Кафедра гуманітарної освіти 30, 36 год.
105 Нові орієнтири мовно-літературної освіти: діяльнісний підхід до навчання інтегрованого мовно-літературного курсу (українська мова, українська та зарубіжна літератури) в 5-6 класах нової української школи
107 Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання мистецтва у новій українській школі
108 Нові орієнтири дошкільної мистецької освіти: діяльнісний підхід до музичного виховання в умовах упровадження нової української школи
113 Нові орієнтири образотворчої освіти: діяльнісний підхід до навчання образотворчого мистецтва у 5-6 класах нової української школи
117 Українська мова та література в 5-6 класах нової української школи: модель активного навчання
120 Розвиток мовно-комунікативної компетентності учнів на уроках англійської мови за новим Державним стандартом базової середньої освіти
121 Розвиток читацької грамотності учнів на уроках зарубіжної літератури за новим Державним стандартом базової середньої освіти
122 Конструювання музичного заняття за вимогами новогоДержавного стандарту дошкільної освіти
123 Конструювання сучасного уроку музичного мистецтва за модельними програмами НУШ
124 Робота з текстом на уроках мовно-літературної освітньої галузі
125 Конструювання сучасного уроку мистецтва за модельними програмами НУШ
130 Сучасні підходи до викладання англійської мови в НУШ: інновації, комунікація, інструменти
131 Сучасні підходи до викладання іспанської мови в НУШ: інновації, комунікація, інструменти
132 Сучасні підходи до викладання французької мови в НУШ: інновації, комунікація, інструменти
133 Діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури
за новим Державним стандартом базової середньої освіти
134 Розвиток аналітичного та критичного мислення на уроках
української мови та літератури в 7 – 9 класах НУШ
135 Актуальні напрямки мистецької освіти: діяльнісний
підхід до навчання музичного мистецтва в 7-9 класах Нової української школи
140 Діяльнісний підхід до вивчення польської мови за новим Державним стандартом базової середньої освіти
107 Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання мистецтва у новій українській школі
108 Нові орієнтири дошкільної мистецької освіти: діяльнісний підхід до музичного виховання в умовах упровадження нової української школи
113 Нові орієнтири образотворчої освіти: діяльнісний підхід до навчання образотворчого мистецтва у 5-6 класах нової української школи
117 Українська мова та література в 5-6 класах нової української школи: модель активного навчання
120 Розвиток мовно-комунікативної компетентності учнів на уроках англійської мови за новим Державним стандартом базової середньої освіти
121 Розвиток читацької грамотності учнів на уроках зарубіжної літератури за новим Державним стандартом базової середньої освіти
122 Конструювання музичного заняття за вимогами новогоДержавного стандарту дошкільної освіти
123 Конструювання сучасного уроку музичного мистецтва за модельними програмами НУШ
124 Робота з текстом на уроках мовно-літературної освітньої галузі
125 Конструювання сучасного уроку мистецтва за модельними програмами НУШ
130 Сучасні підходи до викладання англійської мови в НУШ: інновації, комунікація, інструменти
131 Сучасні підходи до викладання іспанської мови в НУШ: інновації, комунікація, інструменти
132 Сучасні підходи до викладання французької мови в НУШ: інновації, комунікація, інструменти
133 Діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури
за новим Державним стандартом базової середньої освіти
134 Розвиток аналітичного та критичного мислення на уроках
української мови та літератури в 7 – 9 класах НУШ
135 Актуальні напрямки мистецької освіти: діяльнісний
підхід до навчання музичного мистецтва в 7-9 класах Нової української школи
140 Діяльнісний підхід до вивчення польської мови за новим Державним стандартом базової середньої освіти
Кафедра гуманітарної освіти 8, 15 год.
