та астрономії
526 Біологія у 7 класі Нової української школи: новації, підходи, пріорітети
527 Сучасний урок математики. Методика. Дидактика. Зміст
528 Використання інноваційних технологій навчання хімії в Новій українській школі
529 Фізика. 7 клас. Зміни чи нові підходи
530 Сучасна екоосвіта: орієнтири, методи, технології
532 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах
501 Біологія. Освітній маркер: сучасні підходи, технології, досвід
502 Біологія: екологізація освітнього процесу
503 Шкільна біологічна освіта перехідного періоду
505 Орієнтири шкільної географії: електронне навчання та пленерні уроки
506 Впровадження модельних програм Нової української школи з географії. Діяльнісне навчання географії у 6 класі
510 Зацікавлення математикою через розвиток креативного та критичного мислення учнів
511 Як і для чого розв’язувати нестандартні математичні проблеми із школярами
514 Компетентнісні засади адаптації педагогів в умовах сьогодення
517 Розвиток наукового та творчого мислення учнів, як спосіб підвищення мотивації навчальної діяльності на уроках фізики та астрономії
518 Діяльнісний підхід на уроках фізики
523 Зміни у методиці викладання географії у 7 класі Нової української школи
524 Формування математичної грамотності учнів
525 Формування природничо-наукової грамотності учнів на уроках фізики та астрономії
526 Біологія у 7 класі Нової української школи: новації, підходи, пріорітети
527 Сучасний урок математики. Методика. Дидактика. Зміст
528 Використання інноваційних технологій навчання хімії в Новій українській школі
529 Фізика. 7 клас. Зміни чи нові підходи
530 Сучасна екоосвіта: орієнтири, методи, технології
532 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах
Кафедра природничо-математичної освіти 8 год.
550 Екологічна грамотність та популяризація здоров’язбереження в сучасному освітньому просторі
551 Нейронавчання: підходи, інструменти, практика
552 Моральні основи статевого виховання
553 Тайм – менеджмент, як дієвий інструмент ефективного використання часу педагога
555 Діяльнісне навчання географії та оцінювання навчальних досягнень учнів Нової української школи
560 Досліди та експерименти як чинники розкриття таємниць природи
561 Фізика і STEM: в школі і вдома
562 Виклики щодо оцінювання у 5-6 класах та інструменти для здійснення переходу від рівневого до бального оцінювання у процесі навчання математики
565 Застосування програми динамічного моделювання GEOGEBRA на уроках математики
566 Екоосвітні уроки як модель навчання у довкіллі
567 Особливості викладання географії у 7 класі Нової української школи
568 Сертифікація – траєкторія професійного зростання вчителів математики 5-6 класів НУШ
569 Зміцнюємо імунітет
570 Проєктна діяльність на уроках фізики
571 Візуалізація сучасного уроку з природничо-математичних дисциплін. Онлайнові симуляції
572 Організація безпечного освітнього середовища і впровадження здоров’язбережувальних технологій на уроках хімії і в позаурочний час
573 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах
551 Нейронавчання: підходи, інструменти, практика
552 Моральні основи статевого виховання
553 Тайм – менеджмент, як дієвий інструмент ефективного використання часу педагога
555 Діяльнісне навчання географії та оцінювання навчальних досягнень учнів Нової української школи
560 Досліди та експерименти як чинники розкриття таємниць природи
561 Фізика і STEM: в школі і вдома
562 Виклики щодо оцінювання у 5-6 класах та інструменти для здійснення переходу від рівневого до бального оцінювання у процесі навчання математики
565 Застосування програми динамічного моделювання GEOGEBRA на уроках математики
566 Екоосвітні уроки як модель навчання у довкіллі
567 Особливості викладання географії у 7 класі Нової української школи
568 Сертифікація – траєкторія професійного зростання вчителів математики 5-6 класів НУШ
569 Зміцнюємо імунітет
570 Проєктна діяльність на уроках фізики
571 Візуалізація сучасного уроку з природничо-математичних дисциплін. Онлайнові симуляції
572 Організація безпечного освітнього середовища і впровадження здоров’язбережувальних технологій на уроках хімії і в позаурочний час
573 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах
Кафедра суспільствознавчої освіти 30, 36 год.