150 Діяльнісний підхід до викладання інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) у 5-6 класах нової української школи
151 Інструменти і техніки формувального оцінювання на уроках мовно-літературної освітньої галузі
153 Як стати компетентним мовцем: п’ять кроків до мети
155 Нова редакція українського правопису: що потрібно знати освітянам
156 Медіакомпетенція як засіб створення середовища культурного й духовного зростання молоді
157 Арттерапевтичні практики за мотивами українського модерну в контексті світової культури
161 Формування української національної та громадянської
ідентичності учнів
162 Нейромережі та штучний інтелект для рішення освітніх завдань
163 Культура професійного педагогічного мовлення
164 Роль феномену творчого генія художників-стипендіатів
Кир Андрея Шептицького у формуванні української
національної й громадянської ідентичності учнів
151 Інструменти і техніки формувального оцінювання на уроках мовно-літературної освітньої галузі
153 Як стати компетентним мовцем: п’ять кроків до мети
155 Нова редакція українського правопису: що потрібно знати освітянам
156 Медіакомпетенція як засіб створення середовища культурного й духовного зростання молоді
157 Арттерапевтичні практики за мотивами українського модерну в контексті світової культури
161 Формування української національної та громадянської
ідентичності учнів
162 Нейромережі та штучний інтелект для рішення освітніх завдань
163 Культура професійного педагогічного мовлення
164 Роль феномену творчого генія художників-стипендіатів
Кир Андрея Шептицького у формуванні української
національної й громадянської ідентичності учнів
Кафедра освітньої політики 30, 36 год.
205 Управлінська діяльність керівника закладу загальноїсередньої освіти в умовах автономії та децентралізації
210 Викладання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 5- 6-х класах (адаптаційний цикл)
211 Нові підходи до викладання трудового навчання та технологій
213 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 5-6 класах
214 Особливості викладання предмета «Фізична культура» в Новій українській школі у 5-6-х класах
215 Методика навчання новітніх варіативних модулів модельної навчальної програми з фізичної культури
216 Розвиток ключових компетентностей дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання
217 Розвиток ключових компетентностей учнів початкових класів НУШ через фізкультурну освітню галузь
218 Формування фізкультурної грамотності учнів
221 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 7 – 9 класах
222 Здорова школа: ролі та ресурси
225 Безпечна і здорова школа: освітнє середовище у воєнний/повоєнний час
226 «Фізична культура». Особливості викладання у 7-9 класах Нової української школи
228 Виховна робота в закладах загальної середньої освіти в умовах війни та повоєнної відбудови
229 Стратегічне управління персоналом у закладі освіти:
ефективна кадрова політика та професійний розвиток
педагогів
230 Успішне подолання освітніх втрат: алгоритм для шкільної адміністрації
231 Цифрові інструменти в роботі управлінця
232 Формування цифрової грамотності фахівців фізичної культури
234 Фізкультура для дітей з особливими освітніми потребами
210 Викладання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 5- 6-х класах (адаптаційний цикл)
211 Нові підходи до викладання трудового навчання та технологій
213 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 5-6 класах
214 Особливості викладання предмета «Фізична культура» в Новій українській школі у 5-6-х класах
215 Методика навчання новітніх варіативних модулів модельної навчальної програми з фізичної культури
216 Розвиток ключових компетентностей дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання
217 Розвиток ключових компетентностей учнів початкових класів НУШ через фізкультурну освітню галузь
218 Формування фізкультурної грамотності учнів
221 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 7 – 9 класах
222 Здорова школа: ролі та ресурси
225 Безпечна і здорова школа: освітнє середовище у воєнний/повоєнний час
226 «Фізична культура». Особливості викладання у 7-9 класах Нової української школи
228 Виховна робота в закладах загальної середньої освіти в умовах війни та повоєнної відбудови
229 Стратегічне управління персоналом у закладі освіти:
ефективна кадрова політика та професійний розвиток
педагогів
230 Успішне подолання освітніх втрат: алгоритм для шкільної адміністрації
231 Цифрові інструменти в роботі управлінця
232 Формування цифрової грамотності фахівців фізичної культури
234 Фізкультура для дітей з особливими освітніми потребами
Кафедра освітньої політики 8, 15 год.
252 Інклюзивне фізичне виховання
254 Метод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання
255 Як залучити фінансові ресурси для освітнього проєкту
260 Розбудова інклюзивного освітнього середовища та управлінський супровід інклюзивного навчання у ЗЗСО
264 Всеукраїнська школа онлайн в дії. Викладання предмету “Основи здоров’я” (8-9 клас)
266 Документообіг у ЗЗСО
267 Нові підходи до атестації педагогічних працівників, оцінювання їх педагогічної діяльності. Сертифікація
269 Основи фінансової грамотності в загальноосвітніх навчальних закладах
270 Основи підприємництва
271 Моделювання уроку у контексті реалізації державного стандарту НУШ
272 Основи шкільної медіації
273 Домедична допомога: формуємо навички збереження життя та здоров’я
274 Фізичне виховання для дітей з розладами аутичного спектра
254 Метод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання
255 Як залучити фінансові ресурси для освітнього проєкту
260 Розбудова інклюзивного освітнього середовища та управлінський супровід інклюзивного навчання у ЗЗСО
264 Всеукраїнська школа онлайн в дії. Викладання предмету “Основи здоров’я” (8-9 клас)
266 Документообіг у ЗЗСО
267 Нові підходи до атестації педагогічних працівників, оцінювання їх педагогічної діяльності. Сертифікація
269 Основи фінансової грамотності в загальноосвітніх навчальних закладах
270 Основи підприємництва
271 Моделювання уроку у контексті реалізації державного стандарту НУШ
272 Основи шкільної медіації
273 Домедична допомога: формуємо навички збереження життя та здоров’я
274 Фізичне виховання для дітей з розладами аутичного спектра
Кафедра освітньої політики 66, 96 год.
Кафедра педагогіки 30, 36 год.
301 Оновлення змісту освітнього процесу в контексті Базового компоненту дошкільної освіти
302 Забезпечення якості дошкільної освіти
305 Внутрішня система забезпечення якості дошкільної освіти: методична складова
307 Базові чинники забезпечення якості дошкільної освіти
308 Бази даних. Методика викладання вибіркового модуля «Бази даних»
309 Методика викладання вибіркових модулів «Графічний дизайн та комп’ютерна анімація»
310 Методика викладання теми «Алгоритмізація і програмування» в курсі інформатики базової школи»
311 Особливості викладання інформатики в 5 класі в умовах НУШ
313 Академічна свобода в НУШ: виклики та переваги (теорія і практика)
314 Педагогіка партнерства – шлях до якісної освіти
315 Використання сучасних технологій для організації інформаційних процесів у професійній роботі педагогічного та науково-педагогічного працівника
320 Діяльнісний підхід у розвитку дитини дошкільного віку: сутність та особливості реалізації
321 Практика інклюзії в закладі дошкільної освіти
322 Розвиток демократичної культури в дошкільному закладі
323 Формування та розвиток ключових компетентностей молодшого школяра
328 Підтримка педагогів ЗДО в умовах воєнного часу у роботі з
учасниками освітнього процесу
329 Розвиток базових компетентностей сучасного дошкільника
330 Актуальні напрямки у роботі вихователя-методиста закладу дошкільної освіти
331 Стратегія професійного розвитку педагогів закладів дошкільної освіти
332 Організація безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти
333 Особливості викладання інформатики в базовій школі в умовах НУШ
334 Національно-патріотичне виховання учнів початкових класів
302 Забезпечення якості дошкільної освіти
305 Внутрішня система забезпечення якості дошкільної освіти: методична складова
307 Базові чинники забезпечення якості дошкільної освіти
308 Бази даних. Методика викладання вибіркового модуля «Бази даних»
309 Методика викладання вибіркових модулів «Графічний дизайн та комп’ютерна анімація»
310 Методика викладання теми «Алгоритмізація і програмування» в курсі інформатики базової школи»
311 Особливості викладання інформатики в 5 класі в умовах НУШ
313 Академічна свобода в НУШ: виклики та переваги (теорія і практика)
314 Педагогіка партнерства – шлях до якісної освіти
315 Використання сучасних технологій для організації інформаційних процесів у професійній роботі педагогічного та науково-педагогічного працівника
320 Діяльнісний підхід у розвитку дитини дошкільного віку: сутність та особливості реалізації
321 Практика інклюзії в закладі дошкільної освіти
322 Розвиток демократичної культури в дошкільному закладі
323 Формування та розвиток ключових компетентностей молодшого школяра
328 Підтримка педагогів ЗДО в умовах воєнного часу у роботі з
учасниками освітнього процесу
329 Розвиток базових компетентностей сучасного дошкільника
330 Актуальні напрямки у роботі вихователя-методиста закладу дошкільної освіти
331 Стратегія професійного розвитку педагогів закладів дошкільної освіти
332 Організація безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти
333 Особливості викладання інформатики в базовій школі в умовах НУШ
334 Національно-патріотичне виховання учнів початкових класів
Кафедра педагогіки 8, 15 год.