607 Сучасні підходи до викладання курсу «Захист України»
609 Громадянська та історична освіта: діяльнісний підхід до навчання історії у 5-6 класах за модельними програмами нової української школи
610 Онлайн-інструменти в роботі вчителя історії
611 Розвиток мислення на уроках історії
612 Діяльнісний підхід у гуртковій роботі: методика ігрового навчання
613 Інтерактивні технології навчання на гурткових заняттях
614 Розвиток творчих здібностей учнів на гурткових заняттях
617 Інтерактивні виховні технології в роботі педагога-організатора
618 Організація учнівського самоврядування і змістовного дозвілля на засадах педагогіки партнерства
621 Інтегроване навчання християнської етики
623 Компетентнісний підхід у навчанні християнської етики
624 Інтеграція української етнопедагогіки в сучасний виховний процес
625 Реалізація діяльнісного підходу на уроках правознавства
шляхом розв’язування практичних завдань
626 Нестандартні підходи до організації сучасного уроку
627 Ігри у виховному процесі: діяльнісний підхід
628 Діяльнісний підхід як основа формування ключових компетентностей при вивченні курсів громадянської освіти
629 Діяльнісний підхід до навчання історії у 7-9 класах
за модельними програмами нової української школи
630 Учнівське самоврядування в дії
631 Формування професійних компетентностей вихователя
632 Стратегія роботи вихователів спеціальних закладів в системі інклюзивної освіти
633 Діяльнісний підхід до вивчення предмета “Захисту України”
634 Нові орієнтири у вивченні етики у 5-6 класах нової української школи: діяльнісний підхід
635 Особливості викладання предмета “Культура добросусідства” у 5-6 класах закладів загальної середньої освіти
636 Нові орієнтири у вивченні предметів морального спрямування: діяльнісний підхід до навчання християнської етики у новій українській школі
637 Інтерактивні технології навчання на гурткових заняттях
638 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах
609 Громадянська та історична освіта: діяльнісний підхід до навчання історії у 5-6 класах за модельними програмами нової української школи
610 Онлайн-інструменти в роботі вчителя історії
611 Розвиток мислення на уроках історії
612 Діяльнісний підхід у гуртковій роботі: методика ігрового навчання
613 Інтерактивні технології навчання на гурткових заняттях
614 Розвиток творчих здібностей учнів на гурткових заняттях
617 Інтерактивні виховні технології в роботі педагога-організатора
618 Організація учнівського самоврядування і змістовного дозвілля на засадах педагогіки партнерства
621 Інтегроване навчання християнської етики
623 Компетентнісний підхід у навчанні християнської етики
624 Інтеграція української етнопедагогіки в сучасний виховний процес
625 Реалізація діяльнісного підходу на уроках правознавства
шляхом розв’язування практичних завдань
626 Нестандартні підходи до організації сучасного уроку
627 Ігри у виховному процесі: діяльнісний підхід
628 Діяльнісний підхід як основа формування ключових компетентностей при вивченні курсів громадянської освіти
629 Діяльнісний підхід до навчання історії у 7-9 класах
за модельними програмами нової української школи
630 Учнівське самоврядування в дії
631 Формування професійних компетентностей вихователя
632 Стратегія роботи вихователів спеціальних закладів в системі інклюзивної освіти
633 Діяльнісний підхід до вивчення предмета “Захисту України”
634 Нові орієнтири у вивченні етики у 5-6 класах нової української школи: діяльнісний підхід
635 Особливості викладання предмета “Культура добросусідства” у 5-6 класах закладів загальної середньої освіти
636 Нові орієнтири у вивченні предметів морального спрямування: діяльнісний підхід до навчання християнської етики у новій українській школі
637 Інтерактивні технології навчання на гурткових заняттях
638 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах
Кафедра суспільствознавчої освіти 8, 6 год.
650 Техніки педагогічного коучингу у вихованні і самовихованні школярів
651 Розвиток емоційного інтелекту, стресостійкості і резильєнтності суб’єктів освітнього процесу
653 Комунікація педагогів та батьків у віртуальному просторі: цінності та проблеми цифрової безпеки
654 Розвиток громадянських компетентностей учнів
655 Демократичний урок у сучасній школі: методика проведення
657 Інструменти і техніки для ефективного навчання
658 Інфографічний супровід процесу навчання історії в школі
660 Гейміфікація навчального процесу в школі
661 Практичні можливості цифрових застосунків та штучного інтелекту на інтерактивних заняттях
662 Розвиток хронологічної та просторової компетентності
учнів на уроках історії
663 Виклики викладання інтегрованого курсу історії та
громадянської освіти у базовій школі
664 Позаурочна робота учнів та її можливості у здобутті освітніх
результатів ГІО державного стандарту базової середньої освіти
665 Основи фото та відеозйомки, створення візуального контенту для педагогічних працівників
667 Стаємо сильнішими разом
668 Забезпечення освітою осіб з особливими освітніми
потребами у воєнний та післявоєнний періоди
669 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах
651 Розвиток емоційного інтелекту, стресостійкості і резильєнтності суб’єктів освітнього процесу
653 Комунікація педагогів та батьків у віртуальному просторі: цінності та проблеми цифрової безпеки
654 Розвиток громадянських компетентностей учнів
655 Демократичний урок у сучасній школі: методика проведення
657 Інструменти і техніки для ефективного навчання
658 Інфографічний супровід процесу навчання історії в школі
660 Гейміфікація навчального процесу в школі
661 Практичні можливості цифрових застосунків та штучного інтелекту на інтерактивних заняттях
662 Розвиток хронологічної та просторової компетентності
учнів на уроках історії
663 Виклики викладання інтегрованого курсу історії та
громадянської освіти у базовій школі
664 Позаурочна робота учнів та її можливості у здобутті освітніх
результатів ГІО державного стандарту базової середньої освіти
665 Основи фото та відеозйомки, створення візуального контенту для педагогічних працівників
667 Стаємо сильнішими разом
668 Забезпечення освітою осіб з особливими освітніми
потребами у воєнний та післявоєнний періоди
669 Нова українська школа: завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах
Освітня субвенція 2023-2024 н.р.