355 Створюємо освітнє відео
356 Особливості викладання інтегрованого курсу «Робототехніка» у 5 класі Нової української школи»
357 Особливості викладання вибіркового модуля «Тривимірне моделювання» в старшій школі»
359 Профорієнтаційна робота педагога в сучасному освітньому процесі
362 Розвиток читацької грамотності молодшого школяра
363 Вчимо читати: методика «від тексту до букви»
366 Педагог-медіатор: інструменти інфомедійної та цифрової
грамотності для ефективної комунікації
356 Особливості викладання інтегрованого курсу «Робототехніка» у 5 класі Нової української школи»
357 Особливості викладання вибіркового модуля «Тривимірне моделювання» в старшій школі»
359 Профорієнтаційна робота педагога в сучасному освітньому процесі
362 Розвиток читацької грамотності молодшого школяра
363 Вчимо читати: методика «від тексту до букви»
366 Педагог-медіатор: інструменти інфомедійної та цифрової
грамотності для ефективної комунікації
Кафедра практичної психології 30, 36 год.
400 Особистісний розвиток, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної дошкільної та середньої освіти
401 Психолого-педагогічна характеристика дітей з ООП та особливості роботи з ними в умовах інклюзивного закладу освіти
404 Психологічні компетентності вчителя-дефектолога
406 Актуальні напрями діяльності соціального педагога
407 Розвиток Hard Skills та Soft Skills соціальних педагогів
408 Ненасильницьке спілкування-фасилітація-медіація у професійній культурі фахівців «людина-людина»
409 Емоційна компетентність учасників освітнього процесу
410 Розвиток емоційно-етичної компетентності практичного психолога
413 Травма війни: психологія травмуючих ситуацій та психологічний супровід учасників освітнього процесу
416 Організація освітнього простору для дітей з порушенням слуху в умовах загальної середньої освіти
423 «Виклики війни: відновлення та підтримка психічного здоров’я та психоемоційного стану учасників освітнього процесу»
401 Психолого-педагогічна характеристика дітей з ООП та особливості роботи з ними в умовах інклюзивного закладу освіти
404 Психологічні компетентності вчителя-дефектолога
406 Актуальні напрями діяльності соціального педагога
407 Розвиток Hard Skills та Soft Skills соціальних педагогів
408 Ненасильницьке спілкування-фасилітація-медіація у професійній культурі фахівців «людина-людина»
409 Емоційна компетентність учасників освітнього процесу
410 Розвиток емоційно-етичної компетентності практичного психолога
413 Травма війни: психологія травмуючих ситуацій та психологічний супровід учасників освітнього процесу
416 Організація освітнього простору для дітей з порушенням слуху в умовах загальної середньої освіти
423 «Виклики війни: відновлення та підтримка психічного здоров’я та психоемоційного стану учасників освітнього процесу»
Кафедра практичної психології 8, 15 год.
454 Агресивна поведінка школярів. Основні психокорекційні прийоми (тренінг-практикум)
460 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу
461 Фахове впровадження та організація інклюзивної освіти
462 Організація освітнього простору для дітей з порушенням слуху в умовах ЗДО і позашкільної освіти
463 TeenSTAR: Навчання про статевість в контексті дорослої відповідальності
467 Гіперактивна дитина в класі
460 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу
461 Фахове впровадження та організація інклюзивної освіти
462 Організація освітнього простору для дітей з порушенням слуху в умовах ЗДО і позашкільної освіти
463 TeenSTAR: Навчання про статевість в контексті дорослої відповідальності
467 Гіперактивна дитина в класі
Кафедра природничо-математичної освіти 30, 36 год.
502 Біологія: екологізація освітнього процесу
505 Орієнтири шкільної географії: електронне навчання та пленерні уроки
514 Компетентнісні засади адаптації педагогів в умовах сьогодення
517 Розвиток наукового та творчого мислення учнів, як спосіб підвищення мотивації навчальної діяльності на уроках фізики та астрономії
518 Діяльнісний підхід на уроках фізики
523 Зміни у методиці викладання географії у 7 класі Нової української школи
524 Формування математичної грамотності учнів
525 Формування природничо-наукової грамотності учнів на уроках фізики та астрономії
526 Біологія у 7 класі Нової української школи: новації, підходи, пріорітети
528 Використання інноваційних технологій навчання хімії в Новій українській школі
529 Фізика. 7 клас. Зміни чи нові підходи
535 Математика за межами підручника: прикладні задачі, олімпіадні секрети
537 Сучасний урок математики: створюємо активне середовище для навчання
538 Формули оживають: практичні методи розв’язання рівнянь з параметрами
540 Фізика. 8 клас. Діяльність та оцінювання
505 Орієнтири шкільної географії: електронне навчання та пленерні уроки
514 Компетентнісні засади адаптації педагогів в умовах сьогодення
517 Розвиток наукового та творчого мислення учнів, як спосіб підвищення мотивації навчальної діяльності на уроках фізики та астрономії
518 Діяльнісний підхід на уроках фізики
523 Зміни у методиці викладання географії у 7 класі Нової української школи
524 Формування математичної грамотності учнів
525 Формування природничо-наукової грамотності учнів на уроках фізики та астрономії
526 Біологія у 7 класі Нової української школи: новації, підходи, пріорітети
528 Використання інноваційних технологій навчання хімії в Новій українській школі
529 Фізика. 7 клас. Зміни чи нові підходи
535 Математика за межами підручника: прикладні задачі, олімпіадні секрети
537 Сучасний урок математики: створюємо активне середовище для навчання
538 Формули оживають: практичні методи розв’язання рівнянь з параметрами
540 Фізика. 8 клас. Діяльність та оцінювання
Кафедра природничо-математичної освіти 8, 15 год.
552 Моральні основи статевого виховання
553 Тайм-менеджмент як дієвий інструмент ефективного використання часу педагога
555 Діяльнісне навчання географії та оцінювання навчальних досягнень учнів Нової української школи
560 Досліди та експерименти як чинники розкриття таємниць природи
565 Застосування програми динамічного моделювання GEOGEBRA на уроках математики
568 Сертифікація – траєкторія професійного зростання вчителів математики 5-6 класів НУШ
569 Зміцнюємо імунітет
570 Проєктна діяльність на уроках фізики
571 Візуалізація сучасного уроку з природничоматематичних дисциплін. Онлайнові симуляції
572 Організація безпечного освітнього середовища і впровадження здоров’язбережувальних технологій на уроках хімії і в позаурочний час
574 Біологія у 8 класі Нової української школи: реалізація діяльнісного навчання на уроці
576 Фінансова грамотність учнів на уроках фізики та математики: практично зорієнтовані завдання
577 Методика проведення пленерних уроків з фізикоматематичних дисциплін
578 STEM-проєкти на уроках фізики: від ідеї до втілення
579 Хімічний експеримент і STEM-діяльність на уроках хімії
553 Тайм-менеджмент як дієвий інструмент ефективного використання часу педагога
555 Діяльнісне навчання географії та оцінювання навчальних досягнень учнів Нової української школи
560 Досліди та експерименти як чинники розкриття таємниць природи
565 Застосування програми динамічного моделювання GEOGEBRA на уроках математики
568 Сертифікація – траєкторія професійного зростання вчителів математики 5-6 класів НУШ
569 Зміцнюємо імунітет
570 Проєктна діяльність на уроках фізики
571 Візуалізація сучасного уроку з природничоматематичних дисциплін. Онлайнові симуляції
572 Організація безпечного освітнього середовища і впровадження здоров’язбережувальних технологій на уроках хімії і в позаурочний час
574 Біологія у 8 класі Нової української школи: реалізація діяльнісного навчання на уроці
576 Фінансова грамотність учнів на уроках фізики та математики: практично зорієнтовані завдання
577 Методика проведення пленерних уроків з фізикоматематичних дисциплін
578 STEM-проєкти на уроках фізики: від ідеї до втілення
579 Хімічний експеримент і STEM-діяльність на уроках хімії
Кафедра суспільствознавчої освіти 30, 36 год.