Освітня програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів (керівників ЗЗСО та їх заступників)
Освітня програма підвищення кваліфікації керівників ЗЗСО та їх заступників «Впровадження реформи НУШ завершення адаптаційного циклу»
Освітня програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів учителів української мови та літератури «Нова українська школа завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах»
Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів української мови та літератури «Нова українська школа завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах»
Освітня програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів вчителів природничої освітньої галузі
Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів природничої освітньої галузі «Нова українська школа завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах”
Освітня програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів математики «Нова українська школа завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах»
Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів математики «Нова українська школа завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах»
Освітня програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів освітньої галузі громадянська та історична освіта «Нова українська школа завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах»
Освітня програма підвищення кваліфікації учителів історії «Нова українська школа завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах»
Освітня програма підвищення кваліфікації керівників ЗЗСО та їх заступників «Впровадження реформи НУШ завершення адаптаційного циклу»
Освітня програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів учителів української мови та літератури «Нова українська школа завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах»
Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів української мови та літератури «Нова українська школа завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах»
Освітня програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів вчителів природничої освітньої галузі
Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів природничої освітньої галузі «Нова українська школа завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах”
Освітня програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів математики «Нова українська школа завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах»
Освітня програма підвищення кваліфікації вчителів математики «Нова українська школа завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах»
Освітня програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів освітньої галузі громадянська та історична освіта «Нова українська школа завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах»
Освітня програма підвищення кваліфікації учителів історії «Нова українська школа завершення адаптаційного циклу в 5-6 класах»
Освітня субвенція 2024
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів учителів біології «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Біологія» (30 год.)
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів учителів біології «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Біологія» (16 год.)
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів математики «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Математична освітня галузь» (30 год.)
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів математики «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Математична освітня галузь» (16 год.)
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів вчителів географії «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Географія» (30 год.)
Програма підвищення кваліфікації вчителів географії «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Географія» (16 год.)
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів фізики «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Фізика» (30 год.)
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів фізики
«Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Фізика» (16 год.)
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів хімії «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Хімія» (30 год.)
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів хімії «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Хімія» (16 год.)
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів учителів музичного мистецтва «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти у другому циклі основної школи. Мистецтво: музичне мистецтво» (30 год.)
Програма підвищення кваліфікації вчителів музичного мистецтва «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти у другому циклі основної школи. Мистецтво: музичне мистецтво» (16 год.)
Програма підвищення кваліфікації вчителів української мови та літератури «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Українська мова та література» (30 год.)
Програма підвищення кваліфікації вчителів української мови та літератури «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Українська мова та література» (16 год.)
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів учителів образотворчого мистецтва «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти у другому циклі основної школи. Мистецтво: образотворче мистецтво» (30 год.)
Програма підвищення кваліфікації вчителів образотворчого мистецтва «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти у другому циклі основної школи. Мистецтво: образотворче мистецтво» (16 год.)
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів (керівників ЗЗСО та їх заступників) «Реалізація Державного стандарту базової освіти у другому (предметному) циклі базової середньої освіти: роль управлінців». (30 год.)
Програма підвищення кваліфікації керівників ЗЗСО та їх заступників «Реалізація Державного стандарту базової освіти у другому (предметному) циклі базової середньої освіти: роль управлінців» (16 год.)
Програма підготовки тренерів Нової української школи до впровадження Державного стандарту базової середньої освіти у 7-9 класах за освітньою галуззю «Фізична культура» (30 год.)
Програма підготовки вчителів фізичної культури ЗЗСО «Реалізація ДСБСО в другому циклі базової середньої освіти. Фізична культура» (16 год).