609 Громадянська та історична освіта: діяльнісний підхід до навчання історії у 5-6 класах за модельними програмами нової української школи
610 Онлайн-інструменти в роботі вчителя історії
611 Розвиток мислення на уроках історії
612 Діяльнісний підхід у гуртковій роботі: методика ігрового навчання
613 Інтерактивні технології навчання на гурткових заняттях
614 Розвиток творчих здібностей учнів на гурткових заняттях
621 Інтегроване навчання християнської етики
623 Компетентнісний підхід у навчанні християнської етики
624 Інтеграція української етнопедагогіки в сучасний виховний процес
625 Реалізація діяльнісного підходу на уроках правознавства
шляхом розв’язування практичних завдань
626 Нестандартні підходи до організації сучасного уроку
627 Ігри у виховному процесі: діяльнісний підхід
628 Діяльнісний підхід як основа формування ключових компетентностей при вивченні курсів громадянської освіти
629 Діяльнісний підхід до навчання історії у 7-9 класах
за модельними програмами нової української школи
630 Учнівське самоврядування в дії
631 Формування професійних компетентностей вихователя
632 Стратегія роботи вихователів спеціальних закладів в системі інклюзивної освіти
634 Нові орієнтири у вивченні етики у 5-6 класах нової української школи: діяльнісний підхід
610 Онлайн-інструменти в роботі вчителя історії
611 Розвиток мислення на уроках історії
612 Діяльнісний підхід у гуртковій роботі: методика ігрового навчання
613 Інтерактивні технології навчання на гурткових заняттях
614 Розвиток творчих здібностей учнів на гурткових заняттях
621 Інтегроване навчання християнської етики
623 Компетентнісний підхід у навчанні християнської етики
624 Інтеграція української етнопедагогіки в сучасний виховний процес
625 Реалізація діяльнісного підходу на уроках правознавства
шляхом розв’язування практичних завдань
626 Нестандартні підходи до організації сучасного уроку
627 Ігри у виховному процесі: діяльнісний підхід
628 Діяльнісний підхід як основа формування ключових компетентностей при вивченні курсів громадянської освіти
629 Діяльнісний підхід до навчання історії у 7-9 класах
за модельними програмами нової української школи
630 Учнівське самоврядування в дії
631 Формування професійних компетентностей вихователя
632 Стратегія роботи вихователів спеціальних закладів в системі інклюзивної освіти
634 Нові орієнтири у вивченні етики у 5-6 класах нової української школи: діяльнісний підхід
Кафедра суспільствознавчої освіти 8,15 год.
653 Комунікація педагогів та батьків у віртуальному просторі: цінності та проблеми цифрової безпеки
654 Розвиток громадянських компетентностей учнів
655 Демократичний урок у сучасній школі: методика проведення
661 Практичні можливості цифрових застосунків та штучного інтелекту на інтерактивних заняттях
662 Розвиток хронологічної та просторової компетентності учнів на уроках історії
663 Виклики викладання інтегрованого курсу історії та громадянської освіти у базовій школі
664 Позаурочна робота учнів та її можливості у здобутті освітніх результатів ГІО державного стандарту базової середньої освіти
665 Основи фото та відеозйомки, створення візуального контенту для педагогічних працівників
669 Візуалізація навчального матеріалу на уроках історії історії
670 Організація ігрової діяльності учнів на уроках історії
671 Організація практичної діяльності учнів на уроках історії
672 Розвиток емоційного інтелекту і стресостійкості учасників
освітнього процесу
673 Техніки коучингу у розвитку різних видів мислення та інтелекту
674 Національно-патріотичне виховання: нові підходи та
сучасні методи
675 Рефлексія у процесі навчання: як і навіщо її проводити
676 Сторітелінг: людський вимір в шкільному курсі історії
677 Онлайн-інструменти для організації робочого простору сучасного вчителя
678 Виклики викладання інтегрованого курсу історії та громадянської освіти у базовій школі
654 Розвиток громадянських компетентностей учнів
655 Демократичний урок у сучасній школі: методика проведення
661 Практичні можливості цифрових застосунків та штучного інтелекту на інтерактивних заняттях
662 Розвиток хронологічної та просторової компетентності учнів на уроках історії
663 Виклики викладання інтегрованого курсу історії та громадянської освіти у базовій школі
664 Позаурочна робота учнів та її можливості у здобутті освітніх результатів ГІО державного стандарту базової середньої освіти
665 Основи фото та відеозйомки, створення візуального контенту для педагогічних працівників
669 Візуалізація навчального матеріалу на уроках історії історії
670 Організація ігрової діяльності учнів на уроках історії
671 Організація практичної діяльності учнів на уроках історії
672 Розвиток емоційного інтелекту і стресостійкості учасників
освітнього процесу
673 Техніки коучингу у розвитку різних видів мислення та інтелекту
674 Національно-патріотичне виховання: нові підходи та
сучасні методи
675 Рефлексія у процесі навчання: як і навіщо її проводити
676 Сторітелінг: людський вимір в шкільному курсі історії
677 Онлайн-інструменти для організації робочого простору сучасного вчителя
678 Виклики викладання інтегрованого курсу історії та громадянської освіти у базовій школі
Освітня субвенція 2024-2025 н.р.
Програми ОРЦПІО