Програма підвищення кваліфікації учителів технологічної освітньої галузі «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Технологічна галузь 7 клас» (16 год.)
Програма підвищення кваліфікації учителів основ здоров’я для роботи за новим державним стандартом базової середньої освіти: Викладання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 7-х класах» (8 год.)
Програма підготовки (підвищення кваліфікації) надавачів послуг зі здійснення супервізії у сфері загальної середньої освіти. «Регіональна супервізія» (16 год.)
Програма підвищення кваліфікації вчителів інформатики – тренерів «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової освіти. Інформатика» (30 год.)
Програма підвищення кваліфікації вчителів інформатики «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової освіти. Інформатика» (16 год)
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів з впровадження Державного стандарту базової середньої освіти «Нова українська школа: реалізація ДСБО в другому циклі базової середньої освіти. Громадянська та історична освіта»
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів учителів біології «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Біологія» (16 год.)
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів математики «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Математична освітня галузь» (30 год.)
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів математики «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Математична освітня галузь» (16 год.)
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів вчителів географії «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Географія» (30 год.)
Програма підвищення кваліфікації вчителів географії «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Географія» (16 год.)
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів фізики «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Фізика» (30 год.)
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів фізики
«Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Фізика» (16 год.)
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів хімії «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Хімія» (30 год.)
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів хімії «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Хімія» (16 год.)
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів учителів музичного мистецтва «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти у другому циклі основної школи. Мистецтво: музичне мистецтво» (30 год.)
Програма підвищення кваліфікації вчителів музичного мистецтва «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти у другому циклі основної школи. Мистецтво: музичне мистецтво» (16 год.)
Програма підвищення кваліфікації вчителів української мови та літератури «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Українська мова та література» (30 год.)
Програма підвищення кваліфікації вчителів української мови та літератури «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Українська мова та література» (16 год.)
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів учителів образотворчого мистецтва «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти у другому циклі основної школи. Мистецтво: образотворче мистецтво» (30 год.)
Програма підвищення кваліфікації вчителів образотворчого мистецтва «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти у другому циклі основної школи. Мистецтво: образотворче мистецтво» (16 год.)
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів (керівників ЗЗСО та їх заступників) «Реалізація Державного стандарту базової освіти у другому (предметному) циклі базової середньої освіти: роль управлінців». (30 год.)
Програма підвищення кваліфікації керівників ЗЗСО та їх заступників «Реалізація Державного стандарту базової освіти у другому (предметному) циклі базової середньої освіти: роль управлінців» (16 год.)
Програма підготовки тренерів Нової української школи до впровадження Державного стандарту базової середньої освіти у 7-9 класах за освітньою галуззю «Фізична культура» (30 год.)
Програма підготовки вчителів фізичної культури ЗЗСО «Реалізація ДСБСО в другому циклі базової середньої освіти. Фізична культура» (16 год).
Програма підвищення кваліфікації учителів технологічної освітньої галузі «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової середньої освіти. Технологічна галузь 7 клас» (16 год.)
Програма підвищення кваліфікації учителів основ здоров’я для роботи за новим державним стандартом базової середньої освіти: Викладання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 7-х класах» (8 год.)
Програма підготовки (підвищення кваліфікації) надавачів послуг зі здійснення супервізії у сфері загальної середньої освіти. «Регіональна супервізія» (16 год.)
Програма підвищення кваліфікації вчителів інформатики – тренерів «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової освіти. Інформатика» (30 год.)
Програма підвищення кваліфікації вчителів інформатики «Реалізація Державного стандарту базової середньої освіти в другому циклі базової освіти. Інформатика» (16 год)
Програма підвищення кваліфікації тренерів-педагогів з впровадження Державного стандарту базової середньої освіти «Нова українська школа: реалізація ДСБО в другому циклі базової середньої освіти. Громадянська та історична освіта»
Програми ОРЦПІО
Програма підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів загальної середньої та спеціальної освіти за напрямком «Інклюзивна освіта» «Особливості організації освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання для дітей з розладами спектру аутизму»
Програма підвищення кваліфікації фахівців інклюзивно-ресурсних центрів «Організаційні та методичні аспекти супроводу дітей з ООП в закладах освіти»
Програма підвищення кваліфікації директорів інклюзивно-ресурсних центрів “Управлінська діяльність директора ІРЦ»
Програма підвищення кваліфікації фахівців інклюзивно-ресурсних центрів «Організаційні та методичні аспекти супроводу дітей з ООП в закладах освіти»
Програма підвищення кваліфікації директорів інклюзивно-ресурсних центрів “Управлінська діяльність директора ІРЦ»